Tja Tyros fans nog effe wachte dan kunnen we dit wereldwonder aanschouwen. Overigens Henk het is fantastisch hoeveel werk je er van maakt.Een goed overzichtelijke site met veel info dat kost veel energie en tijd.Je doet het toch maar!!!! Ik ken je nog niet persoonlijk maar dat komt Zaterdag wel. Hopelijk hoeven wij, die al een T2 bij jou in bestelling hebben staan niet al te lang te wachten.
Komt goed uit T-Rossie en Simone. Tegen de tijd dat ik er over kan beschikken kan ik jullie lekker met vragen bestoken als ik het even niet meer weet. De T2 is voor mij de eerste Yamaha, was altijd een Technics gek maar ik heb beide keyboards een KN3000 en een KN7000 ingeruild voor de T2 dus ik weet niet wat er op me afkomt. In ieder geval hoop ik via dit forum hulp van jullie, en andere Tyros fans te krijgen. En wat Soryt betreft, troost je met de gedachte dat je niet de enigste bent die moet wachten.
Tyros2 zal je zeker bevallen. De verschillen tussen Yamaha en Technics zijn niet zo groot als ze lijken. De T2 is zo makkelijk te bedienen... 't is echt ongelofelijk. En de voices zijn egt geweldig.