Auteur |
Onderwerp  |
|
Toetie
Average Member

221 berichten |
Geplaatst - 08/01/2008 : 00:42:10
|
Hoi Tyros liefhebbers!
Heb nu al 4x een probleem gehad met mijn tyros 2 Kent iemand dit probleem ook en wat kan je er dan aan doen?
 Tijdens het spelen stopt de style plotseling en 2 tellen later begint hij weer. even later gebeurt het weer. hij blijft wel in de maat terug komen Heel vervelend bij een optreden daar had ik het namelijk ook een keer en 3x thuis gehad tijdens het oefenen. Hen de Tyros opnieuw opgestart en toen was het weg.
Het is op verschillende styles gebeurt. Technische dienst Oostendorp had er nog nooit over gehoord!
kan er een virus in de Tyros komen Heb er een aantal styles opgezet die ik van Henk oostendorp gehad had via internet. Wie heeft de oplossing voor mij!!!!!!!
Gr Toetie.
TT |
|
Heiko
Advanced Member

1638 berichten |
Geplaatst - 08/01/2008 : 07:40:34
|
Hoi Miss/Mrs T, Frans of Roel kunnen je beter helpen denk ik, maar wat ik zo lees denk ik dat het met het downloaden/wegschrijven iets fout is gegaan, tenminste als het alleen om die files gaat. Doet dit probleem zich niet voor bij de standaard styles? Gebeurt het altijd bij dezelfde styles? Je mag één style uit je T2 kopiëren en naar me mailen, dan kijken we of het probleem zich ook op mijn T2 voordoet. Grtz, Heiko ps Stopt de style helemaal of alles behalve de drums? |
Bewerkt door Heiko op 08/01/2008 12:46:33 |
 |
|
Toetie
Average Member

221 berichten |
Geplaatst - 08/01/2008 : 12:53:01
|
Heb er even niet opgelet welke style het was, maar het waren geen gedownloade styles.wel styles die ik zelf bewerkt heb met ots en weggeschreven op de harddisc het is bij 2 verschillende styles gebeurt. Het probleem komt op die afstelling ook verder niet meer voor. Ik speel meestal via de harddisc, misschien dat ik ze beter op de user kan spelen?
Dus midden in het lied begint hij dan opeens weg te vallen. Start ik de Tyros weer op dan is het weg.
Alles heb ik weggeschreven via de Harddisc.
Als het vaker voorkomt zal ik er even opletten of het dezelfde style is waar het op gebeurt. in ieder geval bedankt tot zover!
Gr Miss T
TT |
 |
|
Toetie
Average Member

221 berichten |
Geplaatst - 08/01/2008 : 12:54:22
|
stopt helemaal, alleen mijn left en rigts blijven aan
TT |
 |
|
Heiko
Advanced Member

1638 berichten |
Geplaatst - 08/01/2008 : 13:02:23
|
Waar de styles staan maakt niet uit. Zelfs vanaf de USB-stick kun je styles spelen. Het bestandje wordt toch eerst in het geheugen geladen, dus daar ligt het probleem niet... Grtz, Heiko |
 |
|
T-Rossie
Moderator

3273 berichten |
Geplaatst - 08/01/2008 : 19:19:38
|
Mr. TT
Als je gaat zoeken op dit forum met als key (zoekwoord) "uitvallen" of "probleem" dan vind je een paar posts.
Ik weet me nog vaag te herinneren dat ik zelf ook een keer (jaaaaren geleden ) iets 'wazigs' heb gehad met de T2 (LEFT niet meer te horen terwijl de knop ON stond). Nadat ik de laatste Firmware-versie had herladen was het weer prima in orde.
Check even welke versie jouw T2 bevat (zie je tijdens opstarten) en voer eventueel een upgrade- of reload uit.
Roel |
 |
|
Heiko
Advanced Member

1638 berichten |
Geplaatst - 09/01/2008 : 07:17:05
|
Roel, het is Mis(s).... Niet jouw advies, maar je aanhef! Leuke artiestennaam trouwens..MissTTy.. Grtz, Heiko |
 |
|
T-Rossie
Moderator

3273 berichten |
Geplaatst - 09/01/2008 : 10:37:15
|
Ooops ..... sorry Toetie  |
 |
|
Toetie
Average Member

221 berichten |
Geplaatst - 10/01/2008 : 22:00:19
|
Hoi Heren, neem ik aan:-)
Bedankt voor de tips! ik check nog even op het forum. De versie zal ik ook even bekijken, maar hij is deze maand precies 1 jaar oud, dus nog niet zo oud toch? Weet niet of er inmiddels al upgrades weer bijgekomen zijn, denk het niet want dan had ik het wel gehoord van Henk denk ik, of gelezen op de site. Reload zal ook wel helpen maar het is vervelend als je aan het spelen bent en moet zeggen, lieve mensen even opnieuw hoor!
Ik speel in de kerk en als het helemaal aan het begin is kan dat wel, maar midden in een lied:-(
één keer eerder heb ik iets heel vervelends meegemaakt met mijn vorige keybooard de Roland VA7 Speel ik op een begrafenis bleef hij hangen in 1 accoord en liep vast, nou dat wil je toch niet he! Heb hem gelijk helemaal uitgezet en gelukkig gingen de zangers en de gitariste door en viel het achteraf mee. Het blijven computers die vast kunnen lopen naar mijn idee, maar het geeft wel onrust bij het spelen. in ieder geval bedankt.
Tyros Toetie.
TT |
 |
|
Heiko
Advanced Member

1638 berichten |
Geplaatst - 10/01/2008 : 23:12:59
|
Hi Missty, In September is er nog een OS upgrade geweest, kijk even links, bij tabje Nieuws daar vind je ergens de link naar versie 1.3 Grtz, Heiko |
 |
|
T-Rossie
Moderator

3273 berichten |
Geplaatst - 11/01/2008 : 00:25:06
|
Met 'reload' bedoel ik een hernieuwde installatie van de firmware.... al is het ook dezelfde die je al hebt.
Het Operating systeem (firmware) staat in een (flash)geheugen en dat kan in uitzonderlijke gevallen een foutje bevatten. |
 |
|
Toetie
Average Member

221 berichten |
Geplaatst - 12/01/2008 : 18:53:48
|
Okkay ik ga kijken nieuwe upgrade. en simpel van mij dat ik dacht dat reload opnieuw loaden was. Bedankt
TT |
 |
|
T-Rossie
Moderator

3273 berichten |
Geplaatst - 26/01/2008 : 18:14:16
|
Hoe liep dit af ? |
 |
|
toetsie
Average Member

155 berichten |
Geplaatst - 27/01/2008 : 10:16:31
|
hopenlijk krijgen we antwoord op het hele gebeuren, zou het verholpen zijn met de upgrade, ofis het probleem nog steeds aanwezig..
groetjes Toetsie
www.hennyvanderveeke.nl |
 |
|
|
Onderwerp  |
|