Auteur |
Onderwerp  |
|
n/a
deleted
3 berichten |
Geplaatst - 29/04/2008 : 13:15:06
|
Dag allemaal
ik zie dat er op marktplaats een aantal tyros2 worden aangeboden waaronder deze:
http://link.marktplaats.nl/164788982
heeft iemand ervaring met kopen op marktplaats? dit is wel een erg complete keyboard voor die prijs, vandaar dat mijn interesse is gewekt! ik heb nu nog een tyros1 maar wil graag de 2 hebben, vandaar..
vriendelijke groet, Gerrit Bosma |
|
ROMANTIKO
Senior Member

562 berichten |
Geplaatst - 29/04/2008 : 13:30:06
|
ik vind dit aanbod welinteressant,maar moest ik van jou zijn zou toch nog efkes wachten want binnenkort komt tyros3 op de markt en vanaf dan zullen er zeker veel koopjes zijn van het modeltyros2 althans mijn mening,ROMANTIKO |
 |
|
n/a
deleted
3 berichten |
Geplaatst - 29/04/2008 : 14:37:16
|
Dag Romantiko,
Dank voor je reactie. Ik denk ook wel dat vanaf dat moment er meer koopjes zullen zijn, alleen niet zo goedkoop en volledig als d'n deze en dan moet ik nog eens (minimaal) een half jaartje wachten, en da gaat moeilijk worden denk ik :)
Vriendelijke groeten, Gerrit |
Bewerkt door n/a op 29/04/2008 14:38:49 |
 |
|
ROMANTIKO
Senior Member

562 berichten |
Geplaatst - 29/04/2008 : 15:27:29
|
ok Gerrit als je natuurlijk niet meer kan wachten(wat ik goed begrijp) maar ik denk dat je voor deze prijs zelfs nog meer kan krijgen althans mijn opinie !! |
 |
|
n/a
deleted
3 berichten |
Geplaatst - 29/04/2008 : 18:34:11
|
Dag Romantiko
iemand was me reeds voorgegaan met het plaatsen van een bod dus ik heb een hoger bod gedaan. ben benieuwd, want een half jaar wachten is toch wel erg moeilijk als je iets graag wilt hebben 
de tyros3 zal wel een stuk duurder zijn dan de huidige tyros2 en ik denk dat zo'n volledig aanbod niet elke dag voorbij komt...
maar goed; ik laat het u weten als ik em heb (nu maar hopen dat niemand over mijn bod gaat :-)   
Vriendelijke groet, Gerrit Bosma |
 |
|
laakies
Advanced Member

1616 berichten |
Geplaatst - 29/04/2008 : 19:33:16
|
Hoi Gerrit,
Ik heb die advertentie vd week ook gelezen, en is ook zeker niet duur te noemen.
Ook ik ben nu in het bezit van een Tyros 1, en wou ook overschakelen naar de Tyros 2, echter over een kleine 4 maandjes komt de Tyros 3 uit en moet spectaculair zijn tov de Tyros 2.
Dus hoe moeilijk ik het ook vind, blijf ik nu nog maar even wachten, want als de Tyros 3 uit is komen er wellicht meerdere Tyrossen 2 op de markt die wellicht ook betaalbaar zullen moeten worden.
En ik denk dat ik toch maar voor de Tyros 3 ga, want dan ben ik de gedurende 4 jaar overal vanaf, anders blijft het geld bijleggen.
Een kleine tip; als je werkelijk voor die tyros wilt gaan, neem via de mail kontakt op, en doe telefonisch een bod, en maak meteen een afspraak!, blijf niet wachten op de biedingen. De verkoper is het liefst de tyros vandaag nog kwijt als je de centjes hebt meteen aktie ondernemen en niet afwachten!!.
Succes.....
Groetjes van Toine
Als je niets probeert, zal het ook nooit lukken |
Bewerkt door laakies op 29/04/2008 19:33:45 |
 |
|
Sneakyman
Average Member

275 berichten |
Geplaatst - 29/04/2008 : 23:20:04
|
Hallo,
Ik zou dat niet doen... Voor ietsje meer geld kan ik hetzelfde krijgen nieuw (behalve dan de extra's, maar ik zou niet weten hoe je ooit 40 gb vol kan krijgen...)
Ik zou dan ook nog even wachten tot de tyros 3, dan zal de prijs erg dalen! En als je leest, zie je ook dat de lak er deels af is, ik weet niet of dat een probleem is... Het enige wat vaak speelt is geduld .
Gr. Menno  |
Bewerkt door Sneakyman op 30/04/2008 09:00:27 |
 |
|
T-Rossie
Moderator

3273 berichten |
Geplaatst - 30/04/2008 : 00:02:29
|
Laten we ons realiseren dat we op dit forum te gast zijn 'in huis' van Henk Oostendorp. Het bespreken/vermelden van prijzen hoort hier daarom niet te gebeuren.
Graag jullie begrip. |
 |
|
theplayer
Moderator

3033 berichten |
Geplaatst - 30/04/2008 : 07:50:24
|
Hallo,
Denk nu niet dat als er een volgend model uitkomt, de prijs van de Tyros2 ineens met honderden euro's zal gaan dalen. Natuurlijk zal het misschien iets schelen, maar deze zal gewoon zijn waarde blijven behouden. Datzelfde hebben gezien met de Tyros1 toen de Tyros2 kwam. Uitschieters natuurlijk daar gelaten. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
Sneakyman
Average Member

275 berichten |
Geplaatst - 30/04/2008 : 08:50:48
|
Hallo,
Ik zet er ook niet bij waar ik het gehaald heb, want dat kan gewoon niet op een forum van een totaal andere dealer... (ik haal de prijzen wel weg, maar vind dat dat wel hoort te kunnen zolang je niet de dealer noemt.)
Als de tyros 3 komt, dan zijn er altijd wel mensen die 2e hands tyros 2 zo snel mogelijk weg willen hebben, Dit wordt dan een pricefight. Iedereen wil het zo snel mogelijk weg hebben voor een redelijk prijsje, en daardoor schiet de prijs zeker wel omlaag. Maar hoe laag weet je nooit...
Gr. Menno  |
Bewerkt door Sneakyman op 30/04/2008 08:59:40 |
 |
|
|
Onderwerp  |
|