Auteur |
Onderwerp |
Heiko
Advanced Member
1621 berichten |
Geplaatst - 10/07/2008 : 06:57:45
|
Je bedoeld €0,25? |
|
|
MrBoembas
Average Member
336 berichten |
Geplaatst - 12/07/2008 : 22:36:47
|
Hoi!
Ach joh wat maken jullie je allemaal druk om Oke dit is geen live opname dat hoor ik ook wel maar gewoon een standaard filetje. maar hij klinkt wel lekker zomers. het publiek is geloopt maar ja dat heb je ook bij het nummer no woman no cry als Sis wilt wegdromen bij dit muziekje mag dat toch Ik speel ook altijd alles zelf in drums, bassen, piano enz en als ik het terug luister droom ik ook vaak weg dat het een echt groot orkest is dat speelt. Dat is de magie van het liedje.. vaak moet je niet denken dat alles uit 1 keyboard komt dat is niet leuk daarom droom maar lekker weg bij de muziek die Sis ons stuurde en dan bedenken we zelf in ons hoofd wel een groot orkest (ondanks dat de realiteit anders is) dat is het mooie van een keyboard dat je op het einde als je alles hebt ingespeeld en je het op cd hebt gezet dat je kan wegdromen bij je eigen orkest.
Hopelijk zijn jullie het met me eens en T-Rossie het kwartje valt wel maar laat ons gewoon even weg dromen muziek is er om je op te vrolijke! en dat is Sis goed gelukt
Groetjes,
Daniel |
|
|
T-Rossie
Moderator
3235 berichten |
Geplaatst - 12/07/2008 : 23:21:47
|
Niet zozeer dat wij ons druk maken om de muziek, maar de manier waarop het wordt gebracht, de ontkenning, verkondigen van onjuistheden én het onderschatten van forumleden.... dát deed het 'm.
Dit voorval doet me denken aan een ander forum (Synthzone) alwaar een engels lid verkondigde een (gitaar) nummer geheel alleen te hebben gespeeld. Het klonk werkelijk fantastisch... totdat een amerikaan ontdekte dat het gewoon een track van een CD van een top-gitarist was. De engelsman ontkende eerst maar uiteindelijk vertrok hij met de noorderzon. (Hij zal gedacht hebben "sh*t.... mislukt!)
Wees gewoon eerlijk en probeer je niet 'groter' voor te doen dan je bent.
|
|
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 16/07/2008 : 07:18:54
|
Even een tussendoortje een klein tipje van de sluier ... Dit alles is een opgezet spel, wie kent de t-2 goed en wie kent hem niet goed ? Blijkt al door de commentaren dat er andere synt's en aanverwanten aan te pas komen, DIT IS NJET( niet ) HET GEVAL In ieder geval kan ik nu al mededelen dat alle gebruikte klanken uit de T-2 komen en opgenomen is in protools HD ... Het desbetreffende nummer heb ik meegebracht uit Brazilie en toestemming ( Contractueel ) gekregen van de componisten en uitgevers om het in Belgie en Nederland uit te brengen Wordt vervolgt sis
1 x Tyros2, 2 x RCF ART 525 A , 1 sub RCF TTS12A ( goed voor 2.500 watt ) mengtafel: Dynacord CMS 1000 + een berg micro's ( Shure ) en kabels tasker, neutrik pluggen |
Bewerkt door n/a op 16/07/2008 07:46:26 |
|
|
T-Rossie
Moderator
3235 berichten |
Geplaatst - 16/07/2008 : 08:18:50
|
O.... dit is dus 'grappig' ? Het nut ervan ontgaat me totaal. De opname is gewoon erg slecht en de T2 wordt ermee fors onrecht aangedaan. |
|
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 16/07/2008 : 08:24:19
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door T-Rossie
O.... dit is dus 'grappig' ? Het nut ervan ontgaat me totaal. De opname is gewoon erg slecht en de T2 wordt ermee fors onrecht aangedaan.
De humor in Belgica is toch blijkbaar anders dan in Nederland Tuurlijk is de opname slecht, dit was net opgenomen zonder enige vorm van mixing. Knap toch. kijk maar eens naar de downloads Trouwens Roel , had jij niet beloofd iets te laten horen van jezelf , live ingespeeld na Uw vakantie sis
1 x Tyros2, 2 x RCF ART 525 A , 1 sub RCF TTS12A ( goed voor 2.500 watt ) mengtafel: Dynacord CMS 1000 + een berg micro's ( Shure ) en kabels tasker, neutrik pluggen |
Bewerkt door n/a op 16/07/2008 08:29:18 |
|
|
Heiko
Advanced Member
1621 berichten |
Geplaatst - 16/07/2008 : 12:14:18
|
Het aantal downloads zegt niets over de inhoud van de file. Kijk maar naar de downloads van "mijn" "zangeres" 332downloads!!!!! Natuurlijk was er nieuwsgierigheid en waren er hoge verwachtingen na het lezen over tournee zus en zo. Want tenslotte is sis de "pro" onder ons. Dat wij sis niet begrijpen ligt er niet aan dat hij Belg is. Om Urbanus kunnen we immers ook onbedaarlijk lachen. Dit gaat dus alweer niet over T2 of T3... Grtz, Heiko |
|
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 16/07/2008 : 15:47:46
|
Bij deze een bijna afgewerkt product ... geen bullschit, gewoon live ingespeeld Ingezongen door een vent van 76 jaar en wordt nu volgende week opgevoerd op de Gentse feesten , het grootste festival in Europa. De belgen weten wat ik bedoel
http://www.4shared.com/account/dir/3287054/b780d231/sharing.html?rnd=55
sis
Bewerkt door n/a op 17/07/2008 07:57:51 |
|
|
theplayer
Moderator
3013 berichten |
Geplaatst - 17/07/2008 : 07:41:51
|
Hoi Sis,
Het spijt me, maar ook deze link werkt niet. Je kunt de file natuurlijk ook opsturen, dan zet ik hem er op. (zie hier.) Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
|
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 17/07/2008 : 07:59:58
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door theplayer
Hoi Sis,
Het spijt me, maar ook deze link werkt niet. Je kunt de file natuurlijk ook opsturen, dan zet ik hem er op. (zie hier.) Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander
Sorry heb de link aangepast Gelieve deze niet op je site te plaatsen vanwege auteursrechten Je krijgt vandaag nog voeding die mag je dan wel plaatsen. alvast bedankt voor de medewerking sis
|
|
theplayer
Moderator
3013 berichten |
Geplaatst - 17/07/2008 : 08:06:16
|
Hallo Sis,
Het zal waarschijnlijk aan mij liggen, maar ik krijg dit te zien: "The file link that you requested is not valid. " Misschien is het slim om als je de link geplaatst hebt, eens op voorbeeld te klikken. Je kunt dan proberen of de link werkt voordat je hem plaatst. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
|
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 17/07/2008 : 08:24:56
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door theplayer
Hallo Sis,
Het zal waarschijnlijk aan mij liggen, maar ik krijg dit te zien: "The file link that you requested is not valid. " Misschien is het slim om als je de link geplaatst hebt, eens op voorbeeld te klikken. Je kunt dan proberen of de link werkt voordat je hem plaatst. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander
Hallo Frans, ja ik snap hem ook niet, bij mij werken de linken wel ... bij deze nog een andere poging nu even offline gezet
Bewerkt door n/a op 17/07/2008 12:30:56 |
|
|
theplayer
Moderator
3013 berichten |
|
Soneg
Advanced Member
1617 berichten |
Geplaatst - 17/07/2008 : 17:53:22
|
[quote][Deze werkt wel. Groetjes, Nou welke werkt dan wel ???
Soryt
|
|
|
theplayer
Moderator
3013 berichten |
Geplaatst - 17/07/2008 : 18:07:58
|
Hoi soryT,
Ik zie het. Sis heeft de link weer weggehaald. Hij heeft er ook bij gezet: "Nu even offline gezet". Misschien komt hij wel weer. Groetjes,
Frans
|
|
Onderwerp |
|