Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 3 gerelateerde onderwerpen
 verschil tussen tyros 2 en tyros 3

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
superwilbil Geplaatst - 17/10/2011 : 18:59:05
beste mensen,

allereerst: hallo allemaal, ik ben nieuw,

ik ben aan het overwegen om een tyros 2 of een tyros 3 te gaan kopen.
zijn er hier mensen die met beidde bekend zijn en zeggen: je moet voor een tyros 3 gaan, of die zeggen, het verschil met tyros 2 is zo klein dat je daar ook prima mee uit de voeten kan?

ik wil hem gebruiken voor thuis gebruik. ik moet het hele toestel nog leren want ben er nog niet bekend mee. wel speel ik al 18 jaar toetsen (keyboard, piano en orgel)

ik hoop dat jullie me wat wijzer kunnen maken wat mijn keuze kan vermakkelijken.
alvast mijn hartelijke dank voor jullie tijd en moeite,

m.v.g.

Willem
15     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
bertus Geplaatst - 15/11/2011 : 20:17:31
Zolang je je ziel en zaligheid erin kunt stoppen ben je op de goeie weg! Keep it up!

Groet, Bert

Tyros 3
Yamaha HS 50 M
Yamaha HS 10 W
superwilbil Geplaatst - 11/11/2011 : 06:33:58
beste Bert,

echt serieus, wat een apparaat! vandaag komt mijn Sennheiser E840s binnen. er zijn al meerdere mooie dingen ontstaan. ik heb iemand ontmoet via deze forum die Music Finder voor alle opwekking heeft gemaakt en heeft gestuurd naar me (opwekking is christelijke muziek) dus dat is echt fantastisch. daarnaast begin ik het apparaat beetje bij beetje te begrijpen. en ik heb inmiddels door hoe ik een filmpje moet maken voor you-tube met een een goed audio spoor eronder. zodra ik ergens tevreden genoeg over ben om erop te plaatsen (ben niet snel tevreden
) dan laat ik het zeker horen. ik heb mijn opa nog niet zolang geleden verloren en heb daar een lied voor geschreven. dat is momenteel mijn project. als deze af is zal ik hem delen met jullie.

m.v.g.

Willem

music is my live
bertus Geplaatst - 10/11/2011 : 22:47:34
En is er inmiddels iets moois ontstaan?

Groet, Bert

Tyros 3
Yamaha HS 50 M
Yamaha HS 10 W
superwilbil Geplaatst - 26/10/2011 : 23:47:31
ik moet maar gauw gaan slapen, des te eerder is het morgen
als ik hem goed door heb en er ontstaat wat moois deel ik dit uiteraard nog met jullie. verder zal ik de forum goed blijven volgen. denk dat ik nog een hoop kan leren van jullie,

m.v.g.

Willem

music is my live
bertus Geplaatst - 26/10/2011 : 23:13:17
Zal je vertellen dat ik zelfs na twee jaar af en toe nog even terug kijk naar een dvd hoe een en ander ook al weer was! Een mooi naslagwerk!

Groet, Bert

Tyros 3
Yamaha HS 50 M
Yamaha HS 10 W
Ruud Geplaatst - 26/10/2011 : 22:13:04
Hallo Willem,
Veel plezier en succes met je Tyros3 en het leren van de dvd's.

Groet,
Ruud
Wouter1972 Geplaatst - 26/10/2011 : 20:19:21
Ik kan me je reactie helemaal voorstellen Willem. Veel plezier met je nieuwe aanwinst.
superwilbil Geplaatst - 26/10/2011 : 06:35:36
beste mensen,

ik ben even sinds zaterdag afwezig geweest.
had even een rit tichting zwolle gepland om een leuk speeltje te halen.
en wat een leuk speeltje, wat heb ik al die tijd gemist zeg. inmiddels is het woensdag en heb ik een enorm slaapgebrek, want ben niet meer achter mijn tyros 3 weg te slaan.
ik wil de mensen bedanken die hebben meegedacht, echt een fantastische keuze geweest. morgen heb ik vrij genomen, dan ga ik de gehele dag met mijn nieuwe aanwinst de dvd`s bekijken die erbij zaten. heb een hoop te leren wat er allemaal mee kan. ik hoop nog een hoop muziekaal muziekgenot met jullie te mogen delen!!!!

m.v.g.

Willem

music is my live
bertus Geplaatst - 22/10/2011 : 18:59:30
Die zien we hier verlopig niet aangezien zijn laatste bericht, het ga je goed ha, ha!

Groet, Bert

Tyros 3
Yamaha HS 50 M
Yamaha HS 10 W
Ronny Geplaatst - 22/10/2011 : 08:03:50
WILLEM?

IK WENS JE HEEL VEEL SUCCES MET JE TYROS 3!!!!

Ik speel zelf op dit instrument sinds 2 jaar en het is een ongeloofelijke machine

Groeten,
Ronny
superwilbil Geplaatst - 22/10/2011 : 00:35:02
eeehhhh, correctie,

vandaag is de dag

music is my live
superwilbil Geplaatst - 21/10/2011 : 12:09:20
hahaha, ja vertel mij wat! ik sta ermee op en ga ermee slapen, maar dat is gewoon genieten. voorpret is soms even fijn als het werkelijk doen van dat gene

woensdag wordt de dag

m.v.g.

Willem

music is my live
bertus Geplaatst - 20/10/2011 : 20:00:10
Succes met de de nieuwe telg! Zorg dat je je nachtrust niet vergeet! Je blijft ermee bezig.

Groet, Bert

Tyros 3
Yamaha HS 50 M
Yamaha HS 10 W
superwilbil Geplaatst - 20/10/2011 : 11:42:24
beste Hans,

als het goed is ga ik hem volgende week halen.
uiteraard zal ik mijn bevindingen nog met jullie delen.
vind het zowiezo erg leuk dat je zo met mede muziekgenoten dingen kan delen. heb altijd wel in een band van de kerk gezeten maar was daar de enige toetsennist dus dan deel je wel muziek maar niet de passie voor hetzelfde instrument. en met vragen over de inhoud van je instrument kon je ook niet bij elkaar terecht, hier dus wel. echt fantastisch

gr,

Willem

music is my live
Hanswiel Geplaatst - 20/10/2011 : 09:39:19
Hoi,

Je zult zeker geen spijt krijgen van een Tyros 3.
Geweldig apparaat met oneindig veel mogelijkheden.

SUCCES.

Met muzikale groet,
Hans

Muziek is vreugde,lang leve de vreugde
Musik macht freu(n)de(n)

Website:tognog-music.nl

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000