Auteur |
Onderwerp |
Sneakyman
Average Member
275 berichten |
Geplaatst - 18/08/2008 : 09:11:44
|
Pfff die dingen kan je als lichamelijke beweging gebruiken Moet je zien hoe snel ze soms de voeten moeten bewegen
Wel zeker knap, want wat ze met hun handen spelen is al erg lastig, en dan ook nog de voeten erbij , vooral die laatste op het eind
Erg mooi, maar zover ben ik nog niet, zeker knap van hun (heb het ook nog niet uitgeprobeerd met voeten te spelen )
Gr. Menno |
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 18/08/2008 : 10:12:15
|
Er zijn vele geweldige muziekuitvoeringen op Yamaha's Stagea te zien op YouTube. Welke voor mij tot de top behoort is onderstaande link van een zeer jong getalenteerd meisje. Met registratie en ritmesequence, maar wat je hoort en ziet is live gespeeld. (Suura).
Als je al dacht goed te kunnen spelen, wordt je weer even met beide benen op de grond gezet. (om nog meer te relativeren: zolang je zelf plezier beleeft aan het muziek maken doe je het goed, wat anderen er ook van mogen denken.)
In de Aziatische landen is het electronisch orgel nog steeds erg populair. Yamaha laat met de Stagea overduidelijk zien waartoe zij in staat is.
http://nl.youtube.com/watch?v=n47UNqEOcUM&feature=related&fmt=18
Groet, Ruud |
Bewerkt door Ruud op 18/08/2008 10:16:39 |
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 18/08/2008 : 10:22:15
|
Op een ander forum heb ik de tip gelezen om achter elke YouTube-link het volgende toe te voegen om een verbetering te krijgen van video en geluid, omdat het een hogere kwaliteits-file selecteert. Het duurt wel iets langer voor het verschijnt.
&fmt=18
In mijn vorige post heb ik de toevoeging ook gedaan.
Groet, Ruud
|
|
|
dave
Average Member
160 berichten |
Geplaatst - 06/09/2008 : 14:32:32
|
machtig mooi dat kleine meisje
dave |
|