Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 4 gerelateerde onderwerpen
 Welke wireless lan adaptor ?

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
elsenwil Geplaatst - 09/04/2011 : 00:45:22
Beste Tyros 4 forum leden. Heeft iemand van jullie al een verbinding gelegd via de usb draadloze lan adaptor?
zoja welke hebben jullie ingezet ?

Volgens de list van Yamaha USB Lan ondersteunde adapters, zijn er verschillende fabrikanten en modellen die moeten werken.
Dus ik bestelde de Buffalo WLI-UC-GN maar kreeg geleverd de "WLI-UC-GNM". Het blijkt dat deze de vervanger is maar helaas werkt deze niet op de T4.
Denk dus dat de lijst van Yamaha verouderd is want vele modellen zijn door de fabrikant niet meer leverbaar.

Wie weet er meer van ?
alvast bedankt voor alle ondersteuning !

2     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
elsenwil Geplaatst - 10/04/2011 : 13:49:40
Beste Toine,

Bedankt voor de tip!

Inmiddels heb ik besloten om het hele draadloze uit mijn hoofd te zetten en heb ik gekozen om mijn draadloze router aan te sluiten op een powerline XAV2101 AV 200 nano adapter.
Hiermee heb ik nu rechtstreeks de Tyros 4 aangesloten op het LAN wat inmiddels perfect draait. Ik kan nu overal in huis mijn T4 neer zetten en de powerline in het stopcontact steken en heb overal in huis (zonder draden te hoeven trekken) een LAN verbinding.

Misschien kan deze tip ook door andere forum leden die worstelen met internet aansluiting gebruikt worden.

veel speelplezier en gebruik van het Tyros 4 Internet

Wil

laakies Geplaatst - 10/04/2011 : 09:30:18
Hoi,

Ik zou hem gewoon bij Oostendorp bestellen, dan weet je altijd dat je een goede wlan in huis hebt.
uit mijn hoofd kostte de wlan nog net geen 50 euro.

Wordt na ontvangst van je betaling keurig opgezonden.

Dus maandag ff bellen, en niet verder zoeken!

Gr Toine

Tyros 4 xxl en Stagepass 300
bezoek eens mijn website
www.laakies.nl

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000