Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos gerelateerde onderwerpen
 Vocal harmony na update 2.01

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
Jean V Geplaatst - 09/03/2020 : 23:46:47
Ik ondervind dat na update 2.01 de vocal harmony niet goed meer werkt. Vocal harmony volgt niet goed de akkoorden tenzij je heel hard zingt. Bij een zacht tot normaal volume volgt de vocal harmony niet. Kan iemand dit eens testen en laten weten of het bij jou ook zo is?
Mvg,
Jean

JV
4     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
Jean V Geplaatst - 11/03/2020 : 14:52:54
Haalt ook niets uit. Bericht gekregen van Yamaha dat na de update het kan zijn dat de gevoeligheid van het ingangsniveau van het microfoon signaal kan veranderd zijn. Dit is te regelen aan de linkerkant op de 'vocal harmony' pagina. Ik ga het straks eens proberen.

JV
Soneg Geplaatst - 11/03/2020 : 12:09:04
probeer is een andere microfoon ?

S,

Genos /MFC10 /Nord5D/Tannoy D8 Monitors
Jean V Geplaatst - 11/03/2020 : 08:11:20
Doe ik altijd met left en hold on. Instellingen zijn hetzelfde gebleven want ik heb eerst voor de update een backup gemaakt van mijn user instellingen en daarna terug in geladen. Ik heb de instellingen al nagekeken en staan allemaal goed en toch werkt het slechter dan voorheen.

JV
Luc Geplaatst - 11/03/2020 : 00:55:06
Bij mij lukt dit perfect, moet afhangen van jouw instellingen.
Een mogelijke hint: speel je akkoorden met een Left, liefst Hold on, volume speelt geen belang.

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000