Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 4 gerelateerde onderwerpen
 Stilte uitlevering Tyros 4

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
Henk21 Geplaatst - 08/12/2010 : 11:50:59
Hallo forum leden
Als ik de reactie,s op het forum van de afgelopen weken volg zijn er volgens mij de afgelopen 3 weken weinig tot geen nieuwe uitleveringen geweest.
Om niet elke keer Henk lastig te vallen is het misschien handig als hij wat vaker info geeft over de status van uitleveren in de trand van container boot zit vast in het ijs of iets dergelijks.
Wij weten allen dat Henk zijn stinkende best doet iedereen zo snel mogelijk van zijn bestelde Tyros 4 te voorzien .

Met een ongeduldige muziekale groet
Henk
15     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
Henk21 Geplaatst - 12/12/2010 : 11:53:34
Laat ik maar weer een keer vermelden dat het lange wachten niet veroorzaakt is door Henk , ook hij heeft er belang bij om snel te kunnen leveren net zoals andere dealers.
Ik hoop alleen dat er met dit soort reactie,s in de toekomst iets gedaan wordt door Yamaha.
Volgens mij is dit niet de eerst keer dat men problemen heeft met uitleveren.
Het zou denk ik ontzettend positief zien zijn als er ook eens een reactie van de Importeur op de uitlevering van de Tyros 4 zou komen, men laat nu alles op het bord van de dealers terecht komen.

Mvg Henk
guus Geplaatst - 12/12/2010 : 08:43:51
Ja Japanners en chinese zijn klein, ik werk er ook mee dus zal de het pakhuis niet hoog zijn anders kunnen ze niet bij de bovenste Tyros 4

SIS heeft het al een keer gemeld ik denk dat Yamaha overdondert is door de enorme aanvraag van keyboards.

Het lijkt er op dat muziek weer een boventoon krijgt in ons dagelijks sleur even achter je instrument en je vergeet weer alle drukte.

Guus

Muziek is net als een hartslag, het is een ritme van plezier en leven.
bbmusic Geplaatst - 12/12/2010 : 00:29:11
Ik heb hem dan niet bij Henk gekocht, het hoe en waarom doet er even niet toe.
Maar ook de dealer waar ik hem vandaan heb, vandaag opgehaald, heeft grote moeite met levering.
Daar hadden ze ook gezegd dat er voorraad genoeg was bij Yamaha, tot aan het plafond.
Aangezien Japanners en Chinezen erg klein zijn en waarschijnlijk het plafond van het pakhuis ook is deze zo leeg.
Ga er maar vanuit dat Yamaha waarschijnlijk het niet had verwacht dat er wereldwijd zoveel besteld zou worden.
En ik weet dat Henk, lees namelijk veel forums, ontiegelijk zijn best heeft gedaan en nog doet om iedereen zo gauw mogelijk hun T4 te kunnen leveren.
Want op de meeste forums wordt toch met veel lof over hem geschreven, natuurlijk heb ik ook een paar minnetjes maar iedereen is vrij om te kopen waar hij wil.
Ik hoop voor iedereen dat het nog een kerstkado kan worden en wens dan ook iedereen veel speelplezier toe straks op hun T4
theplayer Geplaatst - 11/12/2010 : 15:24:48
Haha Dick,

komt ie helemaal niet meer vooruit!
Groetjes

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
Ga naar mijn Tyrossite
Dick Geplaatst - 11/12/2010 : 14:49:56
[quote]Oorspronkelijk geplaatst door theplayer

Hallo,

Ja, het is altijd vervelend als je van anderen afhankelijk bent.
Zo gaat het ook met mijn winterbanden.
Wacht ik ook al twee maanden op.
Hoop dus maar dat het goed weer is als mijn Tyrosje binnen komt.
Anders moet ik nog een sneeuwsky regelen.
Groetjes,

Als je handig bent kun je een paar sneeuwschuivers aan de bumper van je auto binden? Is dat wat?

Groetjes, Dick
guus Geplaatst - 10/12/2010 : 13:25:59
He Frans,

Je rijd toch geen Hummer

Guus

theplayer Geplaatst - 10/12/2010 : 13:11:43
Hallo,

Ja, het is altijd vervelend als je van anderen afhankelijk bent.
Zo gaat het ook met mijn winterbanden.
Wacht ik ook al twee maanden op.
Hoop dus maar dat het goed weer is als mijn Tyrosje binnen komt.
Anders moet ik nog een sneeuwsky regelen.
Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
Ga naar mijn Tyrossite
admin Geplaatst - 10/12/2010 : 11:54:49
Zojuist bericht gekregen dat we een aantal extra Tyros4 gaan binnen krijgen eind december! Erg goed nieuws dus. Iedereen die aan de beurt is krijgt vandaag een email met details van mij voor het maken van een afspraak. En nu maar hopen dat Yamaha de afspraak ook nakokmt en er niet onverwachts vertraging is.

MVG, Henk Oostendorp
guus Geplaatst - 09/12/2010 : 19:57:22
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk21

dag Guus

Ik heb ook niet geschreven dat er door velen snel geleverd word maar door enkele. In een straal van 100 km zijn er 2 die binnen 1 week kunnen leveren (zegt men).
Ik heb zelf mijn T 4 bij Henk besteld dus wacht geduldig af

Mvg Henk

Wachten is altijd vervelend voor iets wat je graag wilt hebben.
Ik hoop dat Henk snel goed nieuws krijgt uit Yamaha land en dat er weer een hoop blije gezichten zijn op dit form..

Guus

Huib Geplaatst - 09/12/2010 : 18:30:52
Hallo Yamaha,
Op deze manier stimulier je niet het plezier van muziek maken.
We hebben nu wel lang genoeg gewacht.
Ik baal er al aardig van, heb 4 orgels 4 keyboards van deze firma gehad maar nog nooit zolang moeten wachten.

Huib
Henk21 Geplaatst - 09/12/2010 : 18:12:27
dag Guus

Ik heb ook niet geschreven dat er door velen snel geleverd word maar door enkele. In een straal van 100 km zijn er 2 die binnen 1 week kunnen leveren (zegt men).
Ik heb zelf mijn T 4 bij Henk besteld dus wacht geduldig af

Mvg Henk
guus Geplaatst - 09/12/2010 : 17:07:27
Ik geloof niet dat door velen muziekwinkels snel geleverd kan worden.
Deze hebben het zelfde probleem

Als dat zo was waren er meer mensen blij, net wat er wordt gezegd Yamaha heeft deze enorme omvang niet goed ingeschat.

Natuurlijk wil iedereen een Tyros 4 en zosnel mogelijk, maar als de hoofd toeleverancier dit met kleine aantalen binnen krijgt en verdeelt wordt over Nederland blijft er niet veel over per winkel.

Ik denk niet dat het ergens anders sneller gaat.

Ik vindt het ontzettend jammer dat er kritiek is, ja misschien ook heb je wel gelijk maar dan naar Yamaha toe, tenslote kan Henk Oostendorp hier weining aandoen geen enkel winkelier heeft de magic touch om even een berg Tyros 4 op tafel te toveren.

Jongens ik vindt het erg vervelend voor degene die nog geen T4 hebben, ik denk dat Henk Oostendorp er ook zo over denkt.

Ik wens iedereen hierbij fijne kerstdagen en een gezond muziekaal 2011 toe. respect for every one on earth.

Guus en Mary-Lou

Henk21 Geplaatst - 09/12/2010 : 13:45:49
Toch blijft het vervelend dat er door enkele dealers snel geleverd kan worden, laten we er maar vanuit gaan dat de service en het service pakket het wachten meer dan goed maakt.
Misschien een kersthint voor Yamaha maak een leuk gebaar na degene die al zo lang wachten en gewacht hebben.

Mvg Henk
admin Geplaatst - 09/12/2010 : 12:45:30
Dag Jaap, fijn dat u zo tevreden bent. De stofhoezen staan in bestelling en worden ergens eind januari opgestuurd. U krijgt er dus een stofhoes bij, geen draagtas. Veel speelplezier toegewenst!

MVG, Henk Oostendorp
Tyrooster Geplaatst - 09/12/2010 : 12:14:07
Hallo alle wachtenden.

Natuurlijk wil ik niemand de ogen uitsteken, maar ik heb hem dinsdag opgehaald. (Direct na de introductie besteld.)
Wat een geweldig instrument, zeker als je van de T2 afkomt. Heel veel beter geluid met de nieuwe boxen.
Wat een geruststelling dat veel registraties van de T2 gewoon blijven werken.
Audiobestanden die ik als WAV had geexporteerd werken wel. .AUD bestanden niet.

En wat ben ik blij dat ik hem bij Oostendorp heb gekocht. Ze doen wat ze beloven, en als het erop aan komt een beetje meer.
Ik heb gemerkt dat er goed de tijd voor was om hem netjes af te leveren, het nodige uit te leggen.
Ook al stond de de volgende klant al te wachten.
Als computernitwit was ik erg blij met de deskundigheid van Martijn waardoor mij een boel zoeken en ergernis is bespaard.

Alleen de hoes die ik dacht dat er bij zou zijn heb ik niet. Komt die nog of moet ik die vergeten?

Als extra was er een USB-stick bij met veel T3 zaken die een snelle start met de T4 bespoedigen.

Kortom, Ik ben er erg blij mee.

Jaap
Tyros4fun

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000