Auteur |
Onderwerp |
Henk21
Junior Member
79 berichten |
Geplaatst - 08/12/2010 : 11:50:59
|
Hallo forum leden Als ik de reactie,s op het forum van de afgelopen weken volg zijn er volgens mij de afgelopen 3 weken weinig tot geen nieuwe uitleveringen geweest. Om niet elke keer Henk lastig te vallen is het misschien handig als hij wat vaker info geeft over de status van uitleveren in de trand van container boot zit vast in het ijs of iets dergelijks. Wij weten allen dat Henk zijn stinkende best doet iedereen zo snel mogelijk van zijn bestelde Tyros 4 te voorzien .
Met een ongeduldige muziekale groet Henk |
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 08/12/2010 : 12:48:28
|
Ik vind het echt heel vervelend voor degene die er zo vurig op zitten te wachten. Hopelijk wordt jullie geduld snel beloond.
Groet, Ruud |
|
|
Maykel
Junior Member
73 berichten |
Geplaatst - 08/12/2010 : 14:01:21
|
Volgens de mail van Henk Oostendorp afgelopen week, moet er komende 3 weken een grote levering uit Duitsland komen en kunnen de mensen die hem hebben besteld voor de kerst genieten van de T4. Ondanks dat ik nu al 2 maanden wacht geloof ik er wel in. Ik kon de T4 bij twee andere leveranciers eerder krijgen, maar ik wacht toch nog maar even op Henk ondanks de frustraties. Zelf vindt ik dat hij door middel van mails ons toch zoveel mogelijk op de hoogte houd, wel merkte ik in de laatste mail dat ook Oostendorp erg gefrustreerd wordt van al die mensen die constant bellen waar de T4 blijft. Helaas wacht ook ik nog steeds op het verlossende telefoontje van Oostendorp om eindelijk te kunnen genieten van de nieuwe T4.
Mvg Maykel |
|
|
Whisky Info Plus
New Member
20 berichten |
Geplaatst - 08/12/2010 : 14:09:00
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Maykel
Volgens de mail van Henk Oostendorp afgelopen week, moet er komende 3 weken een grote levering uit Duitsland komen en kunnen de mensen die hem hebben besteld voor de kerst genieten van de T4. Ondanks dat ik nu al 2 maanden wacht geloof ik er wel in. Ik kon de T4 bij twee andere leveranciers eerder krijgen, maar ik wacht toch nog maar even op Henk ondanks de frustraties. Zelf vindt ik dat hij door middel van mails ons toch zoveel mogelijk op de hoogte houd, wel merkte ik in de laatste mail dat ook Oostendorp erg gefrustreerd wordt van al die mensen die constant bellen waar de T4 blijft. Helaas wacht ook ik nog steeds op het verlossende telefoontje van Oostendorp om eindelijk te kunnen genieten van de nieuwe T4.
Mvg Maykel
Mooi Maykel, jij krijgt daar dus wél mail over? Ik speur regelmatig de site van Oostendorp af, maar lees weinig berichtgeving over de levering.
Wachten op iets moois duurt inderdaad veel te lang. |
|
|
corvdh
Average Member
300 berichten |
Geplaatst - 08/12/2010 : 14:31:03
|
Maykel,
Is die mail niet van een paar weken geleden? Ik kreeg toen netjes bericht dat het allemaal wat langer gaat duren. Of heb ik één of meerdere mails gemist?
Maar als ik het goed begrijp hebben we allemaal voor de jaarwisseling de Tyros4 in huis?
Toetie
Average Member
221 berichten |
Geplaatst - 08/12/2010 : 14:31:28
|
citaat: Hoi, wat is het stil met uileveren van de T4 op dit forum? Ligt het helmaal stil of komen ze nog mondjesmaat binnen? wachten duurt zo lang......en ben de filmpjes zat!
Wie weet meer...
TT Just 4 Him.
Merk dat ik het zelfde toppic gestart heb, dus de ander van mij heb ik inmiddels verwijderd. ik w8 geduldig af als er maar schot in komt toch
Ps ik heb geen mail gehad van Henk over grote uitlevering voor de kerst misschien omdat ik nooit bel
Toen ik in de winkel was, een maandje terug, zei hij dat ik op Januari moest rekenen. Maar ik neem aan dat het op datum bestelling gaat de mijne 11 oktober besteld.
TT Just 4 Him. |
Bewerkt door Toetie op 08/12/2010 14:37:35 |
|
|
admin
Forum administrator
300 berichten |
Geplaatst - 08/12/2010 : 14:35:11
|
De levering van de Tyros4 blijkt hogere wiskunde te zijn voor Yamaha. Zij kunnen mij niet eens vertellen wat ze volgende maand uit kunnen leveren. Soms kunnen ze niet vertellen wat we over 2 weken geleverd krijgen. Ik begrijp wel dat de organisatie groot is en dat alles via heel veel schijven gaat, maar het is wel heel vervelend voor de klanten en voor ons dat we niet weten waar we aan toe zijn.
De ellende die je inderdaad nu gaat krijgen is dat sommige bedrijven gejokt hebben over de aantallen die ze verkocht hebben en ineens uit voorraad kunnen leveren. Yamaha belt namelijk de dealers eerst op wat ze verkocht hebben, want ze willen natuurlijk eerst de verkocht exemplaren uitleveren. Niet erg netjes van die bedrijven, maar wel vervelend voor ons. Ik moet me dan verdedigen waarom een andere winkel ze uit voorraad kan leveren en wij niet (als grotere dealer). Als ik mail, dan mail ik naar iedereen die nog wacht.
Bij ons ligt ook alles stil, want de inruilers die we binnen zouden moeten krijgen zijn ook al verkocht en deze klanten raken we ook zo langzamerhand kwijt omdat het te lang duurt. Het heeft echt onze hoogste prioriteit om zo snel mogelijk alles uit te kunnen leveren. Zogenaamde grote leveringen blijven uit en het is al snel groot als je elke keer maar een paar aantallen geleverd krijgt.
Vandaag heb ik weer een email gestuurd naar het hoofdkantoor in Duitsland wanneer we de volgende levering krijgen en of ze ons een keer een hele pluk ineens kunnen sturen. Afgelopen maandag ook al gemaild, nog geen positieve reactie ontvangen. We blijven ons best doen om uitleveringen zo snel mogelijk te regelen, maar voor de feestdagen wordt gewoon lastig. Onze excuses daarvoor.
MVG, Henk Oostendorp |
|
|
Toetie
Average Member
221 berichten |
Geplaatst - 08/12/2010 : 14:40:30
|
Dank je Henk ik w8 weer af en reken niet meer voor de kerst! Ook weer relax hoef ik niet alles opeens te gaan vernieuwen. Fijne feestdagen he!
TT Just 4 Him. |
|
|
Maykel
Junior Member
73 berichten |
Geplaatst - 08/12/2010 : 14:58:56
|
Dit baart mij erge zorgen, vooral omdat ik mij blij heb gemaakt met een dooie mus. edit administrator
|
|
|
guyske
Average Member
295 berichten |
Geplaatst - 08/12/2010 : 15:29:02
|
Beste vrienden, ik weet dat het lang duurt, ik heb ook (on)geduldig gewacht maar ben gisteren die van mij gaan ophalen.
Ik heb Henk en collega's niet voortdurend lastig gevallen omdat er toch niets aan te doen is, ze kunnen ze tenslotte niet zelf maken. Ik denk dat hij het spel eerlijk speelt en dan kom je op korte termijn niet altijd als winnaar uit de bus, op lange termijn echter weten we wat we aan Henk en zijn mannen hebben en dat was voor mij het wachten waard, met als toetje een hele dag en meer dan 600 km op en af naar Wezep. In ieder geval beklaag ik mij het wachten niet, dit weekeinde een klein optreden voor kennissen, vrienden en familie, na een halve nacht en vandaag nog een ochtend verkennen gaat het wel lukken. Ik hoop beste vrienden dat jullie snel aan de beurt zijn en dan volop ook kunnen genieten.
Yep hij is er, de ontdekkingstocht is begonnen ...... |
|
|
Maykel
Junior Member
73 berichten |
Geplaatst - 08/12/2010 : 15:58:37
|
Gefeliciteerd Guyske met de T4, Zelf heb ik maar 1x gebeld in die 2 maanden, dus dat valt naar mijn inziens mee Zelf zit Henk denk ik ook met z`n handen in het haar, hij verliest hierdoor ook klanten. Zelf wil ik best nog 1 of 2 weken wachten, maar dan is de koek bij mij denk ik wel op,dan wacht ik al ruim 2 maanden en mij prioriteid ligt wel voor de kerst. Het uitgebreide servicepakket mag door Yamaha zelf nog wel wat verder uitgebreid worden voor het wachten. Ik zal alles nog wel even op me in laten werken en er eens over gaan slapen wat te doen, hopelijk heb ik een kerstengeltje op mijn schouder
Mvg Maykel |
Bewerkt door Maykel op 08/12/2010 17:30:56 |
|
|
admin
Forum administrator
300 berichten |
Geplaatst - 08/12/2010 : 16:05:51
|
Dag Maykel,
De mail die ik u heb gestuurd klopt nog steeds als een bus en dat staat ook nog steeds gepland. Uw Tyros4 komt volgende week bij ons binnen en u wordt gebeld voor het maken van een afspraak. De mail die u hier openlijk op het forum zet is maar naar een heel beperkt aantal klanten gegaan. Ik zie niet in waarom deze afspraak niet door zou gaan. Ik heb u niet gemaild dat het later gaat worden. Dat zou ik wel gedaan hebben als dat het geval geweest zou zijn. Mijn bericht hier op het forum is meer algemeen voor het gros dat nog steeds wacht. Dus die na u een bestelling hebben geplaatst. Mijn excuses als het onduidelijk was.
MVG, Henk Oostendorp |
|
|
Dick
Average Member
218 berichten |
Geplaatst - 08/12/2010 : 16:27:46
|
Ik leef met je mee Henk, maar ik hoop echt niet dat het een zooitje gaat worden, zoals ik hier lees.. ik ben toch maar zo vrij geweest om elders leveringen en levertijden op te vragen.
Groetjes, Dick
|
|
|
Toetie
Average Member
221 berichten |
Geplaatst - 08/12/2010 : 16:36:14
|
Heb mijn bericht verwijderd en persoonlijke mail naar de zaak gestuurd met opheldering?????? Wie weet dick zit er voor ons ook nog volgende week een dansje aan te komen
TT Just 4 Him. |
Bewerkt door Toetie op 08/12/2010 16:37:06 |
|
|
Maykel
Junior Member
73 berichten |
Geplaatst - 08/12/2010 : 16:36:40
|
Ik was inderdaad erg geschrokken van dit hele gebeuren, zag al vreemde vlekken voor mijn ogen van teleurstelling. Vind het wel erg voor je Henk ondanks dat ik je niet personelijk ken, dat je steeds meer aangevallen wordt van alle kanten. Kon je ze zelf maar van de lopende band af laten lopen. Ik wacht op het verlossende telefoontje, en dan kunnen we samen met het kerstengelje en gezin kerst gaan vieren Ps sorry voor het plaatsen van de Email ,maar ik ging ervan uit dat iedereen hem wel had gehad, en ik was daardoor erg verrast.
Mvg Maykel |
Bewerkt door Maykel op 08/12/2010 16:48:00 |
|
|
Toetie
Average Member
221 berichten |
Geplaatst - 08/12/2010 : 16:39:06
|
Henk kan er niets aan doen maar wil wel weten waarom???? dus bij deze Henk ik val je niet aan hoor :-)
TT Just 4 Him. |
|
|
Onderwerp |
|