O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
laakies |
Geplaatst - 20/11/2010 : 23:55:29 Hallo,
Hier mischien een kleine tip voor diegene die de Premium Packs nog moeten installeren.
Als je alle premiumpacks hebt ( Choir/Vocals, Euro & US Organ, Trombone, Panflute, =Mixed choir kun je gratis downloaden=)
Begin dan eerst met de Panflute,Trombone, en Mixed choir, daarna de Choir/vocals en Euro/US organ.
Telkens als je daarna de expansion packs oproept staan de panflute, trombone en mixed choir bovenaan op het eerste tabblad, en hoef je niet door te bladeren in de tabs. wel zo handig dacht ik.
Ps het installeren is een fluitje van een cent, erg makkelijk die pack-installation knop
Gr Toine
Tyros 4 xxl en Stagepass 300 bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
15 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
theplayer |
Geplaatst - 19/12/2010 : 06:12:15 Hallo,
Voor de liefhebbers van PremiumPacks en software 'n tip. Tot Kerstmis krijg je 20% op alle downloads bij Yamaha MusicSoft Doe er dus je voordeel mee. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
Dick |
Geplaatst - 17/12/2010 : 21:22:52 Je hebt gelijk Ruud, eerst id uploaden..thx
Groetjes, Dick
|
Ruud |
Geplaatst - 17/12/2010 : 09:10:31 Hallo Dick,
Na inloggen op yamahamusicsoft.com zou je onder My Account bij View Order History alles wat je hebt aangekocht moeten zien staan. Via Redownload Purchased Items kan je dan zoals eerder beschreven de Voices/Packs voor de T4 downloaden, nadat je de Instrument_ID hebt geüpload.
Als je ze niet terug kan vinden in het overzicht, is de vraag of je jouw account zelf hebt aangemaakt, of een dealer dat voor je heeft gedaan en er misschien een ander account bestaat waar ze zijn terug te vinden. Kwijt mag je ze in ieder geval niet zijn.
Groet, Ruud
|
Dick |
Geplaatst - 16/12/2010 : 23:32:41 Zit toch even met een vraag, nu ik met de T4 bezig ben Je zou als het goed is je premium voices kunnen overzetten van de t3 op de t4, echter ik zie bij mijn orders geen voices staan, wel de styles die ik heb gekocht? Ben ik mijn panflutes kwijt?
Verder nog even dit, nu ik aan de nieuwe ontdekkingreis ben begonnen...het valt mij op dat de styles standaard wat sneller zijn, is dat zo of vergis ik me? Is natuurlijk geen groot probleem, je zet ze zo wat langzamer.. verder is het nog vreselijk wennen aan die aanslag, maar dat gaat wel komen.
Groetjes, Dick
|
corvdh |
Geplaatst - 16/12/2010 : 23:18:34 Waar kan ik alvast een demo van die gratis Mixed Classical Choir voice beluisteren / bekijken? Ik heb gezocht op google en youtube maar niks kunnen vinden. Ik kan hem zelf nog niet downloaden of proberen omdat ik de tyros 4 nog niet binnen heb.
Geplaatst - 16/12/2010 : 19:06:52 Ja voor mij ook, zag het net pas waar ik het kon vinden. Zal is gaan luisteren wat het is... Bedankt. |
klinkt als |
Geplaatst - 14/12/2010 : 21:16:15 Hallo,
Was voor mij ook een leerzaam item.
Ook ik was in de veronderstelling dat na aanmelden/registreren op de site je automatisch naar het mixed classical choir verwezen werd en het kon downloaden. Echter de opmerking om weer terug te gaan naar http://member.yamaha.com hielp mij ook verder. Zag toen de download staan!
Ennuh...........klinkt wel lekker.
Groeten, |
laakies |
Geplaatst - 12/12/2010 : 16:15:48 Hoi Jaap,
aktiveer het Registrations menu (druk op J ) op het screen en naar de map op de HD naar de folder _Premium Pack gaat zul je zien dat er ook nog 10 mooie registraties in staan.
Gr Toine
Tyrooster |
Geplaatst - 12/12/2010 : 15:55:43 Een ieder bedankt!
Ook degenen die buiten de chatclub sorry, "het forum" om gereageerd hebben.
Ik heb na dit alles dus één voice extra die heet Mixed Choir, en die nu onder de knop "expansion" staat. Of had ik meer moeten hebben?
De voice klinkt geweldig, doet het goed in de Kersttijd. Wel klinken op mijn PA4 speakers veel duidelijk hoorbare boventonen. Iets te scherp om eerlijk te zijn. Maar goed, "Een gegeven voice mag je niet in de bek kijken" toch?
Nogmaals een ieder bedankt.
Jaap Tyros4fun |
Ruud |
Geplaatst - 12/12/2010 : 11:06:12 En als je het zoals Toine beschreven heeft hebt gedowload en unzipt, dien je de Mixed Choir in te laden via Voice Creator's Individual load.
Aangezien er een Wave-bestand in zit is er nog een ander trucje: Hernoem de mapnaam door er .YP2 achter te typen (net als bij de overige Premium Packs). Vervolgens kun je ook deze via Function -> Pack Installation laden.
Groet, Ruud |
laakies |
Geplaatst - 12/12/2010 : 10:55:01 Nou jongens en meisjes nu weer even on topic betreffende de vraag van Jaap de Haan enkele posts terug hier:
Mixed choir voor Tyros 4:
Bij de tyros is een plasticbag met daarin de handleiding, cdrom etc. hierin zit ook een flyer met Yamaha produkt registration.
Ga naar deze website: http://member.yamaha.com heb je daar nog geen account, maak je een nieuw account aan.
Daarna kun je bij My Produkts je tyros 4 registreren met het produkt-id nummer en serienummer ( staat op de flyer )
Als dat gedaan is zie je het geregistreerde produkt te staan in jouw geval Tyros 4, een stukje daaronder staat Mixed Choir met een download knop.
Download dit (zip) bestand en sla het op in map die je makkelijk terug kunt vinden (bijv mijn documenten).
Na het downloaden log je uit op deze site (zet dze bij je favorieten). En ga je naar de map waar je het zipbestand hebt opgeslaan.
Unzip dit bestand.
Kijk dan eerst eens naar deze video: http://cts.vresp.com/c/?YamahaMusicInteracti/769799626f/1812df0864/9186f46c25/v=DgaMXQvY71w
Deze is vrijwel identiek aan de tyros 4.
Succes Gr Toine
guyske |
Geplaatst - 12/12/2010 : 09:27:28 Sis en T-rossie, jullie bewijzen dikwijls zeer grote diensten aan de andere forum leden en daarvoor dank.
maar,
zouden jullie eens kunnen stoppen met mekaar voortdurend in de haren te vliegen, jullie hebben alle twee nogal lange tenen maar koop een gepast schoeisel als bescherming en gebruik het forum waar het voor dient.
Respect en begrip probeer het eens tijdens de laatse dagen van het jaar, misschien smaakt het goed en gaan jullie op die elan verder in 2011,
vriendelijke groeten,
Guy
PS: ik bespeel Yamaha instrumenten sinds +/- 40 jaar soms heel tevreden soms minder, als je een opmerking hebt moet dat kunnen gezegd / geschreven worden zowel goed als slecht, de achterliggende bedoeling moet liefst opbouwend overkomen en ook zo geïnterpreteerd worden. Ik zie hier geen enkel lid dat Yamaha of Tyros wil afbreken maar we moeten wel alles kwijt kunnen zowel pos- als negatief.
Yep hij is er, de ontdekkingstocht is begonnen ...... |
lacobo |
Geplaatst - 11/12/2010 : 20:50:38 Niet eerlijk? Geen enkele Tyros 4 gebruiker is verplicht deze packs aan te schaffen. Zonder klinkt de Tyros 4 al prachtig, en Yamaha geeft je de mogelijkheid extra klanken toe te voegen. Wat is daar niet eerlijk aan? Ok, de prijzen hadden iets milder gekund, maar verder kan ik helemaal niets bedenken. Daarbij konden Ex T3ers eerder aangeschafte packs gratis (geupgrade naar T4) downloaden. Puike service lijkt mij.
Bert.
______________________________________________ LACOBO's Tyros4 site: http://www.lacobo.com/kb-site |
n/a |
Geplaatst - 11/12/2010 : 19:05:14 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door admin
Dag Sis,
Ja, want Premium Voices zijn apart verkrijgbare sounds die beter zijn dan de standaard klanken in de Tyros4. Bijvoorbeeld de SA2 panfluit is bijzonder mooi, veel mooier dan de panfluit die standaard in de Tyros4 zit. Fantastisch dat Yamaha deze gelegenheid biedt om nóg meer speelplezier te beleven op de Tyros4. Als klant heb je er 35 euro voor over of niet en voor Yamaha is het een mooie bijverdienste.
MVG, Henk Oostendorp
Ja Henk, ik snap het hele verhaal. En inderdaad voor yamaha is het een leuke bij verdienste. Eigenlijk is dit niet eerlijk. je koopt een T-4 en kort erna beginnen ze al extra klanken aan te bieden. Ik stel mij daar vragen bij in die zin dat ik vind dat dit lijkt op *pl*t*r** En dan druk ik mij nog zacht uit. Als koploper in de keyboards doe je dit gewoon niet. sis
Soft-lounge, lounge, chillout componist |
Tyrooster |
Geplaatst - 11/12/2010 : 16:15:25 Hallo allemaal. Wie kan mij uitleggen hoe ik mijn gratis Premium Pack Mixed choir in het keyboard krijg
Mijn internetconnection op de Tyros 4 werkt. Flashgeheugen is geformateerd Mijn instrument is aangemeld bij Yamaha via de link: Register your Tyros4 and get the “Mixed Classical Choir” voice for free.
Dus ik ben er helemaal klaar voor, denk ik.
Daarna gebeurt er niks. Waar vind ik de Mixed choir pack. Kan ik die direct op de tyros binnenhalen?
Waarschijnlijk zie ik als computernitwit iets simpels over het hoofd.
Is er ergens een instructie te vinden die ik over het hoofd heb gezien.
Wie helpt mij verder op weg?
Alvast bedankt.
Jaap Tyros4fun |