| O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
| Tyros-Ton |
Geplaatst - 26/11/2008 : 10:03:40 Hallo
Gisterenavond was Marco Riedijk bij Tom van Ginkel in Wijk bij Duurstede,met `n spetterende demo van de Tyros-3,het stond bij mij al in de planning om van de T2 over te stappen naar de T3, maar na gisteren stond mijn besluit helemaal vast, en heeft `m meteen besteld, gisterenavond dus. Marco legde vooraf alles al heel duidelijk uit, wat er allemaal zoal vernieuwd is aan de T3, en daara liet hij de zaal genieten van `n keyboard die zijn weerga niet kent.wat `n instrument,en natuurlijk bespeeld door `n topartiest In de pauze werd de T3 druk omgeven door vele mensen die `n glimp wilde opvangen van de T3, en menigeen was vol lof erover.
Marco bedankt, het was weer toppie 
Met vriendelijke groet
Ton Versteeg |
| 2 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
| n/a |
Geplaatst - 26/11/2008 : 20:01:36 Marco Riedijk heeft op professionele “eigen”wijze de nieuwe Tyros 3 onder de aandacht gebracht. Mooie geluiden en frisse stijlen. Het geweld barst natuurlijk helemaal los als je het geheel weet te combineren met de diverse ingezongen wavefiles en multypads. Marco weet als geen dit op ludieke manier te presenteren. Tyros 2 was al uitgebreid maar Tyros 3 weet dit weer te overtreffen. Het was een leuke avond en we zijn weer een verlangen groter.
Marco bedankt!
Groeten, René
RA |
| ROMANTIKO |
Geplaatst - 26/11/2008 : 12:26:13 hey TON proficiat met je nieuwe aanwinst ,ik hoor je wel eens!!ROMANTIKO |
|
|