| Auteur |
Onderwerp  |
|
Jan Bruijn
Average Member

275 berichten |
Geplaatst - 28/08/2008 : 19:47:49
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Sneakyman
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Louis
Mijn voorouders schoten vroeger nog met pijl en boog, jongens blijf een beetje bij de topic m.vr. gr. Louis
De mijntes ook, wat toevallig 
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Jan
Als de display inderdaad electrisch omhoog kan gaan, had men dat beter kunnen laten en de besparing daarvan voor een grotere en misschien stillere harddisc kunnen gebruiken. Die elektrisch beweegbare display lijkt mij een beetje onzinnig. Maar ja, wie ben ik.
Jan
Waar heb je dat nou weer gelezen dan? En waar heb je dat ooit voor nodig? Wordt steeds erger,straks gaan de knopjes ook vanzelf omhoog en naar beneden. En gaat het keyboard en natuurlijk het geluid vanzelf aan als je ervoor zit. Heeft het geen standaard meer nodig, omdat het kan zweven. Waar gaan dit toch naar toe  Onze conditie gaat hier ook nog van naar beneden toe Maar het keyboard word er alleen maar duurder op 
|
 |
|
|
Jan Bruijn
Average Member

275 berichten |
Geplaatst - 28/08/2008 : 19:49:49
|
Ik weet niet meer waar ik het gezien heb, ergens op een amerikaanse website. Daar hadden zij het over een elektrisch gestuurde display voor omhoog en laag. Nog een paar dagen en je weet het zeker.
Jan |
 |
|
|
theplayer
Moderator

3062 berichten |
|
|
Jan Bruijn
Average Member

275 berichten |
Geplaatst - 29/08/2008 : 15:54:51
|
Frans,
Bedankt, dat is dan weer een grote opluchting. Hoewel, Henk sloot het niet helemaal uit.
Jan |
 |
|
|
Sneakyman
Average Member

275 berichten |
Geplaatst - 29/08/2008 : 16:21:00
|
| Hij mag ook nog niks zeggen, daarom is zijn website ook nog niet open etc. Hij is gevraagd om het stil te houden tot 1 september. Dus ja... Daar hoort dit ook bij... |
 |
|
|
Louis
Junior Member

81 berichten |
Geplaatst - 30/08/2008 : 16:54:21
|
Nog ff wachten! ff wachten nog! m.vr.gr. Louis |
 |
|
|
Ruud
Advanced Member

1972 berichten |
Geplaatst - 04/09/2008 : 20:08:13
|
Ze blijken maar niet af te komen met de laatste puzzlestukjes. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het onderliggende muziekfragment.
Groet, Ruud |
 |
|
Onderwerp  |
|