O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
bertus |
Geplaatst - 02/12/2009 : 17:08:11 Geachte forumleden, ben bezig, proberen om songs in te laden en krijg het maar niet voor elkaar. Krijg wel de mappen vanaf de USB stick naar de T3 maar de songs op een of andere manier die erin moeten staan krijg ik niet te zien, laat staan ermee spelen! Hoe zit dat nu? Hetzelfde gaat ook op voor de orgelvoices van Oostendorp. Groetjes, Bert |
15 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
bertus |
Geplaatst - 24/12/2009 : 10:34:08 Ach Frans, al doende leert men toch? Groet, Bert |
theplayer |
Geplaatst - 22/12/2009 : 15:51:27 Hoi Bert,
Nee hoor, je bent pas de 3e deze week. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
bertus |
Geplaatst - 22/12/2009 : 11:35:51 Hoi Frans, shame on me, meer zeg ik niet.. Groet, Bert |
theplayer |
Geplaatst - 21/12/2009 : 23:35:10 Hallo Bert,
Druk in het mainmenu op A (song) Ga dan met next naar HD en zoek de folder op waar je ze neer hebt gezet. Dan moet je ze zien staan. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
Peter H |
Geplaatst - 21/12/2009 : 21:05:06 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bertus
Hallo, ben weer bezig geweest met die songs, wat een verhaal zeg en zelfs mijn Ty 3 aan de pc gehangen en ingedeeld zoals het moet en heb gelezen zoals de "collega's" het hier beschreven! Ho maar, krijg ze er niet in! Zodat ze er na het opstarten van het keyboard er nog is staan, nee hoor, ik denk dat ik contact moet opnemen met Oostendorp om eens langs te gaan. Misschien weet iemand nog een oplossing? Ik hou me aanbevolen...
Groet, Bert
Hallo Bert,
Je kan een mail sturen naar Oostendorp, of gewoon ff bellen, dan leggen ze het je per telefoon wel uit hoe het moet. Dan hoef je ook niet zo'n eind te rijden.. Gr; Peter |
bertus |
Geplaatst - 21/12/2009 : 17:01:13 Hallo, ben weer bezig geweest met die songs, wat een verhaal zeg en zelfs mijn Ty 3 aan de pc gehangen en ingedeeld zoals het moet en heb gelezen zoals de "collega's" het hier beschreven! Ho maar, krijg ze er niet in! Zodat ze er na het opstarten van het keyboard er nog is staan, nee hoor, ik denk dat ik contact moet opnemen met Oostendorp om eens langs te gaan. Misschien weet iemand nog een oplossing? Ik hou me aanbevolen...
Groet, Bert |
bertus |
Geplaatst - 18/12/2009 : 17:33:23 Ja natuurlijk, in de map waar ze dus al in stonden. Daar zit wat in, dus als ik het goed begrijp kan je zo het "boeltje" ordenen zoals je ook wel op de pc doet? Laten we zeggen in de verkenner?
Groet, Bert |
fransonline |
Geplaatst - 17/12/2009 : 21:57:51 euhhh ????
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
Peter H |
Geplaatst - 17/12/2009 : 21:11:10 Hallo, om nog even terug te komen op bovenstaande, heb even geen tijd gehad om verder te gaan ermee. De songs stonden er toen in, geen probleem. Nu na een paar dagen weer eens lekker gaan spelen en al de songs zijn verdwenen?!! Ik probeer het weer te doen als hierboven omschreven maar ik zie ze nergens meer behalve op de stick op de pc! Zal wel niet vreemd zijn maar voor mij dus wel. Als ik op paste druk vraagd die wel of ik alles wil overschrijven, zeg dan ja en hij gaat zijn gang. Dan zijn de mappen met inhoud dus overschreven zou je zeggen en verder kom ik nu niet, vreemd hoor. Weet iemand daar raad mee?
Met dank als vanouds, Bert
Hallo Bert, Zoek je wel in de Songs??? Die fout maakte ik ook al eens om bij de styls een song te zoeken.
|
MrBoembas |
Geplaatst - 17/12/2009 : 20:44:16 Wat je ook kan doen is de Tyros even aan de pc koppelen en dan met de musicFinderknop en de powerknop te gelijk indrukken dan krijg je alle mappen te zien die in de Tyros staan en alle bestanden en dan met de pc op zoeken drukken. en zo kan je ook de heleboel slepen en verplaatsen in de juiste mappen.
Grtz,
Daniel. |
bertus |
Geplaatst - 17/12/2009 : 19:59:24 Hallo, om nog even terug te komen op bovenstaande, heb even geen tijd gehad om verder te gaan ermee. De songs stonden er toen in, geen probleem. Nu na een paar dagen weer eens lekker gaan spelen en al de songs zijn verdwenen?!! Ik probeer het weer te doen als hierboven omschreven maar ik zie ze nergens meer behalve op de stick op de pc! Zal wel niet vreemd zijn maar voor mij dus wel. Als ik op paste druk vraagd die wel of ik alles wil overschrijven, zeg dan ja en hij gaat zijn gang. Dan zijn de mappen met inhoud dus overschreven zou je zeggen en verder kom ik nu niet, vreemd hoor. Weet iemand daar raad mee?
Met dank als vanouds, Bert |
bertus |
Geplaatst - 10/12/2009 : 13:04:43 Hallo, het is gelukt. Maar als ik het deed zoals jij mij corrigeerde kreeg ik wel de mappen te zien maar van verschillende niet de inhoud en van andere weer wel. Maar de aanhouder wint. Nu staat alles erin. Het is best wel leuk om dat af te spelen en zelf variaties er op te maken. Kan je nu deze registraties van de nummers ook nog apart opslaan? Want ik moet je zeggen dat die best wel mooi klinken. Genoeg voor nu, stap voor stap ga ik door. De baas roept dus ik mag vanavond weer...
Groetjes, Bert |
bertus |
Geplaatst - 07/12/2009 : 22:06:39 Oke, begrepen, morgen ga ik verder uitvogelen, bedankt! Laat het je weten, mag nu niet meer fout gaan dacht ik!
Groet, Bert |
theplayer |
Geplaatst - 07/12/2009 : 21:43:45 Eerst de map van je keuze op de harddisk openen en dan paste. groetjes,
bertus |
Geplaatst - 07/12/2009 : 21:07:35 Vandaar, ik zet ze in user, dat is dus niet goed! Dom, dom, dom. Dus als ik het goed begrijp een map maken op de HD en een herkenbare naam geven, naar de USB, copy en selecteer de map die je wilt, terug naar de HD druk op paste en dan de zojuist aangemaakte map aldaar selecteren? Klopt dat dan? Bedankt en groet, Bert |
|
|