O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Johntel |
Geplaatst - 12/11/2007 : 10:42:12 He Henk
Is dit nieuw pakket ook voor oudere T2'rs beschikbaar ? Liefst gratis door Yamaha geschonken natuurlijk. 
Muzikale groeten Johnny |
15 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
MrBoembas |
Geplaatst - 19/12/2007 : 15:14:02 Ja ik heb ook nu het Platinumpakket en Ja er zitten mooie styles tussen die registraties zelf gebruik ik niet maar gewoon eigen registraties maken
Grtz,
Daniel, |
Johntel |
Geplaatst - 16/12/2007 : 13:36:00 He Menno
Valt nogal mee voor die 76 voices.
6 minuten op de kop.
Hangt natuurlijk af van de grootte van de bestanden.
Sneakyman |
Geplaatst - 16/12/2007 : 11:35:50 Hallo Johntel
Hoe lang duurt jou laadtijd dan wel niet
Gr. Menno  |
Johntel |
Geplaatst - 16/12/2007 : 10:14:13 He Frans
Dat is het nadeel van die registraties die je erbij krijgt. Het minste als je iets durft te veranderen zijn ze naar de bom. Voor mij is dit geen probleem want ik gebruik die registraties niet. Ik gebruik ze enkel als extra voice bank.
theplayer |
Geplaatst - 15/12/2007 : 15:39:51 Hallo,
Houdt er dan wel rekening mee dat de registrations die bij het Alpenpakket zaten niet meer zullen werken. Maar wie speelt nu met die Oriental-styles? Dat is volgens mij niet helemaal de muziek waar wij iets aan hebben. Als het alleen is om er een keer naar te luisteren, kun je ze beter één keer inladen, de styles beluisteren en dan weer normaal het alpenpakket laden. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
Johntel |
Geplaatst - 15/12/2007 : 09:57:02 He Cor
1° Je kan best eerst de Oriental TVI laden dan zijn de nieuwe Oriental stylen toch voorzien van de juiste Drumkits - Percussie en TVN voices.
Nadien laad je 1 voor 1 de Alpin voices en saved deze in een nieuwe TVI. Je moet wel nadien de Jodler 1+2+3 Multi Pads aanpassen daar de JODLER.TVN voice niet meer op de juiste plaats staat. Dit gaat gemakkelijk via Menu / Digital Recorder / Multi Pad Creator / Edit / Prog nummer.
2° Je kan een library saven op 2 manieren. Je saved enkel geselecteerde voices of je kiest ze allemaal(ALL). Bij ALL worden ook de lege gesaved.
Voorbeeld zoals ik het heb gedaan: 4 apparte Libs ( TVI files )
ORIENTAL.TVI > voices 1 tem 19 ALPIN.TVI > voices 20 tem 57 VOCAL.TVI > voices 58 tem 73 SFX.TVI > voices 74 tem 76 van 77 tem 128 = empty
Als je ze nu ALL kiest, saved hij het volgende:
JOHNS.TVI > Oriental 1/19 + Alpin 20/57 + Vocal 58/73 + Sfx 74/76 + Empty 77/128
Dit is ook geldig voor de 10 user drumkit voices ( TVD files ) DRUMKITS.TVI > 1 tem 10
Nu moet je bij het saven nog kiezen tussen ALLDATA of ALIAS. Het gemakkelijste is ALIAS daar de voices toch al op hun plaats staan.
corvdh |
Geplaatst - 15/12/2007 : 09:17:35 Maar hoe kan het nu dat een voice word overschreven door een lege plek bij het laden van een library? Ik laad bijvoorbeeld de library Alpen party, de voices staan dan op plek 1 t/m 39 maar vervolgens zijn ook twee bestaande voices op plek 50 en 51 gewist. vreemd. |
ROMANTIKO |
Geplaatst - 14/12/2007 : 16:19:21 OK Frans bedankt voor de steun,ik zal het maar zolaten want er zitten nu al meer dan 100 voices in en dat duurt toch al zo n 15minuten voor het opladen ,moet ik dus iedere dag een kwartier vroeger opstaan alvorens te beginnen spelen,groetjes RIKO |
Sneakyman |
Geplaatst - 14/12/2007 : 16:08:25 Op het begin duurt het laden bij sommige voices ook al zo lang...
Gr. Menno  |
theplayer |
Geplaatst - 14/12/2007 : 16:06:18 Hallo,
Nee het is niet mogelijk om daar weer een nieuwe map voor te maken. Je zult dus keuzen moeten maken. 'N andere mogelijkheid is om met verschillende librarys te werken. Maar dan blijf je wel aan het laden en kom je niet meer aan spelen toe. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
ROMANTIKO |
Geplaatst - 14/12/2007 : 10:16:59 Ja Frans klopt als ze niet op de aangegeven plaats staan lukt het niet echt,maar je kan toch niet alle reeds bestaande voices gaan verplaatsen,dan kloppen je eigen registraties ook niet meer,of wel???of is het mogelijk om daar ook een nw map voor aan te maken,ikbedoel dus bij de customvoices,RIKO |
ROMANTIKO |
Geplaatst - 14/12/2007 : 09:58:45 ja Jempi,daar wordt een fles wijn geopend met een TURKENTREKKER, |
jempi |
Geplaatst - 14/12/2007 : 00:48:11 Heb de indruk veel turken in duitsland !!!
grts Jempi |
theplayer |
Geplaatst - 13/12/2007 : 22:00:43 Hallo,
Als je de bijbehorende styles en presets wilt gebruiken, moeten ze wel op de in de TVI aangegeven plaats staan. Er wordt n.l. naar een plaatsingsnummer gezocht en niet naar de naam. Met een eigen indeling zullen de styles dus niet goed werken. Groetjes,
Frans
Sneakyman |
Geplaatst - 13/12/2007 : 21:53:15 Hallo corvdh,
Als je de alpenparty geinstalleerd hebt, dan kan je via voice creator: individual load de rest erin zetten, dit moet één voor één, maar dan heb je ook wat. Ook kan dit met de zelfgemaakte voice.
Gr. Menno  |