Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 Tyros2 koffer ook geschikt voor Tyros1
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Volgende pagina
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp
Pagina: van 2

T-Rossie
Moderator

3293 berichten

Geplaatst - 15/10/2005 :  11:58:04  Toon profiel  Reageer met citaat
Mogelijk interessant voor T1 bezitters :
Omdat ik de Tyros2 (Oostendorp) koffer al heb en mijn Tyros1 moest vervoeren heb ik de adapters voor de muziekstand even verwijderd en dan past het perfect !!
Dus even een schroevendraaier mee en je kunt uit de voeten met een compactere koffer.

Tyr0s_Fre4k
Senior Member

520 berichten

Geplaatst - 16/10/2005 :  15:10:55  Toon profiel  Klik om Tyr0s_Fre4ks MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Moeten de adapters van de speakers er ook af??? want dan is het miss een goeie optie.
Ga naar bovenaan de pagina

T-Rossie
Moderator

3293 berichten

Geplaatst - 16/10/2005 :  15:28:22  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik heb de speakers zelf niet gehad en dus de adapters ook niet....
De T1 past zo perfekt in de koffer, dat ik verwacht dat ook de speaker-adapters er even af zullen moeten.

theplayer
Moderator

3053 berichten

Geplaatst - 16/10/2005 :  17:05:58  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
quote:
Originally posted by T-Rossie
Dus even een schroevendraaier mee en je kunt uit de voeten met een compactere koffer.

Bij de Tyros1 worden sinds 1 1/2 jaar ook 4 schuifsetjes geleverd, zodat je de adapters niet meer hoeft te schroeven maar er zo op kunt schuiven. Fluitje van een cent dus.
Maar net zoals de HD met software (Die er tegenwoordig ook standaard in hoort te zitten) praten veel winkels er niet over.

Tyr0s_Fre4k
Senior Member

520 berichten

Geplaatst - 19/10/2005 :  17:25:27  Toon profiel  Klik om Tyr0s_Fre4ks MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Ik heb de schuifsetjes van de Tyros1... hoe kan ik daaraan komen? Want ik neem aan dat als ze nu bij de nieuwe Tyrossen worden geleverd, ze niet los te koop zijn in de muziekwinkel. Of wel?

Groet, Martijn

Tyr0s_Fre4k
Senior Member

520 berichten

Geplaatst - 19/10/2005 :  17:26:43  Toon profiel  Klik om Tyr0s_Fre4ks MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Sorry, ik bedoelde dat ik de schuifsetjes NIET heb...

theplayer
Moderator

3053 berichten

Geplaatst - 20/10/2005 :  07:41:27  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
Ik heb even zitten zoeken, maar ik zie ze niet meer op het net staan.
Maar vrag er gewoon bij je dealer naar.
Hij weet vast wat je bedoeld.
Overigens waren ze niet goedkoop.
Ik heb ze moeten betalen en heb rond de € 27,50 betaald.

Tyr0s_Fre4k
Senior Member

520 berichten

Geplaatst - 20/10/2005 :  11:03:40  Toon profiel  Klik om Tyr0s_Fre4ks MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Oké bedankt. Ik wist niet eens dat die dingen bestonden...
En die 27,50 heb ik wel over voor het makkelijk verwijderen/plaatsen van speakers en muziekstandaard.
In ieder geval bedankt.
Groet, Martijn

admin
Forum administrator

300 berichten

Geplaatst - 20/10/2005 :  15:44:35  Toon profiel  Bezoek de homepagina van admin  Reageer met citaat
Dag Martijn,

Ik heb ze wel voor je liggen. Voor € 25,- stuur ik ze naar je op. Porto op mijn kosten. Stuur je adresgegevens maar even naar mij toe.

Gr. Henk Oostendorp

theplayer
Moderator

3053 berichten

Geplaatst - 21/10/2005 :  08:06:09  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
Zo zie je maar Martijn, kom je ook nog eens wat te weten.
Maar zou de Tyros 2 ook in die mooie tas van de Tyros 1 passen. Tenslotte was die ook niet goedkoop.
Iemand die dat weet?

Tyr0s_Fre4k
Senior Member

520 berichten

Geplaatst - 21/10/2005 :  08:25:09  Toon profiel  Klik om Tyr0s_Fre4ks MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Geweldig dit forum, bedankt allemaal voor het meedenken. En Henk, ik stuur je mijn adresgegevens zsm op.

Groet, Martijn

admin
Forum administrator

300 berichten

Geplaatst - 21/10/2005 :  08:57:58  Toon profiel  Bezoek de homepagina van admin  Reageer met citaat
Graag gedaan Martijn. De Tyros 2 is 2 cm dieper dan de Tyros 1. Verder zijn de maten hetzelfde. Waarschijnlijk past hij dan ook gewoon in de 'oude' Tyros tas. Helaas voor mijn kofferhandel..

Tyr0s_Fre4k
Senior Member

520 berichten

Geplaatst - 21/10/2005 :  09:37:52  Toon profiel  Klik om Tyr0s_Fre4ks MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Maar hoe werken die adapters precies? Hoe zitten de speakers en de muziekstandaard dan op de schuifjes gemonteerd? En zit er een fatsoenlijke gebruiksaanwijzing bij?

T-Rossie
Moderator

3293 berichten

Geplaatst - 21/10/2005 :  17:00:05  Toon profiel  Reageer met citaat
De T2 koffer is wél een stuk mooier/slanker/compacter dan de (schuine) T1 koffer.

Moet je niet eerst een 'bewijs van eigendom T2' overhandigen voordat je een T2-koffer kunt kopen Henk ?

n/a
deleted

45 berichten

Geplaatst - 21/10/2005 :  17:56:16  Toon profiel  Reageer met citaat
Tyros 2 is stukje dieper dan Tyros 1
Ik had originele tas van tyros 1 maar het zou kunnen maar krap.... Heb nu koffer van Oostendorp .. Ziet er perfect uit

admin
Forum administrator

300 berichten

Geplaatst - 21/10/2005 :  20:02:49  Toon profiel  Bezoek de homepagina van admin  Reageer met citaat
Haha, nee Roel, als men de koffer wil meenemen op vakantie en hem willen misbruiken als reiskoffer voor vakantiekleren, vind ik dat geen probleem
Pagina: van 2 Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
Volgende pagina
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000