Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 Start/Stop vastgelopen reboot , nogmaals en voila
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

rudi
Junior Member

85 berichten

Geplaatst - 13/08/2008 :  11:26:03  Toon profiel  Reageer met citaat
Woensdag 11.00 uur
Ben hier wat aan het oefenen.Plotseling kan ik start/stop knop niet meer indrukken (herhaling van bericht enkele dagen terug)
Ook geen enkele andere knopje kan nog genomen worden.Piano af , terug op , melding , Yamaha Corporation 2005 , Install media enzoverder.Terug afgezet en opnieuw opgezet , en voila , alles werkt terug zoals voordien.Ik word er gek van , wat kan dit toch zijn?
Usergeheugen is volledig leeg , alles staat op de HD.Klankbanken worden niet geladen.Dus hij staat "proper"

T-Rossie
Moderator

3273 berichten

Geplaatst - 13/08/2008 :  12:35:02  Toon profiel  Reageer met citaat
Rudi,
Zou je de belevenissen in dezelfde draad willen blijven doen als waarmee je bent begonnen?
Het lijkt of er één van de drukknoppen blijft 'plakken' en daardoor de anderen blokkeert.
Bel nu even naar Henk Oostendorp of naar zijn monteur, want er zijn volgens mij truuks om alle hardware (o.a. knoppen en leds) te testen via speciale service-menu's.
Ga naar bovenaan de pagina

rudi
Junior Member

85 berichten

Geplaatst - 13/08/2008 :  12:40:50  Toon profiel  Reageer met citaat
Die procedeure van testing deed ik al , ik kreeg de tips van onze 1000 berichten man , op zijn website staat het mooi beschreven.
Ik heb niet het gevoel dat de start/stop knop vastplakt , dus mechanisch maar eerder dat er intern iets gebeurd en er zo een blokkage veroorzaakt word.
Ik blijf volgende keer in dezelfde draad , sorry.
Ik mailde tevens naar Henk maar die zei "nu het geheugen leeg is het probleem zal verdwenen zou zijn , maar dit is niet het geval.
Rudi

rudi
Junior Member

85 berichten

Geplaatst - 23/08/2008 :  17:01:34  Toon profiel  Reageer met citaat
Zo , opgelost , sensor start/stop knop is vervangen.
User geheugen gereset en nieuwe firmware op gezet. 1.31
Rudi

Bewerkt door rudi op 23/08/2008 17:59:36

admin
Forum administrator

300 berichten

Geplaatst - 23/08/2008 :  17:04:21  Toon profiel  Bezoek de homepagina van admin  Reageer met citaat
Firmware 1.31 zal dit zijn, 1.32 is bij mijn weten niet uitgekomen. Fijn dat het nu is opgelost.

MVG, Henk Oostendorp

T-Rossie
Moderator

3273 berichten

Geplaatst - 23/08/2008 :  17:20:15  Toon profiel  Reageer met citaat
Hey Rudi,

Dus toch een 'mechanisch' probleem gebleken. Mooi dat het nu weer goed werkt.

Bewerkt door T-Rossie op 23/08/2008 18:19:35
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000