Auteur |
Onderwerp |
tyro
Advanced Member
1389 berichten |
Geplaatst - 24/08/2009 : 20:55:09
|
Ik heb al weer een switchje wat ik hard of meerdere malen moet indrukken voor dat deze geactiveerd wordt.
Dus een touchsreen voor de opvolger van de T3 lijkt mij een welkome verbetering.
Ik heb al enkele jaren een triton met touchscreen, nooit geen klachten gehad.
Groeten Wim |
|
|
Rene
Senior Member
717 berichten |
Geplaatst - 24/08/2009 : 22:34:53
|
Welke switch is dat Wim?
Rene
Tyros 3, Samson resolv 65A monitorset, HK Audio Actor. |
|
|
tyro
Advanced Member
1389 berichten |
Geplaatst - 25/08/2009 : 07:01:07
|
De F knop rechts boven het scherm |
|
|
Rene
Senior Member
717 berichten |
Geplaatst - 25/08/2009 : 12:59:11
|
Hallo Wim,
Gaat het om de Tyros 2 of 3. Als het om de Tyros 3 gaat, lijkt me dit een garantie kwestie.
Rene
Tyros 3, Samson resolv 65A monitorset, HK Audio Actor. |
|
|
tyro
Advanced Member
1389 berichten |
Geplaatst - 25/08/2009 : 18:22:46
|
Tyros 3.
Ja, ik moet nog Oostendorp nog bellen of mailen.
De Line in is ook niet goed. En ik kon SFX-1.S946uvn wel unzippen maar niet importeren.
Ik kan mijn T3 geen week missen vandaar ik nog niets onder nomen had.
Groeten Wim
|
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 25/08/2009 : 18:31:25
|
Erg he als je je Tyros moet missen
Maar het heeft ook pluspunten hoor.... als je de tyros ivm een reparatie even moet missen, en je zet hem weer aan na de reparatie weet je niet wat je hoort, het lijkt dan weer een geheel nieuw keyboard, omdat je de sounds dan een week niet hebt gehoord.
Dan weet je pas wat je in huis hebt staan EEN ECHTE SOUND MACHINE.
Gr Toine
Tyros 3 xxl + Stagepass 300 |
|
|
tyro
Advanced Member
1389 berichten |
Geplaatst - 25/08/2009 : 18:42:54
|
Het is niet alleen dat ik dan een week niet op dit geweldig mooie apparaat kan spelen.
Ik gebruik hem n.l. ook elke zondag als begeleding in de kerk.
Groeten Wim |
|
|
Ezra
Average Member
206 berichten |
Geplaatst - 25/08/2009 : 23:14:15
|
Heel misschien, als je Henk lief aankijkt, wil hij je er eentje lenen in de tijd dat jouw Tyros gerepareerd wordt? Even je registraties op stick zetten en eventueel wat bestanden inladen en gaan!
Download hier mijn Tyros-songs... |
|
|
eddy vanzee
Advanced Member
1488 berichten |
Geplaatst - 26/08/2009 : 11:51:24
|
Hallo allemaal,
Ik heb nu een Tyros3 en had voorheen een Tyros(1). Tot nu toe nog geen problemen ondervonden.
Ik vind wel dat de Tyros(1) een hogere afwerkingskwaliteit en een betere laklaag had dan de Tyros3. De oppervlakte van de Tyros3 is veel stof- en vlekgevoeliger dan deze van de Tyros(1).
Dit heeft wel niets met de Tyros2 te maken, maar geeft toch ergens een trend aan.
Yamaha is misschien van kastleverancier verandert en zoals zo dikwijls; "never change a winning team!". Verandering of vernieuwing is niet noodzakelijk verbetering.
Groetjes eddy
|
|
|
Sneakyman
Average Member
275 berichten |
Geplaatst - 29/08/2009 : 09:53:16
|
Ik heb met de lak nergens last van. 1 keer een gitaar erlangs gehad, zit nu een klein krasje op maar de rest is niks van te zien. Speel ook vaak in de kerk en andere plekken. Thuis heb ik er soort plastic overheen gelegd, toen ik 2 jaar geleden hoorde dat dit kwam door vingers etc. Dit heeft tot nu toe geholpen, want hij ziet er nog zo goed als nieuw uit, behalve dat kleine krasje dan . Natuurlijk ben ik ook wel zeer uitermate zuinig op mijn keyboard, want het is voor mij iets zeer duurs (ben nu 18 jaar oud namelijk... Toen dus rond de 16)
Als ik op andere plekken speel, heb ik het plastic er natuurlijk niet op. Het is een kleine moeite om zoiets erover heen te leggen, en toch werkt het zeer goed. Misschien een tip voor iemand die het laat fixen of wat dan ook. Ik zit op de Tyros 2 btw. |
Bewerkt door Sneakyman op 30/08/2009 11:35:13 |
|
|
Onderwerp |
|