Auteur |
Onderwerp  |
|
rudi
Junior Member

85 berichten |
Geplaatst - 15/08/2008 : 08:54:10
|
Waar vind ik meer info. Importeren als een wave? Op multipad brengen? Of zie ik erover in het handboek. Greets Rudi |
|
theplayer
Moderator

3033 berichten |
Geplaatst - 15/08/2008 : 10:56:10
|
Hallo Rudi,
Ik wil je graag wat helpen, maar kun je wel wat concreter zijn in je vraag? Je hebt het nu over een TVN, Wave en multipad. Waar moet ik nu beginnen? Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
rudi
Junior Member

85 berichten |
Geplaatst - 15/08/2008 : 11:13:07
|
Ik heb enkele scat samples , mijn concrete vraag is hoe ik deze moet invoeren.Was net nog op je site aan het zoeken. Is een scatsample een wave file met de extensie tvn. Kan je hier dan een multipad van maken , van waves gaat dit blijkbaar niet. Ik heb hier momenteel eeens 2 rustige weken , vandaar dat ik alles eens wil uittesten. Bedankt weer voor antwoord. |
 |
|
theplayer
Moderator

3033 berichten |
Geplaatst - 15/08/2008 : 11:42:25
|
Oke Rudi,
Nee, een TVN file is geen wave, maar een voice. Maak op je harde schijf een map en kopieer daar de file in. Dan ga je via voice creator naar individual load. Dan zoek je in de gemaakte map de file op. selecteren en oke. Succes en groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
rudi
Junior Member

85 berichten |
Geplaatst - 15/08/2008 : 13:15:35
|
Bedankt Frans , wat weet jij eigenlijk niet? Waar vind je zo nieuwe tvn files , deze die ik nu bezit heb ik van een collega. DooBa en live vocal scats. Klinken wel fris. Greets Rudi |
 |
|
theplayer
Moderator

3033 berichten |
|
tyro
Advanced Member

1389 berichten |
Geplaatst - 16/08/2008 : 19:45:29
|
Hoi Rudi,
In een TVN file kun je wave importeren. In een custom voice via creator wave importeren. etc. zie (pag 94 gebrijkshandlieding)
In een multi pad kun je via Digital Record > multipad creator ook custom voice opnemen of programmeren.
Dus met multi pad kun je wel wave files triggeren (afspelen)
Gr. Wim
|
 |
|
rudi
Junior Member

85 berichten |
Geplaatst - 17/08/2008 : 08:46:48
|
Thanks Tyro , in Pennsylvania 6500 van Glen Miller heb ik een telefoon (gerinkel) nodig en enkele keren de originele roep "Pennsylvania 6500) die ik uit de mp3 knipte. Voorlopig gebruik ik de interne telefoon uit de T2 en via de HD laat ik het wave stukje P 6500 spelen.Ik ga nu deze trachten in een multipad te brengen.Als we ons maar amuseren he. Morgen voor big check up naar Kapelle (zie vorige mails) Keep well en may the muse be with you. Rudi |
 |
|
rudi
Junior Member

85 berichten |
Geplaatst - 18/08/2008 : 19:02:01
|
Ok , alles gelukt , wave kan inderdaad in een multipad. Thanks Tyro. |
 |
|
|
Onderwerp  |