Auteur |
Onderwerp  |
|
toetsie
Average Member

155 berichten |
Geplaatst - 26/09/2007 : 20:21:17
|
beste mensen. nu heb ik toch een vraagje, oja, ja.
als ik midi afspeel, en ik klik op tekst, krijg ik die te lezen, goed hé maar daar gaat het niet om, ik wilde graag weten wat ik moet doen om de vocaal harmony bij mijn stem te voegen, terwijl de midi speelt. ik bedoel ik zet de vocal op karaoke.auto, maar moet toch steeds een accoord aanslaan, en zoals u begrijpt kan ik geen noot lezen en ben beperkt in accoorden, dus 1 verkeerd accoord, klinkt het geheel niet meer. Normaal moet je kunnen zingen, en als er meerstemmig gezongen moet worden, dan moet dat op een of andere manier ook automatisch kunnen, maar welke wie en hoe wat waar...pppffff
wie kan me helpen..
dank alvast..
 |
|
Heiko
Advanced Member

1640 berichten |
Geplaatst - 26/09/2007 : 21:14:22
|
Hey toots, Kijk even in je mailbox (nu is het jouw beurt ) Dit programma kan de accoorden voor je genereren. Hoe het precies werkt heb ik nog niet uitgeprobeerd, ik speel de accoorden zelf, of speel een 2e stem melodielijn. Kom je er niet uit dan hoor ik het wel Succes, Heiko |
 |
|
toetsie
Average Member

155 berichten |
Geplaatst - 26/09/2007 : 22:10:57
|
Dank je Heiko, ik heb het in goede orde ontv. hier heb ik werk aan, dank je vriendelijk. pppffff
de bedoeling hier van mijn vraag is, misschien onduidelijk gesteld, maar als de midi speelt, kan ik gewoon meezingen, maar als er in de midi normaal een koor bij zingt, hoe krijg ik doe dan, gaat dat niet automatisch, of moet ik dat handmatig doen. op de psr 8000, [ hiervoor ] ging het wel, je draaide een midi je kon de harmoniser aanzetten en op auto vocaal zetten, dan speelde de midi en als je alleen moest zingen zong je alleen maar als je een koor erbij moest hebben, kreeg je die vanzelf, dus mijn vraag, gaat dit ook op de T2
 |
 |
|
theplayer
Moderator

3039 berichten |
Geplaatst - 26/09/2007 : 22:13:02
|
Hoi Toetsie,
Het kan inderdaad automatisch zonder dat je accoorden speelt. Maar dan is het wel vereist, dat de accoorden in de midi-file staan. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
tyro
Advanced Member

1389 berichten |
Geplaatst - 27/09/2007 : 19:00:29
|
Probeer de instellingen van de interne songs die al in de Tyros staan.
gr. Wim |
 |
|
toetsie
Average Member

155 berichten |
Geplaatst - 27/09/2007 : 22:57:43
|
dank julle voor de uitleg
 |
 |
|
Heiko
Advanced Member

1640 berichten |
Geplaatst - 27/09/2007 : 23:06:28
|
Frans, ik heb Toetsie PSRuti gestuurd. Dit programma kan toch de accoorden genereren? Heeft Toets daar iets aan? Grtzz, Heiko |
 |
|
theplayer
Moderator

3039 berichten |
Geplaatst - 28/09/2007 : 06:39:18
|
Hallo Heiko,
PSRUTI heeft inderdaad de mogelijkheid om accoorden te genereren. Het zal even uitproberen zijn, hoe hij dit het beste kan gebruiken. Maar PSRUTI is zowiezo een zeer nuttig programma. (en natuurlijk gratis) Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
toetsie
Average Member

155 berichten |
Geplaatst - 30/09/2007 : 17:36:52
|
beste mensen ben er al druk mee bezig, yips this effe werken maar dan heb je ook wat, lang leve de psruty
 |
 |
|
|
Onderwerp  |
|