O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Willy |
Geplaatst - 26/01/2009 : 22:55:25 Is het mogelijk om tijdens het spelen een midi hanger, (een noot die continu door blijft klinken)te elimineren. Dus een midi reset door te voeren, zonder dat de style stopt.
Groeten, Willy |
2 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Willy |
Geplaatst - 27/01/2009 : 09:42:21 Rene,
Dit vind ik toch vreemd.....ik heb ook een KN7000 en een Midjay.. Op allebij zit een midi reset(twee knoppen tegelijk indrukken tijdens het spelen)en de "hanger" is weg. Het zou toch handig zijn als die functie ook op de T3 aanwezig zou zijn. Want er is niets zo vervelend als opnieuw te moeten opstarten tijdens het spelen.
Willy.
|
Rene |
Geplaatst - 26/01/2009 : 23:24:33 Hallo Willy,
Een midihanger, waar jij over praat, heb ik zelf nog nooit mee gemaakt op de Tyros, maar goed, er zullen nog wel meer zogenaamde hangers of zo iets ergens gebeuren. Maar om tijdens dit spelen een midihanger te stoppen, ik denk niet dat het mogelijk is op de Tyros. Een klein probleem is meestal te verhelpen d.m.v. de hoge c indrukken tijdens het opstarten, maar daar heb je op dat moment niets aan. Ik zelf werkte ook met een miditemp, daar zit wel een "noodstop" op die tijdens het afspelen van een midifile, de hangers er meteen uithaalt, die plaats vinden, zo af en toe. Meestal kijk ik in de gegevens van de track van de hanger, daar zit dan een noot die een heel lang getal heeft, dat is dus die hanger, deze haal ik er dan achteraf uit met bv. Cubase, vervolgens keert deze hanger niet meer terug. Mijn midifiles kwamen overigens niet uit de Tyros 3. ( nu wel, zonder problemen ) Nogmaals, deze "noodstop" zit, volgens mij, niet op de Tyros 3.
Rene |
|
|