Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Overige onderwerpen
 Nieuwe World of Keys Samples
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Vorige pagina
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp
Pagina: van 2

BerenddeVries
Starting Member

2 berichten

Geplaatst - 22/02/2008 :  13:56:03  Toon profiel  Reageer met citaat
Nou, ik denk dat ik de klanken ook maar ga bestellen. Volgens mij is het een ontzettend leuke uitbreiding op de Tyros 2. Zeker gezien de prijs! Bedankt allemaal voor het commentaar (maar nog meer meningen zijn altijd welkom :p)

Groeten,
Berend
Ga naar bovenaan de pagina

admin
Forum administrator

300 berichten

Geplaatst - 26/02/2008 :  09:14:49  Toon profiel  Bezoek de homepagina van admin  Reageer met citaat
Eind 2008 zal inderdaad de Tyros3 uitkomen. Iets waar we eigenlijk al vanuit gingen, omdat de levenscyclus van de meeste modellen rond de 3 jaar ligt. Toch wordt de Tyros2 nog steeds goed verkocht. Dit komt doordat Yamaha het steeds aantrekkelijker maakt. D.m.v. gratis HD, DIMM geheugen en verschillende software-uitbreidingen. Het genereert de extra verkoopimpuls die Yamaha ermee voor ogen heeft. Een Tyros3 begint straks weer 'kaal'.

Naar verwachting zal het inladen van extra klanken bij de Tyros3 zeer snel gaan. Uit betrouwbare geruchten heb ik vernomen dat de Tyros3 weer een hit gaat worden met veel nieuws. Maar dat hoor ik altijd, erg subjectief dus. Ik moet het instrument eerst zelf bespelen om er een goed oordeel over te kunnen geven. Echter is Yamaha de laatste jaren op de goede weg en verwacht ik stiekem wel een grote vooruitgang met de Tyros2. Het zelf bespelen van de Tyros3 gaat nog wel even duren. Ook op de Frankfurter Musikmesse (over 2 weken) zal de Tyros3 nog niet in het echt te zien zijn.

Natuurlijk (gelukkig) valt er nog veel te verbeteren t.o.v. de Tyros2. Geen keyboard is heilig, maar natuurlijk is de Tyros2 wel verdraaid goed. Daar zijn we het allemaal over eens. Gezien de aantallen die verkocht zijn, hebben we bijzonder weinig reparaties hoeven uitvoeren. Ik ben benieuwd naar de Tyros3. Wie niet. Als ik nieuws heb, houd ik jullie op de hoogte.

MVG, Henk Oostendorp

Fred Noorlander
Junior Member

82 berichten

Geplaatst - 02/03/2008 :  11:00:12  Toon profiel  Klik om Fred Noorlanders MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Hallo allemaal

Wie weet raad ?
Ik heb steeds nog een probleem met de registraties van World of Keys.
Ze nemen namelijk de klanken van de Alpen aan,zou dit betekenen dat ik ze in andere volgorde moet zetten?
Op de instruktie Cd gaan ze er vanuit dat er niks staat in Custum voice banken.
Maar ik heb daar nu de alpen voices staan.
Of moet ik ze in een andere map zetten?
Graag en reaktie ?

Met muzikale groeten Fred

theplayer
Moderator

3013 berichten

Geplaatst - 02/03/2008 :  12:53:10  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
Hallo Fred,

Dat heeft allemaal geen zin.
Het is of het een of het ander.
Als je de alpenvoices laat staan, zullen die aangeroepen worden.
Het enige wat je zou kunnen doen is of de alpenvoices verplaatsen en daar je nieuwe voices neerzetten, of je past alle registrations, die naar je nieuwe voices verwijzen aan.
Groetjes,

Frans

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
http://home.hccnet.nl/f.lijflander

laakies
Advanced Member

1616 berichten

Geplaatst - 09/07/2008 :  20:38:41  Toon profiel  Bezoek de homepagina van laakies  Reageer met citaat
Hoi,

Ik heb inmiddels ook de cd "van World of Key" Entertainer-set.
ik moet zeggen klinken echt wel gaaf.

Ik heb nu totaal 98 custom voices ( platiunum pakket + Entertainerset world of key + 35 overige)
de laadtijd van deze totaal 98 CV is precies te zijn 4 minuutjes en 29 seconden.

Voor mij is dit geen probleem, ondertussen lees ik op de diverse fora, of schenk ff een biertje in
Das het geluk dat mijn keyboard,computer in de huiskamer staat

Het probleem met de registraties van het SE pakket en W.O.K pakket heb ik ook voor mezelf opgelost;

Ik maak ( save diverse libiries aan en save deze.
library 1: Totaal custom voices
Library 2: Platinum pakket voices
Library 3: W.O.K Entertainer pakket.

Zo kan ik toch deze registraties bekijken, en beluisteren, daarna schrijf ik deze even op welke ik wil gebuiken, en stel dan daarna als ik de Totaal custom voices ingeladen heb mijn registraties, zodat alle voices toch naar de juiste CV verwijst qua registraties.

Is ff wat denk werk, maar het werkt perfekt althans voor mij.

Ik kan de serie van W.O.K echt wel aanraden, zijn goede samples, en ook betaalbaar.

Groetjes van Toine vd Laak

Tyros 2 + Stagepass 300

theplayer
Moderator

3013 berichten

Geplaatst - 09/07/2008 :  20:56:17  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
Hallo Toine

Misschien kun je er wel een paar song mee spelen en ons laten horen.
Tenslotte maak je ons nieuwsgierig.
Groetjes,

Frans

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
http://home.hccnet.nl/f.lijflander

toetsie
Average Member

155 berichten

Geplaatst - 09/07/2008 :  21:17:38  Toon profiel  Bezoek de homepagina van toetsie  Klik om toetsies MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
ja hoor, laat maar horen
nu maak je mij ook van vol verwachting luisteren mijn oren......

groetjes Toetsie

http://muziekstudio.hennyvanderveeke.nl

laakies
Advanced Member

1616 berichten

Geplaatst - 09/07/2008 :  23:15:02  Toon profiel  Bezoek de homepagina van laakies  Reageer met citaat
OK das een deal,

Ik zal dit week-end eens kijken of dat ook allemaal lukt om alles op te nemen, en stuur het daarna door naar onze jukebox beheerder, die ook een aplausje verdient voor al zn moeite

Maar als jullie benieuwd zijn naar de sounds van de W.O.K sets....
luister gewoon naar de demo's want die zijn gewoon hetzelfde als wat uit je keyboard komt gewoon perfekt!!

Ondanks dat ik de T2 nog maar net een paar weken in huis heb, ben ik helemaal ondersteboven wat er met deze sound-machine mogelijk is.
En er ontzettend veel verschil zit tussen de overstap van mijn T1 naar de T2

Ik laat nog van me horen, ga nu eerst eens vader jacob instuderen

Groetjes van Toine

Tyros 2 + Stagepass 300

cooknl
Starting Member

4 berichten

Geplaatst - 10/09/2008 :  11:02:34  Toon profiel  Klik om cooknls MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Kan iemand mij de URL geven waar ik die world of keys klanken styles kan beluisteren ??

Heb ook wel interesse.

Rob

Rob

Heiko
Advanced Member

1620 berichten

Geplaatst - 10/09/2008 :  12:22:52  Toon profiel  Reageer met citaat
Als ik vanavond tijd heb zal ik wel wat voorbeelden in m'n jukebox gooien. Nog niet in de "Verzamel-jukebox", dat komt later wel.
Ik heb trouwens alleen de W.O.K Production CD.
Grtzz, Heiko

Heiko
Advanced Member

1620 berichten

Geplaatst - 10/09/2008 :  12:31:21  Toon profiel  Reageer met citaat
PS:
http://www.youtube.com/user/worldofkey
http://www.myvideo.de/watch/1927061/Tyros_2_Entertainer_Set1_Democlip
Grtzz, Heiko
Pagina: van 2 Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
Vorige pagina
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000