Auteur |
Onderwerp  |
fboss
Average Member

380 berichten |
Geplaatst - 22/12/2005 : 14:32:40
|
2 uur fantastische muziek met Peter Baartmans op Tyros2
Alleen voor QuickTime 7.0 voor de Appel, Windows 2000 of voor Windows XP
Gratis op deze link;
http://195.207.143.99:7070/Tyros2_baartmans.mov
Geweldig !!!!
Veel plezier gewenst door fboss.
|
|
Soneg
Advanced Member

1641 berichten |
Geplaatst - 22/12/2005 : 18:18:29
|
Helaas werkt ie niet bij mij,ook niet met QT 7.0
Arno. |
 |
|
T-Rossie
Moderator

3273 berichten |
Geplaatst - 22/12/2005 : 19:07:35
|
Op mijn systeem blijft ie hangen tijdens het laden (downloaden) Volgende week dan maar naar Wezep, 28 december  |
 |
|
fboss
Average Member

380 berichten |
Geplaatst - 22/12/2005 : 19:14:16
|
Hallo allemaal;
Deze Demo op de site van Pien in Belgiëen doet het bij sommige wel, en bij sommige niet. Ik heb zelf geen probleem met de QT versie 7.0238. (alleen helaas streaming, en af en toe met schokkerige beelden ondank mijn 2048 download ADSL-snelheid)
Hij is alleen met Qutck Time 7.0 of hoger als streaming te zien. Ik heb niet de Pro-versie van QT 7.0238, en kan deze Demo dus ook niet downloaden.
Ik heb wat Engelse en Duitse Tyros2 bezitters gesproken, en daarvan is er één die beweert dat hij de file heeft gedownload, en omgezet naar Windows Media Player.??
Het is natuurljk héél onverstandig van Patrick Pien dat hij deze fantastische demo in "streaming" aanbied.
Deze streaming vraagt heel veel van zijn eigen rekencapaciteit, dus als er meerdere mensen tegelijk kijken, dan krijgen de kijkers verknipte en schokkerige beelden.
En dit lijkt me zeker niet de bedoeling van Patrick Pien.
Misschien dat hij deze geweldige demo (met zeer veel sublieme instructie's en muziek erin) nog wel eens als Windows Media Player file ter download wil aanbieden.
Of is er onder ons misschien iemand die hem wel kan downloaden, en als file ons allemaal kan aanbieden?? Het is zeer de moeite waard deze demo te zien. Voor een versie van Windows Media Player houd ik mij zeer aanbevolen
(Ik heb zelf een gruwlijke hekel aan Quick Time), en buitendien is deze demo dermate instructief dat ik hem graag op mijn harde schijf heb staan.
Groetjes van fboss.
|
 |
|
Ruud
Advanced Member

1972 berichten |
Geplaatst - 23/12/2005 : 07:09:43
|
Heel mooie en vooral leerzame demo!! Streaming gaat bij mij probleemloos met 6MB ADSL-verbinding en QT-7.0.3 Omdat ik geen QT PRO-versie heb kan ik de demo ook niet downloaden. Ik ben ook wel geïnteresseerd in een WMP-downloadable versie.
Groet, Ruud |
 |
|
soundman40
New Member

41 berichten |
Geplaatst - 23/12/2005 : 09:30:05
|
Hoe kan ik de muziek van peter baartmans in windows media player overzetten. Ik heb windows Xp prof,
groeten joop |
 |
|
Ruud
Advanced Member

1972 berichten |
Geplaatst - 23/12/2005 : 21:10:45
|
Frans, Arno en Joop,
Ik heb jullie een mail gestuurd met opgesagen MOV-bestand van de demo. Hoop dat jullie het in QT 7.0.x kunnen laden.
T-Rossie, jouw gegevens kon ik niet vinden.
Groet, Ruud |
 |
|
kayo
New Member

24 berichten |
Geplaatst - 24/12/2005 : 09:51:06
|
Ruud, als je dat .MOV bestand ook aan mij zou willen sturen dan zou ik dat zeer op prijs stellen!
Vriendelijke groet Kayo |
 |
|
Erwin B
Junior Member

52 berichten |
Geplaatst - 24/12/2005 : 09:55:22
|
Hallo Ruud,
Voor mij ook maar is het bestand niet ontzettend groot????? In ieder geval bedankt voor de moeite.
Erwin B |
 |
|
fboss
Average Member

380 berichten |
Geplaatst - 24/12/2005 : 11:58:01
|
Beste Ruud;
Bedankt voor je moeite, het was het proberen zeer de moeite waard.
Ik heb echter een bijlage ontvangen van een bestand van 0,001MB
Alnoewel hij zichzelf wel kenmerkt als een .MOV bestand, is het alleen een HTML-adres gebleven. (Ik heb met Quick Time nooit iets fatsoenlijk kunnen doen). Misschien goed voor Apple, maar te veel tekortkomingen voor Windows.
Groetjes van Fboss
|
 |
|
fboss
Average Member

380 berichten |
Geplaatst - 24/12/2005 : 12:00:38
|
Beste allemaal;
Deze fantastische demo is ook in streaming rechtstreeks uit het explorer-scherm te zien op de volgende site van Pien.
http://www.pien.be/movies/index.lasso?id=1
Veel Kerstplezier ermee ( 2 uren plezier)
Groetjes van fboss |
 |
|
Ruud
Advanced Member

1972 berichten |
Geplaatst - 24/12/2005 : 12:10:52
|
Van Arno kreeg ik een mail dat ie het bij hem doet. Het is inderdaad een bestand van ongeveer 1 kB.
Kayo en Erwin, kijk maar in je mailbox.
Groet, Ruud |
 |
|
keyboardpower
Starting Member
6 berichten |
Geplaatst - 25/12/2005 : 08:14:09
|
quote: Originally posted by fboss
(Ik heb zelf een gruwlijke hekel aan Quick Time), en buitendien is deze demo dermate instructief dat ik hem graag op mijn harde schijf heb staan.
op een MAC met apple's laatste Quicktime geeft de stream ook problemen. (heb hier een 1mb link) dus volgens mij word de server daar inderdaad al snel overbelast. En om de stream te downloaden is me ook nog niet gelukt, maar ik zoek/probeer verder ;-) Met andere Quicktime streams van andere sites heb ik overigens geen problemen.
Chris
|
 |
|
kayo
New Member

24 berichten |
Geplaatst - 25/12/2005 : 16:57:13
|
@Ruud, Ik heb geprobeerd om het bestand op te slaan met behulp van jouw "Link"- bestandje maar dat is mij niet gelukt helaas bekijken/beluisteren gaat wel maar niet geheel vlekkeloos. Jammer dat je het niet kunt downloaden, dat was een betere reclame van Piens geweest dan dit gebeuren denk ik zo. Maar mocht het nog iemand lukken dan hoor ik dat graag! Fijne feestdagen allemaal!
Vriendelijke groet Kayo |
 |
|
Peter Leeuw
Junior Member

87 berichten |
Geplaatst - 26/12/2005 : 10:04:27
|
Hallo allemaal,
als je op je pc alle programma`s uitschakeld en je gaat dan naar de site voor de film te kijken,dan zul je zien dat de film niet blijft hangen,je zet de film op dubbele grootte,en je scherm is gevuld met de film,en een perfect geluid.Je kunt de film helaas niet opslaan,of met een andere viewer kijken,dan met quick-time,maar het beeld is goed.Het haperen heeft te maken als je te weinig ram geheugen hebt op je pc,en je een paar programma`s gelijktijdig hebt draaien.Dit is veruit de meest leerzame demo van de Tyros2.
Veel kijk plezier.
groetjes Peter. |
 |
|
T-Rossie
Moderator

3273 berichten |
Geplaatst - 26/12/2005 : 10:23:45
|
Gisterochtend (vroeg) heb ik de movie kunnen bekijken zonder noemenswaardige verstoringen. Volgens mij heeft het niet zo zeer te maken met een 'drukke' PC van de gebruiker maar met de server die het moet aanleveren.
Het geluid is goed, maar helaas mono.... dus dit kan nog beter. (Woensdag a.s. wellicht ?) |
 |
|
Onderwerp  |
|