Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 Tyros 2 hapert bij afspelen van midifiles
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

n/a
deleted

84 berichten

Geplaatst - 10/08/2008 :  05:29:46  Toon profiel  Reageer met citaat
Heren,en Dames

Ik heb een vraag sinds vorige week is mijn T2 plosteling gaan haperen bij het afspelen van midifiles (originele geen zelfgemaakte).
Hij hapert willekeurig bij een willekeurige file.

Ik gebruik de files in combinatie met... om op te treden.

Ik hoop niet dat er nu weer een discussie op gang komt over het wel of niet afspelen van files maar ik zou geholpen zijn als er iemand zou zijn die dit probleem herkent en er evt een oplossing voor heeft.

Het maakt de T2 onbetrouwbaar en dit is iets wat ik nog bij geen enkel ander keyboard ben tegengekomen

Hopende op een reactie
MvGr Geert

n/a
deleted

1312 berichten

Geplaatst - 10/08/2008 :  09:24:36  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik heb het ook meegemaakt.
Een leerling van mij kwam met een originele midifile aangekocht bij mididesign ( hé lekker ding van Frans Bauer )
Op de T-2 loopt hij af en toe vast , op een solton MS 50 gaat hij heel goed zonder problemen.
Dus het ligt wel degelijk aan de T-2
sis

Wow de AW 2400 digital workstation komt eraan
Ga naar bovenaan de pagina

theplayer
Moderator

3033 berichten

Geplaatst - 10/08/2008 :  12:20:44  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
Hallo Geert,

Vaak ligt dit soort storingen aan midiopdrachten die in de file staan, maar die eigenlijk voor een ander keyboard zijn bedoeld.
Het is vaak slim om zo'n file eens op te schonen.
Dit kun je goed doen met het (freeware) programma PSRUTI.
Een klein, maar zeer nuttig programma, waarmee je veel instellingen kunt doen, gericht op de Yamaha keyboards.
Groetjes,

Frans

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
http://home.hccnet.nl/f.lijflander

n/a
deleted

84 berichten

Geplaatst - 10/08/2008 :  12:37:57  Toon profiel  Reageer met citaat
Hartstikke bedankt voor de reacties.. maar ik wil even zeggen dat deze files tot dusver altijd geen problemen hebben gegeven .,... sterker nog geen enkele file die ik tot op heden gebruik heeft deze kwaal ooit gehad het is vorige week spontaan begonnen in willekeurige files
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000