O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Johntel |
Geplaatst - 08/01/2010 : 15:26:00 Beste Tyrossers
Moet je eens effe de demo beluisteren. Gewoonweg knappe nieuwe voices voor de Tyros 3.
http://www.regitech.co.uk/page17/page17.html
Muzikale groeten Johnny |
15 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
BlackAdder |
Geplaatst - 23/03/2010 : 11:07:03 Dag allemaal,
goed nieuws :
na 'beetje' aandringen bij Regitech heb ik 66 GPB terug gestort gekregen via Paypal 
vriendelijke groeten, Vincent
Allways look at the bright side of life |
Heiko |
Geplaatst - 17/03/2010 : 13:37:41 Nou zeg, 'k wor echt een daggie ouder... Sorry Vincent! My humiliation...........is complete.  Volgens mij valt dit in de categorie misleidende reclame en zou je je geld terug moeten krijgen. Grtzz, Heiko
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
ROMANTIKO |
Geplaatst - 17/03/2010 : 13:27:01 JA hoor HEIKO,ik ben er getuige van,Vincent heeft gelijk,heb het zelf ook kunnen zien,groetjes ROMANTIKO |
BlackAdder |
Geplaatst - 17/03/2010 : 12:27:43 Dag Heiko,
http://www.regitech.co.uk/page20/page19/page19.html
en eens goed kijken naar de foto van de Helios... 
Heiko |
Geplaatst - 17/03/2010 : 12:07:57 ...Of ze hebben toch naar je geluisterd, óf .... 'k Heb de hele site doorgenomen, er wordt met geen woord gerept over T2.. Grtzz, Heiko
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
BlackAdder |
Geplaatst - 17/03/2010 : 11:32:21 Dag allemaal,
ik wens de Tyros2 bezitters op de hoogte te brengen dat ze de "Pure Klaus" voices niet moeten kopen van Regitech
hun webpagina zegt wel dat ze voor Tyros2 en Tyros3 zijn tot je betaald hebt en ze in uw mailbox krijgt....
het zijn UVN bestanden en dus NIET geschikt voor Tyros2 !!!
de webpagina : http://www.regitech.co.uk/page20/page19/page19.html
ik heb ze gevraagd om mijn 78 euro terug te betalen (ik ben niets met die voices) en om hun website te veranderen
hun antwoord was dat hun site enkel voor Tyros3 is... op mijn vraag waarom ze dan reclame maken voor Tyros2 voices heb ik geen antwoord meer gekregen !
Raysyl |
Geplaatst - 25/02/2010 : 12:54:44 Ha,ha,ha, Ja ,je kan wat met dat ding he? |
laakies |
Geplaatst - 24/02/2010 : 20:23:01 Hoi Raysyl,
Fijn dat je weer opgeknapt bent
De goldmemeber betekend dat je altijd de nieuwe updates,van regitech kunt downloaden zolang het bedrijf bestaat. (vnl voor de registratie-packs)
Maar ja, als dit eenmans bedrijfje er morgen geen zin meer in heeft houd het op!!
Ik heb zelf het cinematic-voices van regitech, ook na de update vind ik ze zeker niet in de richting van de kwailiteit van yamaha komen.
Ik wacht geduldig af totdat Yamaha weer met iets nieuws komt qua sounds. heb mijn handen vol met wat ik nu allemaal heb.
Nou niet meer ziek worden... en ga weer genieten van je Tyrosje
Gr Toine
Tyros 3 xxl + Stagepass 300 |
Raysyl |
Geplaatst - 24/02/2010 : 18:47:31 Heb je gelijk in. Qua opzet van de Yamaha voices en styles,zijn deze veel grootser en voller bezet in de t3. Maar ondanks dat yamaha een groter bedrijf is,vindt ik dat Regitech er toch niet echt onder voor doet. Rechitech is waarschijnlijk pas begonnen met het fabriceren voor T3. Betekent dat zij misschien nog veel gaan betekenen voor de Tyros. Ik vind het alleen al leuk om deze voices toch ook alweer op mijn T3 te hebben. Groetjes ps: Ik snap eigenlijk niet wat die Goldcards bij Regitech betekenen. Weet jij dat ?
|
fransonline |
Geplaatst - 24/02/2010 : 15:27:29 Bedankt voor je berichtje! Vervelend dat je ziek bent geweest, hopelijk weer helemaal opgeknapt.
Nog even een vraagje: je schrijft dat de Regitech Klaus voices niet beter zijn dan de Yamaha voices. Dit kan volgens mij ook niet, Regitech is een eenmanszaakje, Yamaha een groot bedrijf met een veel groter budget.
Dus zou de conclusie eigenlijk moeten zijn: de Regitech voices zijn zeker niet minder dan de Yamaha voices. Of zie ik dit verkeerd?
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
Raysyl |
Geplaatst - 24/02/2010 : 13:04:11 Ik ben een tijd ziek geweest.Sorry De Klaus sounds klinken aardig op T3. Deze zijn beslist niet beter dan de Yamaha sounds. Ik heb geen spijt van de aanschaf hiervan. Nogmaals sorry voor het wachten. Groetjes |
laakies |
Geplaatst - 22/02/2010 : 23:39:52 Raysyl:
Kijk, da vind ik nou jammer, 
Als je geen problemen meer hebt hoor je niets meer totdat..... en dan zijn we weer goed genoeg om raad te geven, en de moeite nemen om iets duidelijk te maken.
Sorry, maar ff een antwoordje geven is zo gedaan!!! zo werkt dat bij mij teminste.
Je maakt je wel populair op dit forum!!
Gr Toine
Tyros 3 xxl + Stagepass 300 |
fransonline |
Geplaatst - 18/02/2010 : 13:13:38 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Raysyl
Ik heb de voicepack nu binnen. ...ps Ik laat even weten of het klinkt.
Kun je al iets meer vertellen of je ervaringen?
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
Raysyl |
Geplaatst - 04/02/2010 : 08:00:34 Dank je wel Frans,ik ga mijn best doen om dit te onthouden. groetjes |
theplayer |
Geplaatst - 03/02/2010 : 09:04:26 Hoi Raysyl,
Het heeft nu al vaak in dit forum gestaan. Misschien is het handig om eens van de zoekfunctie gebruik te maken. Maar vooruit, nog een keer. Zet de voices op de harde schijf in een folder. Ga dan naar voicecreator > Individual load. Ga naar de folder waar je de voices hebt gezet. Selecteer de voice die je wilt installeren. Druk op assign. Geef evt een naam op Volg de aanwijzingen die je krijgt. Je kunt het ook nog eens nalezen op mijn site bij: Tyros2 > Tyros2 tips > files gebruiken. Lees dan voo TVN > UVN. Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |