| O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
| Ruud |
Geplaatst - 24/11/2011 : 08:43:07 Beste forumleden,
Muziekcentrum Oostendorp organiseert op 10 december a.s. van 14.00u - 21.00u de Oostendorp Tyros dag!! Zie http://www.ty4.nl/tyros-dag/ voor nadere informatie en om je hiervoor op te geven.
Michel Voncken geeft die dag van 14.00u - 16.00u een demonstratie op de Tyros4, gevolgd door het Forumtreffen van 16.00u - 18.00u.
Tussen 17.00 uur en 19.00 uur kun je dineren bij restaurant Coelenhage met een speciaal menu wat met korting wordt aangeboden in samenwerking met Coelenhage.
's Avonds staat o.a. het onderdeel Leden-spelen-voor-Leden gepland, waarbij liefhebbers op de Tyros, Tyros2, Tyros3 of Tyros4 één nummer ten gehore kunnen brengen en uitdragen wat voor hem of haar speelplezier op de Tyros betekent. Hiervoor graag opgeven bij Sander van het Oostendorp Tyros-team. Voor het Leden-spelen-voor-Leden uw nummer/registraties graag voorbereiden op USB-stick of Floppy.
Het forumtreffen zal bestaan uit het beantwoorden van vooraf geselecteerde vragen (vaste deel) en en van vragen die tijdens de uitleg opkomen. O.a. Frans (Theplayer), Roel (T-Rossie) en ik (Ruud) zullen uw vragen beantwoorden, maar het is vooral een interactieve bijeenkomst, waarbij ieders bijdrage meer dan gewenst is. Uitleg kan worden gegeven op de diverse Tyros-modellen en middels een beamer zal het display worden geprojecteerd. Het zou fijn zijn als je een badge draagt met daarop je gebruikersnaam en echte naam.
OPROEP: Graag wil ik vragen inventariseren welke bij jullie spelen en die jullie graag behandeld/beantwoord zien tijdens het forumtreffen. Die vragen kunnen jullie in dit topic stellen. De vraag graag zo duidelijk en volledig mogelijk stellen. Ter voorbereiding zal ik samen met Roel, Frans en Henk Oostendorp een selectie maken van de vragen die we tijdens het vast deel zullen behandelen.
Graag tot 10 december en ik zie ernaar uit jullie te zien en spreken.
Groet, Ruud |
| 15 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
| chrisvangaalen |
Geplaatst - 29/12/2011 : 16:41:08 Haaa, ja dat was het. Bedankt Ruud voor de snelle reactie.
Morgen de T3 inruilen voor de T4 (ja toch maar gezwicht). Dus je zult hier nog wel meer van me horen.
Groet, Chris |
| Ruud |
Geplaatst - 29/12/2011 : 14:02:12 Hallo Chris,
Welkom op het forum. Michel speelde dat vanuit ARP018. Dat is een Artist Registration Pack en je kunt in de volgende link meer lezen hierover. http://eu.yamahamusicsoft.com/en/instrument/Keyboard/Tyros3/category/Registrations/product/1200436?currency=USD
Groet, Ruud |
| chrisvangaalen |
Geplaatst - 29/12/2011 : 13:19:31 Wie weet welke (musicfinder) Michael uitgebreid speelde 10 december? En waar kan ik deze aanschaffen ? Het ging oa over Limburgs volkslied, en pappie loop toch niet zo snel. Ik ben vergeten notities te maken. (dom natuurlijk).
Bvb hartelijk dank. |
| Niek |
Geplaatst - 28/12/2011 : 11:20:54 Het is wat laat maar toch wil ik graag alsnog Ruud, Frans & Roel alsmede de Oostendorp medewerkers van harte bedanken voor de geweldige Tyros Forum dag. Dit smaakt naar meer. Frans, nog speciaal bedankt voor het mogen testen van jouw Bose L1/T4 set up. Klinkt geweldig. Maak van deze gelegenheid gebruik alle leden en alle medewerkers van de Fa Oostendorp en fijne jaarwisseling en een fantastisch nieuw jaar te wensen.
M.vr.gr. Niek |
| Keyboardspeler1949 |
Geplaatst - 14/12/2011 : 19:54:46 Geacht Oostendorp team en forumleden,
Graag wil ik jullie bedanken voor de fantastische Landelijke Tyros dag, afgelopen zaterdag. Een mooi gevarieerd programma. Prima gastvrijheid in Coelenhage, bruikbare tips in de forum bijeenkomst en vooral een prima sfeer, blije mensen en leuke nieuwe contacten met mede Tyros spelers.
Met het verwerken en oefenen met alle nieuwe kennis en het doornemen van het aangeschafte Praxisbuch Tyros4 ben ik wel weer even van de straat.
Hartelijke groet, dank en hulde aan allen! Yvo |
| WFF |
Geplaatst - 11/12/2011 : 19:03:03 Bij deze wil ik ook graag Henk en de overige vriendelijke medewerkers(sters) van van Oostendorp bedanken voor deze gezellige en geslaagde middag (ik moest helaas om 17:15 afhaken) i.v.m. een afspraak 3 maanden geleden gemaakt. Ook hoop ik op een vervolg in de toekomst van een Tyros dag. Vooral het gedeelte na het optreden van Michel Vonken (de vragen van forum ledeen) was leerzaam. Een klein min puntje, was dat de camera die een weergave moest geven van de bediening van de Tyros 4 om de 2a 3 minuten naar de stand by ging.
Eerst even de winkel bezocht en de eerste vraag bij binnenkomst "wilt u koffie", geweldig.
Wim
Groetjes, Wim T4-XL Samson Resolv 50a + Sub 88 |
| bertus |
Geplaatst - 11/12/2011 : 13:29:52 Het was zeker een prachtige én leerzame dag gisteren, dank aan de organisatie (Oostendorp team) van het alles om dit mogelijk te maken. Toen ik thuis kam verkeerde ik nog steeds in de Tyros roes... En zeker voor herhaling vatbaar, veel inspiratie opgedaan en ga ermee aan de slag. Veel speelplezier allemaal!
Groet, Bert
Tyros 3 Yamaha HS 50 M Yamaha HS 10 W |
| rinus schrijver |
Geplaatst - 11/12/2011 : 13:27:59 hallo, allemaal, ik wil jullie bedanken voor deze mooie middag en avond. het was ontzettend leerzaam ik hoop dat er nog meer van zulke dagen zullen volgen en het liefst in het weekend. fijne feestdagen en een gezond 2012 met vriendelijke groet, rinus schrijver
|
| micdo |
Geplaatst - 11/12/2011 : 12:41:41 Nog steeds aan het nagenieten van gisteren. Het was een dag waar ik met veel plezier aan terug denk. Een ieder van de organisatie bedankt voor jullie inzet en moeite.
Nu ga ik aan de slag met het tyros 4 praxis boek.. Iederen veel speel plezier toegewenst |
| Ruud |
Geplaatst - 11/12/2011 : 00:23:41 Net thuis en terugkijkend op deze dag was het fijn om met een enthousiaste groep tyrossers de onderwerpen te behandelen. 125 personen is toch een goede opkomst te noemen. De foto's van Frans spreken voor zich. Het was best veel werk in de voorbereiding, maar dubbel en dwars waard. Zeker voor herhaling vatbaar en wie weet kunnen we er een jaarlijks terugkerend evenement van maken.
Ook ik wil graag Henk Oostendorp en zijn team bedanken voor het mogelijk maken van deze onvergetelijke dag.
Van degene die niet aawezig konden zijn vraag ik begrip dat er geen inhoudelijk verslag van de behandelde onderwerpen op het forum worden geplaatst. Het zou teveel tijd vergen om de dag van 14.00u - 21.00u in een bestand te verwerken.
Morgen mijn setup maar weer opbouwen. Graag tot een volgende keer.
Groet, Ruud |
| T-Rossie |
Geplaatst - 11/12/2011 : 00:01:13 Er is vanavond al wat uitgelegd over de microfoon instellingen en dat ging mogelijk voor sommigen wat te snel. Om het nog eens rustig door te lezen kunnen jullie een Word bestand downloaden via de onderstaande link http://www.yousendit.com/download/T2dlT213NDRTRTVYd3NUQw
Hopelijk verduidelijkt het iets over de werking van o.a. de compressor en kan een ieder zo de instellingen optimaal maken.
Roel |
| theplayer |
Geplaatst - 10/12/2011 : 23:17:52 Hallo,
Ook ik ben net thuis van een naar mijn idee geslaagde dag. Dank aan Henk Oostendorp die deze dag mogelijk heeft gemaakt. Voor hen die niet aanwezig konden zijn, een paar foto's om een idee te krijgen.

Kortom, een dag voor herhaling vatbaar. Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
| Soneg |
Geplaatst - 10/12/2011 : 22:44:06 Net thuis van een enorm gezellige dag  Bij deze bedank ik de hele organisatie van het geheel .
Soryt |
| superwilbil |
Geplaatst - 10/12/2011 : 14:55:43 beste mensen,
hoop dat jullie een leerzame en mooie dag met elkaar hebben gehad. ik wilde ook nog even vragen ofdat er een soort verslag komt van wat er behandeld is, dan kan ik een beetje zien wat ik gemist heb en er toch nog wat van leren.
m.v.g.
Wilem
music is my live |
| micdo |
Geplaatst - 10/12/2011 : 10:29:26 Hier in zeeland schijnt de zon, nof even een bakkie en dan op naar wezep. Tot straks
Groeten Michel |