O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
susy |
Geplaatst - 14/03/2014 : 10:46:48 Hallo,
Als ik op Youtube muziek beluister van keyboardspelers , hoor ik regelmatig dat ze als intro natuurgeluiden gebruiken zoals bv. de zee met zijn golven, meeuwen op de achtergrond, een vogeltje wat fluit, ....en nog zoveel meer. Wordt ook wel tussen de muziek in gebruikt. Ik vind dit zo mooi en ben reeds lang op zoek naar zulke Naturesounds die ik kan gebruiken op de Tyros. Zijn dit multipads? Weet iemand hoe ik daar op een legale manier aan kan komen? Waar ik ze kan kopen? Je zou er me een groot plezier mee doen. Alvast ne dikke merci,
Susy |
3 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Midifile |
Geplaatst - 15/03/2014 : 04:00:52 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door susy
Hallo,
Als ik op Youtube muziek beluister van keyboardspelers , hoor ik regelmatig dat ze als intro natuurgeluiden gebruiken zoals bv. de zee met zijn golven, meeuwen op de achtergrond, een vogeltje wat fluit, ....en nog zoveel meer. Wordt ook wel tussen de muziek in gebruikt. Ik vind dit zo mooi en ben reeds lang op zoek naar zulke Naturesounds die ik kan gebruiken op de Tyros. Zijn dit multipads? Weet iemand hoe ik daar op een legale manier aan kan komen? Waar ik ze kan kopen? Je zou er me een groot plezier mee doen. Alvast ne dikke merci,
Susy
hier een link waar je zelf de natuur geluiden kan mixen en als audio bestand kan opslaan op je pc. het is niet alleen mixen er is al een grote keuze uit natuurgeluiden die je zelf kan samenstellen. http://naturesoundsfor.me/ je moet wel microsoft internet explorer gebruiken ander werk de mixer niet, je kan het geluid dan niet opslaan. dus gebruik de microsoft internet explorer op je pc.
met vriendelijke groet, John.
|
susy |
Geplaatst - 14/03/2014 : 16:16:35 Dank je wel Frans. Ik ga ze eens beluisteren . Fijne dag verder,
Susy |
fransonline |
Geplaatst - 14/03/2014 : 12:07:09 Op bijv. http://www.sounddogs.com vind je een grote verzameling aan geluiden. Je kunt er zelf een multipad van maken of een sound op de hardddisk.
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
|
|