Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 harmony
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

rita
Average Member

403 berichten

Geplaatst - 23/10/2007 :  18:15:03  Toon profiel  Reageer met citaat
hallo allemaal, even een vraagje als ik mijn orgelsound, of blaasinstrumenten.enz op harmony zet, en ik doe b,v full chord of duet, maakt niet uit moet ik de toets die ik dan aansla nog een keer aanslaan anders klinkt het gewoon vals!!! doe ik iets verkeerd?? ik speel met 1 vinger dan dus daar kan het ook niet aan liggen gr ryta bvd

T-Rossie
Moderator

3275 berichten

Geplaatst - 23/10/2007 :  18:52:39  Toon profiel  Reageer met citaat
De harmony funktie speelt meerklanken (akkoorden) en neemt daarbij het akkoord wat je LINKS speelt als basis.

Zodra je links GEEN akkoord speelt of TE LAAT een akkoord inzet is het logisch dat de Harmony van slag is.

Speel je met midifiles mee of speel je inderdaad maar met één vinger (rechts en links niets) ?

Graag wat meer info, want ik weet ook eigenlijk niet welke kant ik op moet met jouw vraag....
Ga naar bovenaan de pagina

rita
Average Member

403 berichten

Geplaatst - 23/10/2007 :  21:38:18  Toon profiel  Reageer met citaat
nee ik speel gewoon met het ritme mee en ik speel normaal met meerdere vingers,ook wel , maar de harmony vooral met orgel vind ik mooi, en het lijkt me sterk dat ik dan te laat ben met accoord, t,zou natuurlijk best kunnen, maar als ik dan met rechts nog een keer de zelfde toets indruk dan klinkt het wel goed. gr ryta

T-Rossie
Moderator

3275 berichten

Geplaatst - 23/10/2007 :  22:08:19  Toon profiel  Reageer met citaat
"Als ik nog een keer indruk ...." Dit past precies bij het 'te laat zijn' bij de eerste keer

rita
Average Member

403 berichten

Geplaatst - 24/10/2007 :  14:12:16  Toon profiel  Reageer met citaat
ok ik snap het je hebt gelijk gr ryta
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000