Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 3 gerelateerde onderwerpen
 Yes! Dolblij met mijn Tyros3

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe
   
Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

 
Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.
   

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
Steefje Geplaatst - 27/06/2013 : 19:46:13
edit moderator : Onderwerpregel duidelijker gemaakt

Beste lezer,

Ok, ok, ok...het is al erg lang geleden dat ik hier iets postte, maar dat heeft een reden:
Hij staat er! Mijn Tyros 3, zoals ik al eerder beschreef werkelijk een fenomenale machine!
De geluiden, de ritmes, de mogelijkheden, wa-an-zin-nig!
Buiten dat ik nu even de tijd vrij maak om dit stukje te schrijven, ben ik momenteel veel bezig met midi, nog een beetje aan het klungelen met het veranderen van de geluiden in de midi, maar........het lukt wel (soms) haha
Ik kan niet nder woorden brengen hoe blij ik ermee ben en hoe ik toch telkens weer versteld sta van het SA effect op gitaren, saxofoon enz enz, magistraal! Maar goed, waarschijnlijk vermoei ik de lezer alleen maar met mijn enthousiasme.

Ze is helemaal compleet, speakertjes, stand, bankje, twee pendalen (volume en om registraties ed te veranderen) software gewoon compleet.
Het is gewoon werkelijk een genot te spelen elke dag, maar ook dat hoef ik hier niet te verkondigen.
Al wat dingetjes opgenomen met de HDD en ik vermaak me prima, zitten nog genoeg foutjes in natuurlijk, maar ik hoef dan ook geen Gelredome vol te krijgen :-)

Mijn dank is groot naar Martijn toe, mede dankzij hem toch weer wat dingetjes geleerd en ik vind het een prettig idee dat ik hier al mijn vragen kan posten, of dingen kan nalezen.

Weet iemand toevallig hoe het komt dat ze telkens op piano klavier opstart? Tis geen punt verder, want ik laad registraties in en ze is er weer klaar voor, maar het viel me op dat ze niet bv rechts dan een sax heeft en links op fingered chord staat, mar altijd opstart met piano klavier :-)
Misschien is ze in het vorige leven een Yamaha vleugel geweest :-)
Maar goed, ik zal jullie niet verder vermoeien en jullie weer muzikale tijd geven.

Gegoet allemaal en een fijne avond en vast weekend gewenst!

Stefan



Noten kunnen lezen klinkt als muziek in de oren.
15     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
Toch nog Tyros Geplaatst - 08/08/2013 : 17:48:46
Ha Stefan en Patricia,
Ik ben toch nog even op dit forum vindt het wel gezellie
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jij allemaal uit de Tyros 3 tovert.
Ik kreeg via via een uitnodiging voor een demo van de Tyros 4 .
Het is een nieuw soort style/software, het wordt pas 1 september geïntroduceerd en ook voor mij is het nog spannend.
het is alleen wel in Arnhem
Maar ik weet nog niet of ik ga!
Steefje Geplaatst - 07/08/2013 : 18:27:04
Hahahaha, dat wist ik al bij mijn HS 8 :-)

Noten kunnen lezen klinkt als muziek in de oren.
Toch nog Tyros Geplaatst - 07/08/2013 : 18:19:56
Ik ben er Definitief uit!
Yamaha maakt naar mijn mening de beste keyboards ter wereld!
Steefje Geplaatst - 03/08/2013 : 07:52:40
Hahahaha, alle ramen open en ik vermaak de hele buurt hier ;).

Groet,
Stefan

Noten kunnen lezen klinkt als muziek in de oren.
Toch nog Tyros Geplaatst - 03/08/2013 : 07:46:25
Zo het wordt weer wat koeler lekker weer tijd voor de Tyros 4
Stefan ga jij ook weer herrie maken?
Misschien moeten wij samen maar eens optreden hahaha
Steefje Geplaatst - 25/07/2013 : 23:28:04
Hey John,

Tis nie gelukt nie hahaha heb je nog een pm gestuurd :-)

Groet Stefan

Noten kunnen lezen klinkt als muziek in de oren.
Toch nog Tyros Geplaatst - 25/07/2013 : 18:26:53
Hoi Stefan en Patricia,
Ik heb jullie een e mail gestuurd hoop dat je hem ontvangen hebt!
T-Rossie Geplaatst - 21/07/2013 : 12:29:41
Heren, het vriendelijke verzoek om 'on topic' (bij het onderwerp) te blijven.
Steefje Geplaatst - 21/07/2013 : 08:12:53
Goedenmorgen,

Neenee, daar werk ik niet, gelukkig niet, ben daar vanaf en weg en meer wens ik er niet over te vertellen, sorry. Laat ik het zo zeggen, dat heeft een heel groot deel van me leven gekost.

Ik werk bij Q-park, garagebedrijf, ik hiu daar de garage schoon en zorg dat alle beaalautomaten blijven werken, de slagbomen open gaan als je een kaartje trekt enz enz.
Zeer relaxde baan, geeft me veel rust die ik in de 12 jaar bij het eerder genoemde bedrijf nooit kreeg. Tis simpel werk. Doe het voor 28 uur dat is genoeg om hier jet huis runnende te houden, me vrouw werkt in de gehandicapte zorg en is verpleegkundige.

We hebben geen kids, wel een hondje die mss nog erger is als kids soms hahaha.
We zullen nu minder in Zoetermeer zijn omdat me ouders en me broertje dus dit weekend over zijn gegaan naar Vianen, waar wij ook wonen. Vandaag dus lekker bijkomen op me werk hahaha.
Maar een ritje maar Zoetermeer doe ik bijna blind, dus als je een keer zou willen afspreken is dat natuurlijk hartstikke leuk! :-)

We zullen eens kijken als het hier iets rustiger is en iedereen bijna uit de dozen is voor een datum :-)

Vooralsnog een fijne zondag, tis mooi weer, gaan jullie nog weg vandaag? Lekker stukje fietsen ofzo? Via Noord-A naar kinderboerderij, zo door naar Leidschendam, over de voorweg weer terug en dan ff binnenhoppen bij de Intratuin hahahaha :-)

Vriendelijke groet,
Stefan en Patricia + Angel :-)


Noten kunnen lezen klinkt als muziek in de oren.
Toch nog Tyros Geplaatst - 21/07/2013 : 07:41:02
Hoi Stefan en Patricia,
Stefan werk je bij Mediamarkt omdat je vandaag moet werken van 11 tot 18 uur?
Balen zeg met dit weer.
Hebben jullie eigenlijk ook kinderen of zijn jullie net als ons met zn tweeën ?

Wat betreft de T4 we kunnen wel eens wat afspreken jullie zijn denk ik toch vaak in Zoetermeer denk er maar eens over na Patricia is natuurlijk ook van harte welkom!

Groetjes,
John en Corrie.


Steefje Geplaatst - 20/07/2013 : 22:03:12
Hey John en Corrie,

Klopt helemaal, het was een "hels" weekend, gister bijzonder heet en vandaag later in de middag benauwd, geen goede combinatie :-), maar goed we hebben ons er doorheen geslagen, ik kom net thuis (22:03) en zit eindelijk op de bank, kapot! Me ar,en en benen gloeien van binnenuit helemaal.

Het lijkt me erg leuk eens te kijken he mijn registraties klinkem op een T4 :-)

Ik hou het even kort, want morgen staat er weer een werk dienst van 11:00-18:00 dussssss ik ga zo me bedje lekker in, even douchen en soezen hahaha :-)

Ik wens jou en je vrouw een fijne avond en zondag toe.

Groet,
Stefan en Patricia :-)

Noten kunnen lezen klinkt als muziek in de oren.
Toch nog Tyros Geplaatst - 20/07/2013 : 08:28:50
He Stefan

Jij hebt het ook niet makkelijk dit weekend!
Gaan je Ouders ook terug naar Zoetermeer?
Ik wens je heel veel sterkte met de verhuizing vandaag hetzij nu nog bewolkt maar vanmiddag komt ie weer
Wat betreft die registraties van jou T3 misschien kunnen we eens kijken of dat echt heel anders klinkt in de T4.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd
Succes met verhuizen en tot mails
Hartelijke groetjes john en corrie


Steefje Geplaatst - 20/07/2013 : 06:40:25
Hey John en vrouw :-)

Ja, dat is idd het plan zoals het er nu voor staat :-) drenthe is ook leuk trouwens :-)
Zeg ik vroeg me af, zouden de registraties die ik heb die ik samen met midi heb op usb hetzelfde klinken als op me T3 of zou jou T4 dan bv andere geluiden pakken?
Vroeger (toen ik nog met floppy's werkte in me keyboard) kwam het nog wel es voor dat een nieuwer of luxer model van bv Roland of Technics dan heel andere geluiden pakte.
Ik heb bv met midi wat geluiden veranderd.....dus tsja....hahahaha.

Vandaag zal ik nog wel wat in Zoetermeer zijn, gister hebben we me broertje verhuist en voor vandaag staan me ouders op de planning :-) wens me sterkte....hahahaha. Heb nog wel even een knipoogje gegeven, mis dr wel hoor hahaha.
Ik wens jou en je vrouw een fijn en rustig weekend toe iig.

Vriendelijke groeten van mij en me vrouw :-)

Noten kunnen lezen klinkt als muziek in de oren.
Toch nog Tyros Geplaatst - 19/07/2013 : 16:38:29
He stefan
Dus jullie gaan er in september ook nog even lekker tussen uit.
Lekker he even weg!
Wij gaan ook nog een weekje naar Drenthe in september.
En het is inderdaad veel te warm om te spelen nu als je 2 liedjes gedaan hebt ben je drijfnat.
Misschien met Tyros 4 naar Albert Heijn
Hahaha lekker coool!!!!!!
Maar ja laten we niet klagen het is zomer.
Tot Mails
Hartelijke groeten uit Zoetermeer.
Van mijn vrouw en mij
Steefje Geplaatst - 17/07/2013 : 17:20:52
Hey John!

Heerlijk joh 2 weken Landal, wij gaan in september twee weken weg naar Noord Holland, via een site dogsincluded. Kun je vakantiehuisjes boeken waar ook huisdieren zijn toegestaan, kwamen we per toeval op, op die site :-)

Verder speel ik niet alles uit me hoofd, bij de meest midi's staan wel noten, maar bv bij Your Latest Trick en Local Hero, We are the World moet ik toch veel op gevoel spelen, en js dat gaat wel es fout hahaha.
Verder bevalt de T3 me erg goed, wat een machine, de geluiden zijn zo fantastisch. Toen ik me HS 8 nog had, had ik nooit gedacht en geweten dat het nog zo realistisch kon zijn, echt super. Vind het heerlijk de sax te laten glijden en gitaren te sliden :D

Amseterdam Arena....misschien ooit hahaha. :-)

Op dit moment is het te benauwd te kunnen spelen, althans vind ik, dus ze zal nog even op me moeten wachten. Afgelopen weekenc trouwens nog bospop gedaan erg leuk, Roger Hodgson was fenomenaal! Golden Earring gezien natuurlijk, Amy McDonald enzenz errug leuk allemaal.

Groet en tot mails,
Stefan

Noten kunnen lezen klinkt als muziek in de oren.

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000