O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Jean V |
Geplaatst - 09/03/2020 : 23:46:47 Ik ondervind dat na update 2.01 de vocal harmony niet goed meer werkt. Vocal harmony volgt niet goed de akkoorden tenzij je heel hard zingt. Bij een zacht tot normaal volume volgt de vocal harmony niet. Kan iemand dit eens testen en laten weten of het bij jou ook zo is? Mvg, Jean
JV |
4 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Jean V |
Geplaatst - 11/03/2020 : 14:52:54 Haalt ook niets uit. Bericht gekregen van Yamaha dat na de update het kan zijn dat de gevoeligheid van het ingangsniveau van het microfoon signaal kan veranderd zijn. Dit is te regelen aan de linkerkant op de 'vocal harmony' pagina. Ik ga het straks eens proberen.
JV |
Soneg |
Geplaatst - 11/03/2020 : 12:09:04 probeer is een andere microfoon ?
S,
Genos /MFC10 /Nord5D/Tannoy D8 Monitors |
Jean V |
Geplaatst - 11/03/2020 : 08:11:20 Doe ik altijd met left en hold on. Instellingen zijn hetzelfde gebleven want ik heb eerst voor de update een backup gemaakt van mijn user instellingen en daarna terug in geladen. Ik heb de instellingen al nagekeken en staan allemaal goed en toch werkt het slechter dan voorheen.
JV |
Luc |
Geplaatst - 11/03/2020 : 00:55:06 Bij mij lukt dit perfect, moet afhangen van jouw instellingen. Een mogelijke hint: speel je akkoorden met een Left, liefst Hold on, volume speelt geen belang. |