O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
forum yamaha tyros4 |
Geplaatst - 08/02/2013 : 18:05:26 http://www.youtube.com/watch?v=nK73oqj4lSU
Kan iemand mij uitleggen hoe deze organist de klanken van het wersi orgel in zijn tyros 4 heeft aangebracht? De uitvoering van deze gespeelde besame mucho, is eksakt wat ik op een bandje heb staan van Klaus Wunderlich. Dank u wel voor uw hulp. Fred
F.van Huut |
15 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
New in town |
Geplaatst - 06/04/2013 : 19:18:27 Welkom op ons forum, Maurice.
Ik hoop dat je hier vindt wat je zoekt. En veel succes met je keyboardspel.
Groetjes, Piet
Tyros 4 en Korg Kronos |
morelke |
Geplaatst - 06/04/2013 : 19:12:08 Goed gezien Laakies , wij zijn allemaal hier om ons te vermaken en om onze hobby te delen hoe en op welk manier het gebeurd moet elk zijn deel uitmaken. Ik ben begonnen als leek in december 2011 en dankzij Rico heb ik de smaak en de virus van keyboards gekregen. Ik heb veel zelf gezocht hoe het kan en hoe ik het prettig kan maken omdat ik een oude Roland E-30 had die dertig jaar lang op mij stond te wachten. Maar ik moet eerlijk zeggen dat Rico mij veel heeft geholpen. Natuurlijk is hij de enige niet, maar hier gaat het wel over Rico. Ik kan niet onrecht verdragen en daarom heb ik Rico verdedigd, maar was dat iemand anders dat had ik het ook gedaan. Iedereen doe het op zijn manier en muzikanten amateurs of niet moeten elkander helpen en niet kritiseren. Men kan altijd iemand vinden die beter is maar Rico is voor mij de topper, niet omdat hij mijn vriend is maar omdat hij een recht persoon is en iedereen helpt zonder te kijken naar zijn kleur. Zo, ik hoop dat iedereen nu begrijpt dat wij hier zijn niet om slecht criticus te geven maar wel om constructieve criticus. Ik vergeet dit incident en hoop dat wij allemaal vrienden worden of wij 50 jaar spelen (ik heb veel respect voor mensen die lang ondervinding hebben) of pas een paar maanden. Beste groeten aan iedereen, ik ben hier nieuw, mijn naam i