O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
ron t4 |
Geplaatst - 12/03/2014 : 20:44:12 Het lijkt me nog steeds leuk ondanks de t4 al een tijd uit is mensen met vragen te helpen. Zonder al te moeilijke jargon hou het simpel. Ik ben beginend speler. Ik hoop een leuk onderwerp gestart te hebben.
als eerste mijn eerste vraag.
Als ik mijn t4 binnen krijg wat moet ik wel als eerste doen en op letten. Het is natuurlijk een tweede hands maar ja ik hoor het wel denk ik.
|
15 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
bertus |
Geplaatst - 08/10/2014 : 11:52:42 Hoop dat de stijgende lijn erin zal blijven voor je!
Groet, Bert
Je zal maar een Tyros hebben, dan ben je toch de Koning te rijk?
Yamaha Tyros 3 Yamaha HS 50 M (2) Yamaha HS 10 W |
ron t4 |
Geplaatst - 07/10/2014 : 21:43:36 Ik ben er weer was ffegr ziek geweest. nu kan ik weer verder met mijn tyros! |
h.garnier |
Geplaatst - 11/05/2014 : 19:05:39 Muziek is nu eenmaal genezend |
ron t4 |
Geplaatst - 11/05/2014 : 16:10:42 Zeker John ik voel me steeds gezonder. zeker met de t4 er bij!
groet ron |
Toch nog Tyros |
Geplaatst - 10/05/2014 : 09:41:24 Ron gaat alles nu goed met je?
Groetjes John Tyros 4 xxl |
ron t4 |
Geplaatst - 09/05/2014 : 18:09:11 Zo ik ge weer verder met mijn t4 ik ben er ff uitgeweest. wegens operatie ben ik 20kg lichter geworden! ben nu aardig thuis met de tyros 4 het is en blijft een prachtig instrument. Alleen de juite begelijding zoeken valt niet mee. dit komt door de vele keuze en mogenlijk heden? groetjes ron |
laakies |
Geplaatst - 16/04/2014 : 14:32:55 @Ron,
Beterschap met je herstel, maar dat moet wel lukken met de Tyros 4
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros |
ron t4 |
Geplaatst - 16/04/2014 : 14:13:29 Ja ik weet van de hardeschijf het is ook de bedoeling om het daar op te zetten. ik was ff buiten bedrijf wegens operatie aan een castric bypass (maagverkleining). Nu ga ik weer verder met mijn mooie tyros 4.
groetjes ron |
laakies |
Geplaatst - 23/03/2014 : 09:59:57 Houd er wel rekening mee dat je per map /submap maximaal 500 items kan gebruiken anders leest de tyros het ook niet!
Dus je kunt het beste op je pc dit voorbereiden en dan overzetten nd HD van je tyros.
20GB aan midifiles zijn er wel verdomd veel trouwens
Maar de HD vd tyros is 500 GB dus waarom zou je er een andere aanhangen?? kan gewoon allemaal op de interne HD, tegen de tijd dat ie vol is staat de de T6 alweer voor de deur
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros |
theplayer |
Geplaatst - 20/03/2014 : 19:56:58 Hallo Ron,
Ik denk niet dat die Schijf FAT32 geformatteerd is. Dus of de Tyros hem leest, is maar de vraag. Maar probeer het gewoon. Zorg wel dat de Schijf een eigen voeding heeft. Om met songs te werken begin je met het menu Songs. (Knop A) Dan ga je met next naar USB. Wil je ze naar de harddisk kopiëren druk je op Copy, All en OK Dan ga je naar de harddisk van de Tyros en druk je op Paste. Het beste maak je eerst een folder op de schijf en zet je ze daar in. Trouwens, je kunt die songs ook op een USB-stick zetten en daar vandaan kopiëren. Dan heb je het probleem met de externe schijf niet. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
fransonline |
Geplaatst - 20/03/2014 : 19:47:36 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ron t4
Nu zijn we een weekje verder maar nu loop ik toch tegen wat vragen. ik ben helemaal niet gewend met midi files en de harde schijf in de tyros. kan ik op de usb poort een gewone hd van 1tb aansluiten? of moet die speciaal geformateerd? er staat 20 gb aan midi songs op? maar krijg die niet in de tyros om de songs te spelen. nu weet ik dat waarschijnlijk styles enders moet doen dan songs.
wie kan mij op weg helpen desnoods op de pm.
Wellicht beter om een nieuw topic aan te maken voor je specifieke vraag. Maar alvast een antwoord: de 1 Tb harde schijf kan het probleem zijn, weet niet of de Tyros 4 hier mee over weg kan.
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
ron t4 |
Geplaatst - 20/03/2014 : 18:33:13 Nu zijn we een weekje verder maar nu loop ik toch tegen wat vragen. ik ben helemaal niet gewend met midi files en de harde schijf in de tyros. kan ik op de usb poort een gewone hd van 1tb aansluiten? of moet die speciaal geformateerd? er staat 20 gb aan midi songs op? maar krijg die niet in de tyros om de songs te spelen. nu weet ik dat waarschijnlijk styles enders moet doen dan songs.
wie kan mij op weg helpen desnoods op de pm. |
laakies |
Geplaatst - 16/03/2014 : 16:00:04 Ook al in mei?? vakantiegeld komt dan zeker binnen
ron t4 |
Geplaatst - 16/03/2014 : 15:52:34 Ik ben weer bezig geweest man wat een keuze aan mogenlijkheden. nu nieuwe lijst regestratie keuze maken in excel. Voor al mijn songs maar dat komt welgoed. maar vind ook de luidspekerset van de ryros niet om naar huis te schrijven. waarschijnlijk ga ik toch een versterker set halen in mei.
groet ron |
Toch nog Tyros |
Geplaatst - 16/03/2014 : 07:38:13 Kijk maar uit Ron! Tyros 4 werkt verslavend! Korter dan een uur, dat lukt niet!
Groetjes John Tyros 4 xxl |