Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 4 gerelateerde onderwerpen
 Inruil tyros 3

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
n/a Geplaatst - 05/09/2010 : 13:22:59
Heeft iemand ervaring in wat je kunt verwachten als je gaat inruilen op een opvolger in dit geval t3 na t4.
Wat zou ik moeten bij betalen als ik de tyros 3 in ruil op de 4 iemand een schatting ??
15     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
bertus Geplaatst - 25/09/2010 : 18:19:17
Ben benieuwd wat ze ons kunnen vertellen a.s. Dinsdag, als ik met mijn Ty3 even terug gaat (vanuit Spijkenisse, best een leuke rit!) voor een servicebeurt, én de lekkere koffie, vol spanning wacht ik af......

Groet, Bert

Muziek is leuk, en zeker als je het zelf kan maken!!!
Louis Geplaatst - 25/09/2010 : 12:02:43
Ik ben wel erg benieuwd naar de inruilprijs, dat wil zeggen =

schrijven we in twee jaar net zoveel af als anders in die jaar, is een tweedehands gewoon niet meer waard ongeacht de leeftijd, of is er wel een verschil?

Ik wacht het rustig af.

Met vriendelijke groet Louis

klinkt als Geplaatst - 20/09/2010 : 21:17:30
Over het aantal nachtjes is al een keer een opmerking gemaakt lijkt me.

Sterkte,
laakies Geplaatst - 20/09/2010 : 17:43:41
Dat is nog 10 nachtjes slapen dan voor de offerte

Gr Toine

Tyros 3 xxl + Stagepass 300
admin Geplaatst - 20/09/2010 : 12:26:25
Dag Ezra,

Deze week krijgen de dealers de prijzen binnen. Vanaf 1 oktober mogen de prijzen openbaar gemaakt worden. Offertes per mail kunnen we eventueel al voor 1 oktober sturen. Zodra we de prijzen bepaald hebben, wordt iedereen die een offerte aanvraag gemaild heeft via www.TY4.nl op de hoogte gesteld van ons aanbod.

MVG, Henk Oostendorp
Ezra Geplaatst - 20/09/2010 : 11:24:32
Beste Henk,

Enig idee wanneer de prijsopgaven van jullie verwacht kunnen worden (voor degenen die een offerte hebben aangevraagd)? Je begrijpt dat we (nou ja, ik in ieder geval wel) erg benieuwd zijn naar jullie aanbod.

Groeten,
Ezra

PS: Enne, sorry als ik ongeduldig klink, maar ja, ik bén ook ongeduldig...

Download hier mijn Tyros-songs...
Louis Geplaatst - 20/09/2010 : 11:09:26
Zette de computer aan met de bedoeling het bericht te verwijderen nadat ik besefte wat ik zonder goed na te denken gedaan had.

Duizendmaal excuses Henk!

Ik hoop dan ook zeker de Tyros4 via Oostendorp aan te schaffen.

Met vriendelijke groet, Louis
Louis Geplaatst - 20/09/2010 : 08:25:34
Ik heb zojuist een prijsopgave per mail ontvangen Administrator: dit forum is niet bedoeld voor prijsvergelijking, maar feitelijk voor het beantwoorden van gebruikersvragen.

Dit geeft in ieder geval een indicatie

Met vr. gr. Louis
guyske Geplaatst - 18/09/2010 : 19:15:17
Ik heb mijn T2 ook bij Henk gekocht +/- 600 km, als ik inruil ga ik wel proberen om hem te laten opzenden deze keer, de service is het echt wel waard.

Ik ruilde mijn 2100 en heb een eerlijke prijs gekregen.

The way to go, heerlijk die Tyros 2
johanleo Geplaatst - 18/09/2010 : 18:58:23
Gewoon even zeggen dat Ik als Belg bij Oostendorp koop en zal blijven kopen! Wat een service, en vlot persoonlijk contact. Heen en terug is dat 2 x 260 = 520 km rijden. Telkens een daguitstap !

johan
R.A. Jansen Geplaatst - 16/09/2010 : 13:05:20
Allemaal,

Mijn ervaringen en vele in mijn vriendenkring is dat Oostendorp er echt uitspringt qua service, maar ook zeker wat prijs betreft, ben daar al ruim 25 jaar klant en heb altijd een goede inruilprijs gekregen en ik heb daarbij ook echt wel bij anderen naar de prijs gekeken.

De meeste andere bedrijven zijn zg. dozenschuivers en met personeel wat vaak van niets weet!

Er zijn trouwens heel wat klanten van Oostendorp die in het Zuiden van het land wonen en zelfs in Belgie, praat maar eens met je buurman tijdens de workshops, ook zo'n extra van Oostendorp.

theplayer Geplaatst - 14/09/2010 : 20:12:57
Raysyl,

Nu weet ik dat er mensen zijn die vol spanning zitten.
Maar het gaat me te ver als ik onder ieder onderwerp zie staan: NOG 3 NACHTJES.
Het zou je sieren als je deze posts overal weer zou verwijderen.
Zo niet, moet ik het doen, maar ik verwijder meestal meteen te veel.
Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
Ga naar mijn Tyrossite
Raysyl Geplaatst - 10/09/2010 : 10:24:11
Ik heb reeds een jaar de Tyros3.
Vanwege een goedkoop prijsje heb ik hem aan kunnen schaffen.
Ik heb er toch vreselijk spijt van aan de ene kant dat ik de T3 niet bij Oostendorp
gekocht heb.
Hiervoor had ik T2 ,wel aangeschaft bij Henk.
Ik hoop dat ik later mijn Tyros3 alsnog kan inruilen bij Oostendorp voor T4.
maar goed,even afwachten wat de mogelijkheden zijn.
Want ,ik ga inderdaad toch ook voor de goede service bij Oostendorp
Sneakyman Geplaatst - 09/09/2010 : 23:37:32
@Administrator van Henk Oostendorp:
Heb wel een offerte aangevraagd, en inderdaad scheelt het dan echt zoveel geld. Dit was een dagofferte, en elke dag veranderde de prijs. Gewoon een halve maand het paar dagen gecheckt en zo heb ik heel erg veel geld bespaard.

Als ik er nu heen zou gaan zou ik ongeveer 30% korting krijgen op de normale prijs, dit is 20% btw aftrek en nog 10% extra korting door grote inkopen en nog wat zooi.

@T-Rossie
Gebeurt wel vaak zo dat als ik hier iets zeg dat het verkeerd begrepen wordt Of ligt het misschien toch aan mij , dacht dat ik het nu netjes had neergezet Altijd die ophef over mijn posts , ik schrijf ook maar gewoon mijn mening/ alternatief antwoord (heb ik het niet zo zeer over jou hoor T-Rossie, maar over algemeen)

Ik zei het ook op een manier van dat ik niet bedoel dat jullie het allemaal niet snappen. Ik kan zeker veel van jullie leren, daarom zit ik ook op dit forum. Als ik hem stuk heb kan ik hem opsturen, zonder dat het mij iets kost. Maar zoals ik al zei is dat een risico die ik genomen heb. Vervanging dan moet ik waarschijnlijk zelf rijden naar belgie toe, maar dat is het risico. Hoewel ik via een ander yamaha verkoper op een bepaalde manier hier in de buurt ook zou kunnen laten reparen/ vervangen (via de garantie van bedrijf Belgie).

Als je echt elke dag op moet treden dan zou ik ook niet dat risico nemen. Dan zou ik ook een 2e Tyros 2/3 of 4 aanschaffen voor de zekerheid. Stel je voor dat hij stuk gaat 1 uur voordat je moet beginnen (heb ik 1 keer gehad 20 minuten voordat we begonnen deed harde schijf het opeens niet meer. Gelukkig deed hij het opeens weer na 10 minuten ) Als de ene dan stuk is kan je de andere altijd nog opsturen. Geld verdien je dan toch genoeg om 2 te kunnen aanschaffen en omdat je een bedrijf bent is het ook nog extra voordelig (belasting technisch gezien)

Maar het was gewoon een alternatief antwoord op de vraag. Want ga je voor klantservice of wil je gewoon geld besparen, beide dat gaat eigenlijks niet samen. Dus laten we maar terug gaan op het onderwerp. Ik wil ook niet iets anders verkopen hier op deze website, Oostendorp is gewoon top en zoals ik al had gezegd heb ik ook al dingen erbij gekocht. Woon ook dicht in de buurt en als ik ooit weer een keyboard koop ga ik ook zeker weer eerst kijken bij Oostendorp.

@F. van Holten
Haha, les geven is nooit verkeerd he . Weet zeker dat jij niet de enige bent die daarvan zal genieten

Gr. Menno
fransonline Geplaatst - 09/09/2010 : 16:54:11
Ze zijn zelfs bij mij in Bergen op Zoom geweest.
Martijn heeft de T2 omgeruild voor de T3.
Terwijl iedereen al lang weekend aan het vieren was, demonstreerde hij de Tyros alsof hij alle tijd had.
Dus ja: service!

Groetjes,
Frans
www.mijntyros.nl

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000