Auteur |
Onderwerp  |
T-Rossie
Moderator

3276 berichten |
Geplaatst - 27/12/2007 : 16:20:43
|
VERGEET HET NAAM-BORDJE NIET !! (zie post van Henk hierboven)
Zo hoeven we niet (voorzichtig) te gissen maar kunnen we direkt elkaar de hand schudden  |
Bewerkt door T-Rossie op 27/12/2007 16:24:03 |
 |
|
Typhoon
Junior Member

70 berichten |
Geplaatst - 27/12/2007 : 17:58:51
|
Ik ben te herkennen aan een wit T-Shirt met Tyros-2 en de naam TYPHOON.
Tot ziens in Wezep Groetjes Mans
Play with your hart, and it feels good. |
 |
|
toetsie
Average Member

155 berichten |
Geplaatst - 28/12/2007 : 11:45:25
|
Tot mijn spijt kan ik jammergenoeg niet aan wezig zijn.
ik acht het spijtig dat ik mijn vrienden van dit forum niet kan ontmoeten in de zin die ik had gehoopt.want ik had jullie allemaal graag willen ontmoeten en kennis gemaakt in zuiverste zin van het woord.. wel wil ik langs deze weg jullie veel plezier toe wensen en ik hoop ten zeerste dat ik er een volgende keer , egaal waar erbij kan zijn. maak wat foto's zodat ik op afstand toch bij jullie kan zijn en genieten van het geleverde..
ook wil ik Oostendorp veel geluk toe wensen in de komende jaren, en feliciteren met hun uitzonderlijke prestatie, die ze behaald hebben. Ik hoop ten zeerste dat ik toch eens vanuit Heerlen met u [ jullie ] kennis kan komen maken. ik geniet van uw en ons forum en de mensen er om heen..
groetjes Toetsie
www.hennyvanderveeke.nl |
 |
|
MrBoembas
Average Member

336 berichten |
Geplaatst - 28/12/2007 : 21:31:49
|
Hoi Henk en Oostendorpmannen,
Het was weer gezellig in Wezep :D ! Leuk met Marco, Michel en Peter:D. Ik hoorde ook de Korg M3 (die viel tegen :S) maar Henk en zijn team hebben weer hun uiterste best gedaan :D en dat is hun goed gelukt !!! op na de 60 jaar Oostendorp hahaha :D
Groetjes,
Daniel. |
 |
|
Typhoon
Junior Member

70 berichten |
Geplaatst - 28/12/2007 : 22:20:14
|
Henk en alle medewerkers bedankt voor deze gezellige en leuke jubileum en demodag.
Kon het weer niet laten om nog wat spulletjes te kopen maar het hoort toch allemaal kompleet te zijn bij de Tyros-2.
Ik wens alle medewerkers en forumleden nog een goed uiteinde en een muziekaal 2008 toe.
M.V.G Typhoon
Play with your hart, and it feels good. |
 |
|
Marlie
Junior Member

55 berichten |
Geplaatst - 28/12/2007 : 23:47:03
|
Hallo allemaal,
Nou ik reageer nog laat op deze avond, maar na zo'n SUPERDAG bij Oostendorp heb ik erg veel inspiratie opgedaan om nog meer te spelen op m'n tyros2.
Ik was om 12.00 uur van huis gegaan om m'n zus op te halen en was om 23.00 uur pas thuis. Wat een SUPERDAG !!! Het hoogtepunt 's avonds was ook helemaal TOP.
Wat heeft iedereen er een fijne dag van gemaakt. Firma Oostendorp BEDANKT !!!
Nou ik ga nu maar eens naar mijn bed en morgen met de tyros2 weer op.
Muzikale groeten vanuit het zuiden,
Marlie |
 |
|
Heiko
Advanced Member

1640 berichten |
Geplaatst - 29/12/2007 : 01:28:05
|
Een beetje later, maar wel lekker vroeg in de ochtend nog even een reactie. Het was zeker de moeite waard, dat ritje naar Wezep. We waren een beetje laat en hebben voor zover ik weet niemand van het forum gesproken. Dat was trouwens moeilijk te zien, want bijna niemand had een naambadge op, behalve "T-rossie", Roel. Roel, jammer dat ik je niet gesproken heb. Ik heb je alleen in het begin even gezien en dacht ik spreek je straks wel. Volgende keer beter! Wij hebben erg genoten en vooral Peter Baardmans heeft diepe indruk op ons gemaakt. Oostendorpjes en medewerkers, hartelijk dank voor deze fijne dag, en goeie zaken voor het komende jaar! Forumleden, een fijne oudjesavond gewenst, een goed begin,een gezond en héél muzikaal 2008! Grtz, Heiko |
 |
|
T-Rossie
Moderator

3276 berichten |
Geplaatst - 29/12/2007 : 13:39:52
|
Het luisteren naar, in het bijzonder Peter was weer volop genieten....... maar je gaat naar huis met een 'minderwaardigheids-complex' 
Naambadges inderdaad niet veel gezien, alleen Player had een 'minibadge'. Met Ruud (+vriendin), Player en Arno hebben we lekker gekeuveld. Helaas heb ik Romantiko (hij met de meeste 'kilometers') niet kunnen vinden.
Opvallend is trouwens dat kontakt maken met 'lotgenoten' ontzettend makkelijk gaat.
Het is wel duidelijk geworden dat Oostendorp gewaardeerd wordt in Nederland en vér daarbuiten !
|
 |
|
ROMANTIKO
Senior Member

563 berichten |
Geplaatst - 29/12/2007 : 15:21:48
|
ja ik was er van 14u30 tot ongeveer 16u vond het nogal druk en had ook nog andere verplichtingen tegenover mijn vrouwtje maar toch dikke proficiat voor Henk en zijn volledige team,hopelijk komen er in 2008 nieuwe workschops groetjes ROMANTIKO |
 |
|
Soneg
Advanced Member

1652 berichten |
Geplaatst - 29/12/2007 : 16:31:44
|
Was absoluut een leuke dag ,Team Oostendorp Bedankt !!
Arno/Soryt |
 |
|
ruudje
Average Member

288 berichten |
Geplaatst - 29/12/2007 : 19:44:47
|
ja wat moet ik hieraan nog toevoegen? ik vond marco riedijk weer vanouds gasgeven op de t-2 enne michel voncken daar sprongen de vonken vanaf!
enne peter tja.....wat is die vent verschrikkelijk goed op toetsen ze zeggen wel is de bek viel me open............
nou.ik kreeg hem gewoon niet meer dicht stond ernaast en keer erna
henk en medewerkers bedankt t,was echt de moeite waard om even naar wezep te komen toppie!!
groeten ruudje |
 |
|
toetsie
Average Member

155 berichten |
Geplaatst - 29/12/2007 : 20:46:53
|
ppppppffffffffff heb ik toch weer wat gemist 
groetjes Toetsie
www.hennyvanderveeke.nl |
 |
|
AdG
Starting Member
13 berichten |
Geplaatst - 29/12/2007 : 23:39:08
|
Ik was er ook en volop genoten. Wat zijn ze goed hè, Marco (stekker erin en gasgeven), Peter (CVP staat voor Clavinova Voor Peter) en Michel!! (snel-sneller-snelst) En wat klonk het weer, die Yamaha's. De Tyros2 kende ik natuurlijk van klank, maar de CVP409 heeft een diepe indruk op mij gemaakt. Ook de S900 klonk perfect via de Yamaha speakers. De Korg PA2Xpro vond ik weinig dynamisch klinken (kon ook liggen aan de speakers en/of de demonstrateur die zich ziek voelde?) Bij Roland hoorde ik alleen dance klanken uit de synthesizers. De E-80 (hoewel via de ingebouwde speakers) heb ik ook even beluisterd, maar geef mij Yamaha maar (sorry Roland adepten....) Team Oostendorp, perfect allemaal! Succes in de toekomst!
|
 |
|
Heiko
Advanced Member

1640 berichten |
Geplaatst - 30/12/2007 : 00:46:23
|
quote: Originally posted by AdG
Ook de S900 klonk perfect via de Yamaha speakers.
Klopt helemaal, ik had moeite om achter het keyboard vandaan te komen! Wat een heerlijk geluid zeg! En dat was nog niet eens m'n Tyrossie! |
 |
|
Player
Average Member

221 berichten |
Geplaatst - 30/12/2007 : 19:01:19
|
Hallo Allemaal,
Tja, alles is zo'n beetje gezegd maar toch nog even de complimenten voor de "Oostendorpjes". Volgens mij moeten we de volgende keer uitwijken naar een theater want het was tijdens het geweldige optreden van Peter en Michel nogal proppie... geeft toch ook wel weer iets gezelligs. Ondanks dat Yamaha de boventoon voerde vind ik het toch ook wel interresant dat er ook andere merken te bewonderen waren. Gezegd moet gezegd....Yamaha staat nu toch wel op het hoogste podium. Allemaal nog een fijne jaarwisseling en probeer ook na deze dagen met 10 vingers te spelen... 
Groetjes Player |
Bewerkt door Player op 30/12/2007 19:04:22 |
 |
|
Onderwerp  |
|