Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 Betreft volumepedaal
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

guus
Average Member

166 berichten

Geplaatst - 18/08/2008 :  21:41:01  Toon profiel  Reageer met citaat
Het gebeurt wel eens dat de volumepedaal niet herkend wordt door de tyros 2. wat kan dit zijn.

Kan ik bvb dsp standard instellen op een voetschakelaar nu moet ik deze per style veranderen.

MC10 voet schakelpaneel wat heeft deze voor meer waarde.

Guus

tyro
Advanced Member

1389 berichten

Geplaatst - 18/08/2008 :  22:03:35  Toon profiel  Reageer met citaat
Beste Guus,

Pedal funties kun opslaan in een registratie als pedal in memory staat aangevinkt.

volgens mij heb gebruik je registratie waar er verschil is in de instelling van je volume pedaal.

Je kunt dit snel controleren door Funtie > controller > tab foot pedal te selecteren.

En nu met regist bank - en + select (recht naast start/stop knop)
iedere keer bijv. + en dan de reg memory knop indrukken en dan kijken of er iets in het scherm verandert.

Zo ga je alle registraties af en sla verkeerde en dan weer gewijzigde instelling weer op in de registratie.

Vindt je dit te veel werk kun je via Funtion > knop E > Tab Freeze > Pedal aanvinken.

Freeze knop activeren.
Nu worden pedal functies niet meer gewijzigd door een registratie zolang freeze geactiveerd is.

De Registratie wijzigen vindt ikzelf de beste oplossing.

Maak vooral een goede registratie als bron met alle juiste instellingen, selecteer die voor je begint met iets nieuws dan zit je altijd goed.

Gr. Wim

Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000