Auteur |
Onderwerp  |
|
rita
Average Member

403 berichten |
Geplaatst - 24/10/2007 : 14:21:02
|
hallo allemaal ook ik ga binnenkort het internet op, hoop ik, mijn man moet me wel ff helpen ik heb bij oostendorp wezep de wireless g usb 2.0 gekocht oostendorp geeft heel goede service, beter dan mijn dealer ik heb al heel wat geleerd waar mijn dealer verstek heeft gedaan, nu heb ik een vraag ik heb ook opgestuurd gekregen gebruik yamaha super edition pakket, 7 blaadjes, ik heb mijn tyros nu 3 maanden denk ik, maar zit dit er allemaal in, en hoef ik alleen maar de blaadjes die ik opgestuurd heb gekregen te volgen?? dit weekend wil ik het gaan doen gr ryta |
|
theplayer
Moderator

3040 berichten |
Geplaatst - 24/10/2007 : 17:28:16
|
Hallo Rita,
Bij de voices op je Tyros zit ook een knop "Custom Voices". Als je daar op drukt en je ziet daar een aantal voices staan met o.a. 'Ice clear' 'It s magic' enz. kun je aannemen dat het superpack is geïnstalleerd. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
rita
Average Member

403 berichten |
Geplaatst - 24/10/2007 : 19:35:14
|
helaas staat er niet in hdse. als ik daar op klik gebeurt er nix en voice, en voor de rest mijn gekochte cd van mooie geluiden dus moet ik hier iets voor kopen om het tekrijgen of zit het allemaal in de tyros en moet ik alles volgens de blaadjes doen die ik opgestuurd heb gekregen gr ryta |
 |
|
theplayer
Moderator

3040 berichten |
Geplaatst - 24/10/2007 : 22:09:49
|
Hallo Rita,
Je maakt er wel een puzzelverhaaltje van. Daar wordt het niet makkelijker van. Als je een CD hebt met de HD_SE software, Extra geheugendims in je Tyros2 hebt, dan kun je het pakket in je Tyros installeren. Bekijk hiervoor je blaadjes. Misschien heb je ook nog wel iets aan mijn site. Kijk dan bij Tyros2,> Tips > T2 Superpack installeren. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
|
Onderwerp  |
|