Auteur |
Onderwerp  |
|
lizzard
Average Member

131 berichten |
Geplaatst - 13/06/2008 : 23:37:49
|
Hallo medeforummers,
Ik had laatst een optreden, en zomaar opeens stopte het keyboard ermee en de mededeling "Memory full" stond in het display. Hoe kan dat, en wat kan ik er aan doen om het te voorkomen?
lizzard Sander
Al is muziek dan nog zo snel, ja ja tyros2 die komt er wel!!!!!!! |
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 16/06/2008 : 17:04:31
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door lizzard
Hallo medeforummers,
Ik had laatst een optreden, en zomaar opeens stopte het keyboard ermee en de mededeling "Memory full" stond in het display. Hoe kan dat, en wat kan ik er aan doen om het te voorkomen?
lizzard Sander
Al is muziek dan nog zo snel, ja ja tyros2 die komt er wel!!!!!!!
Lizzard, memory full kom ik ook regelmatig tegen , maar mijn T-2 stopt niet . Ik heb geen HD en ook geen extra RAM geheugen . Dus, ik heb een bloote T-2 ( blote ) zonder Yamaha speakers enz... Er van uitgaande dat alles mis gaat met de T-2 spreek ik mij niet uit over jou probleem . Algemeen is het zo dat IK en meerdere collega's nu na de introductie van de T-2 de nadelen en voordelen beginnen te kennen . sis
1 x Tyros2, 2 x RCF ART 525 A , 1 sub RCF TTS12A ( goed voor 2.500 watt ) mengtafel: Dynacord CMS 1000 + een berg micro's ( Shure ) en kabels tasker, neutrik pluggen |
 |
|
dave
Average Member

160 berichten |
Geplaatst - 17/06/2008 : 21:44:33
|
hallo lizzard,
dit probleem heb ik ook vaak.ik had hier un keer naar gevraag en ik weet het antwoord.het zit zo, als jij veranderingen maakt en regestraties wijzigd en ook veel met freeze werkt, dan slaat hij de wijzigingen ook op de hd.Een soort van backup(dus niet alleen de gehele regestraties maar ook de kleine wijzigingen slaat hij op).als je alleen maar wijzigingen toe past achter elkaar door, dan zegt de t-2 dat dat geheugen vol zit(backup).Deze melding hoefde ik me niet druk over te maken hij geeft alleen even een melding dat het dat stukje geheugen van kleine wijzigingen volzit.
dus niks om druk te maken
dave |
Bewerkt door dave op 17/06/2008 21:46:37 |
 |
|
Sneakyman
Average Member

275 berichten |
Geplaatst - 18/06/2008 : 22:34:24
|
misschien dat je dan alles even op een usb kan zetten of wat dan ook en dan totaal resetten? Dan is alle back-ups ook weg, dan heb je ook geen last meer van die error, en omdat je alles opgeslagen hebt, hoef je ook niet meer veel te veranderen. Want alle veranderingen heb je eerder al gedaan, en al opgeslagen. 
Weet niet of dit zal werken, maar ik denk dat dit het proberen waard is. Ik heb zelf nog nooit deze error gehad, dus kan er verder ook niks over zeggen. Zorg wel dat je echt alles er eerst afhaalt/ opslaat!!! Hoop dat het lukt. ( wacht anders eerst maar op anderen die hierop antwoorden, want misschien zal dit helemaal niet werken: ik denk alleen maar mee )
Gr Menno  |
Bewerkt door Sneakyman op 18/06/2008 22:38:15 |
 |
|
admin
Forum administrator

300 berichten |
Geplaatst - 18/06/2008 : 23:23:54
|
Het gaat volgens mij niet zo zeer om 'echte' opgeslagen data, maar het is een soort klein buffer-geheugentje wat aanpassingen die je tijdens het gebruik doet bijhoudt (zoals Dave al aangeeft)
Zie het als een soort prullenbakje die even overloopt.
Roel |
 |
|
lizzard
Average Member

131 berichten |
Geplaatst - 19/06/2008 : 21:55:05
|
oke, ik zal alle tips gebruiken, maar als je 512mb intern geheugen in het apparaat hebt zitten moet dat toch genoeg zijn, dacht ik. En dan ook nog eens 80 gig aan harde schijf ruimte.
lizzard.
 |
|
T-Rossie
Moderator

3273 berichten |
Geplaatst - 20/06/2008 : 01:19:39
|
Sander,
Het heeft NIETS van doen met Xtra ram- en HD geheugen, beschouw het als een 'notitieboekje' waarvan de blaadjes op zijn...... het boekje wordt leeg-gekieperd en de zaak moet gewoon doorgaan. |
 |
|
lizzard
Average Member

131 berichten |
Geplaatst - 20/06/2008 : 20:55:04
|
oke. Dank jullie wel allemaal.
 |
|
|