Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 Registratieknop 2x indrukken?
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Heiko
Advanced Member

1582 berichten

Geplaatst - 17/02/2008 :  17:09:11  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo allemaal,
Ik had nog geen registratie gemaakt voor "A Swinging Safari"
Die heb ik nu gemaakt, maar er gaat iets niet goed. Onder reg.knop 1 heb ik variatie 1 zitten met die drie fluiten. Normaal gesproken, wanneer ik een nummer heb gespeeld met een andere registratie, en ik schakel daarna over naar de reg. van "A Swinging Safari" met één druk op de eerste reg. knop zou alles goed moeten staan, ja toch? Dat doet hij ook, maar na 1 seconde zie je alles veranderen naar een andere registratie, met een saxofoon, en zonder harmony/echo.
Druk ik nu nog een keer de registratieknop in staat alles wél goed...
Wat doe ik fout of wat heb ik fout gedaan???????

Heiko
Advanced Member

1582 berichten

Geplaatst - 17/02/2008 :  18:36:15  Toon profiel  Reageer met citaat
....Ben ik weer....
Ik heb T2 even uitgezet en weer aan. Toen de registratie gemaakt die ik wilde hebben en gesaved. Nu gaat íe wel goed, dus wat dat betreft ben ik wel uit de brand, maar ik zou toch graag begrijpen wat er met die andere registratie steeds fout ging...???
Grtz, Heiko
Ga naar bovenaan de pagina

theplayer
Moderator

2985 berichten

Geplaatst - 20/02/2008 :  06:00:08  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
Hallo Heiko,

Naar alle waarschijnlijkheid had je de OTS-koppeling aan staan.
Anders zou ik het ook niet weten.
Dat gebeurt nogal eens ongemerkt na het gebruik van de musicfinder.
Groetjes,

Frans

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
http://home.hccnet.nl/f.lijflander
Ga naar bovenaan de pagina

Heiko
Advanced Member

1582 berichten

Geplaatst - 20/02/2008 :  06:51:04  Toon profiel  Reageer met citaat
Dank je Frans, ik zal dat vanavond eens "Expres" uitproberen.
Grtz, Heiko
Ga naar bovenaan de pagina

n/a
deleted

1 bericht

Geplaatst - 26/02/2008 :  09:03:51  Toon profiel  Reageer met citaat
Waarschijnlijk ga je bij het saven van je registratie een midifile mee ge-saved hebben m.a.w. er zal waarschijnlijk links bovenaan in je display een midi file verschijnen. Mocht dit het geval zijn dan zal er in de midi file eveneens een soort registratie vast zitten zodat je bij de eerste maal drukken de setting van je midifile krijgt en bij een tweede maal jouw geprogrammeerde registratie. Oplossing : vooraleer je registratie nog eens te saven moet je de midifile verwijderen; dit kan je ondermeer doen door een zogenaamde new song te openen ( in seq. twee uiterst linkse knoppen terzelfdertijd indrukken )
Ga naar bovenaan de pagina

n/a
deleted

1312 berichten

Geplaatst - 26/02/2008 :  11:32:13  Toon profiel  Reageer met citaat
quote:
Originally posted by fdm-band

Waarschijnlijk ga je bij het saven van je registratie een midifile mee ge-saved hebben m.a.w. er zal waarschijnlijk links bovenaan in je display een midi file verschijnen. Mocht dit het geval zijn dan zal er in de midi file eveneens een soort registratie vast zitten zodat je bij de eerste maal drukken de setting van je midifile krijgt en bij een tweede maal jouw geprogrammeerde registratie. Oplossing : vooraleer je registratie nog eens te saven moet je de midifile verwijderen; dit kan je ondermeer doen door een zogenaamde new song te openen ( in seq. twee uiterst linkse knoppen terzelfdertijd indrukken )


wow, Martine Foubert al eens gehoord bij Theo ( uptide )
En dan den Dirk ( sax ) doe hem even de groeten van Dirk van de Voorde
sis
Ga naar bovenaan de pagina

theplayer
Moderator

2985 berichten

Geplaatst - 26/02/2008 :  12:43:19  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
quote:
Originally posted by fdm-band
Oplossing : vooraleer je registratie nog eens te saven moet je de midifile verwijderen; dit kan je ondermeer doen door een zogenaamde new song te openen ( in seq. twee uiterst linkse knoppen terzelfdertijd indrukken )

Hallo,

Dat is een omslagtige en onlogische handelswijze.
Haal gewoon het vinkje weg bij 'song'.
Er wordt dan helemaal niets van de song meegenomen in de registratie.
Overigens komen de settings van een song terecht op channel 17 t/m 32.
Die van het keyboard op 1 t/m 16
Bij iedere keer drukken op een registratie wordt steeds dezelfde data ingeladen. De complete registration dus. Het maakt geen verschil of je 1 of 2 keer drukt.
Groetjes,

Frans

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
http://home.hccnet.nl/f.lijflander

Bewerkt door theplayer op 26/02/2008 12:46:24
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000