Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Overige onderwerpen
 Waar blijven de TYROS2 spelers met hun songs
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Volgende pagina
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp
Pagina: van 2

Jan Bruijn
Average Member

275 berichten

Geplaatst - 03/09/2008 :  12:00:20  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Jan Bruijn  Reageer met citaat
TYROS vrienden,

Ik volg de goede raad op van T-Rossie door deze draad te openen

Tot mijn grote schande heb ik pas sinds kort de Juke Box voor TYROS2 ontdekt. Tot onze beschikking gesteld door Theplayer (Frans). Waarvoor hulde. UIteraard heb ik meteen een aantal songs geplaatst.

Incl. mijzelf zijn er slechts 11 spelers die de moeite hebben genomen om hun muziek te delen met andere TYROS spelers.

Beste mensen. SLECHTS 11 (elf) spelers. Al die T2 eigenaars die vinden dat zij toe zijn aan een TYROS3, wanneer plaatsen jullie muziek in deze Juke Box? Er moeten er op zijn minst honderden zijn. Misschien wel meer ook.

Ik weet niet of the Theplayer (Frans) blij zal zijn met mijn oproep.

Maar toch. Deel Uw muziek met andere. Denk niet dat Uw muziek te goed of te slecht is om te delen met andere. Muziek is emotie. Emotie is universeel.

Groetjes

Jan

Bewerkt door Jan Bruijn op 03/09/2008 12:06:07

Sneakyman
Average Member

275 berichten

Geplaatst - 03/09/2008 :  12:11:11  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik zal er eens over nadenken om iets in te spelen
Zit nu op school, maar heb er wel eens over gedacht om iets te maken. Toch speelt tijd vaak een rol. Ik moet bepaalde liederen oefenen voor de band en om daarna ook nog dit te gaan doen, heb ik vaak ook geen zin meer in. Ook daarnaast heb ik school, klim sport (nu nog als hobby, maar wil wedstrijden etc. gaan doen) en nog wat andere dingen .

Dat is mijn reden om het nu nog even niet erg goed te hebben gedaan. Heb wel 1 improvisatie hier gepost, maar daar kwam ook maar 1 reactie op Het was ook niet goed of zo, maar toch...

Dus misschien zet ik wel even wat hier neer, moet wel even goed kijken wat het wordt etc. Dus kan wel een paar weken duren
Ga naar bovenaan de pagina

Jan Bruijn
Average Member

275 berichten

Geplaatst - 03/09/2008 :  12:31:27  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Jan Bruijn  Reageer met citaat
Het gaat hier niet om het krijgen van wel of geen reakties. Het gaat hier om het delen van elkaars muziek. Zien en horen wat andere spelers met hun TYROS doen. Je hoeft geen nieuwe songs te maken, maar na al die jaren zal je ongetwijfeld een aantal songs gemaakt hebben die de moeite waard zijn om te delen. Plaats die oude songs. Kost dus amper tijd.

groetjes

Jan

guyske
Average Member

295 berichten

Geplaatst - 03/09/2008 :  13:30:29  Toon profiel  Reageer met citaat
Niemand kan er tegen zijn dat er meer muziek geplaatst word, ik ga ook grotendeels akkoord met je visie op het tyros 3 verhaal.
Maar de manier die je gebruikt om mensen te verleiden hun muziek te plaatsen daar ben ik niet zo te vinden.
Je motivering is niet correct, als je muziek plaatst doe je dat omdat je wil, niet in een soort strijd tegen de T3.
Ik sta ook niet te springen naar een nieuw instrument maar ban wel blij dat er genoeg mensen te vinden zijn om snel over te stappen, dat geeft mij de kans om rustig te luisteren en de voor en nadelen door echte gebruikers te weten te komen.
Ten slotte, ik heb mijn mening, wil daar best voor uit komen maar spreek geen oordeel uit over diegenen die het anders zien.

The way to go, heerlijk die Tyros 2

Jan Bruijn
Average Member

275 berichten

Geplaatst - 03/09/2008 :  13:59:44  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Jan Bruijn  Reageer met citaat
guyske,

Mijn motivering is niet wat je denkt. Ik ben helemaal niet tegen de T3. Integendeel. Het gaat mij er alleen maar om, dat blijkt dat er een platform is waar TYROS2 spelers hun/haar muziek kwijt kunnen en dit dus totaal genegeerd wordt door deze T2 gebruikers, maar wel hun/haar mond vol hebben over de noodzaak om over te schakelen naar een T3. Natuurlijk is dat ieders goed recht. Het verbaast mij iedere keer weer als er nieuwe synthesizer op de markt komt.

Dus komop mensen, laat ons allemaal meegenieten. Ik bedoel maar, ELF TYROS gebruikers die wel hun muziek delen. Elf van de hoeveel gebruikers, 500, 1000, 10.000 T2 eigenaren?

groetjes

Jan

n/a
deleted

1312 berichten

Geplaatst - 03/09/2008 :  14:29:59  Toon profiel  Reageer met citaat
Jan , je aanbeden worden gehoord
Bij deze een bluesje improvisatie
Geen gedoe, T-2 aanzetten, shuffle blues selecteren en spelen maar

http://www.mediafire.com/?u8ruemunicf

sis

Wow de AW 1600 samen met Edirol UA-25 EX en cakewalk

Sneakyman
Average Member

275 berichten

Geplaatst - 03/09/2008 :  21:53:36  Toon profiel  Reageer met citaat
@ Jan Bruijn:

Het ging ook niet om de 1 opmerking hoor, dat maakt mij niet uit. Het gaat om wat ik erin voel: emoties, de achtergrond etc. etc.

Het ging om weinig tijd. Maar ik zie hier ook nog maar 12 Tyros 2 spelers ongeveer antwoorden geven. De rest is hier niet meer te vinden of antwoord nooit meer Erg jammer natuurlijk, maar dat hou je altijd. Ik zit op verschillende forums en de mensen komen en gaan. Dit is gewoon hoe het gaat!

Ik zal wel even kijken of ik misschien binnenkort wat kan neerzetten.

Tyr0s_Fre4k
Senior Member

520 berichten

Geplaatst - 03/09/2008 :  23:56:56  Toon profiel  Klik om Tyr0s_Fre4ks MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
'k Vind het persoonlijk jammer dat mijn T-1 geen harddiskrecorder heeft. Ik moet nog een keer bij een kennis van mij een paar uur zijn T-2 charteren.. zodat ik een aantal nummers kan inspelen.

Ben het wel al een tijdje van plan, maar net als Sneakyman ben ik student... en dan kom je altijd tijd te kort (tog Menno? )

Groet,
Martijn

Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen.

remind
New Member

37 berichten

Geplaatst - 04/09/2008 :  09:08:48  Toon profiel  Bezoek de homepagina van remind  Reageer met citaat
Ik ben heel benieuwd naar de ervaringen van de tyros-2 gebruikers die overstappen naar de tyros-3 maar vooral ook naar de sound. Het lijkt me in iedergeval wel aardig als er een tyros-2 gebruiker die hier zijn nummers in de jukebox heeft geplaatst, een aantal van diezelfde nummers inspeelt op de tyros-3. Dan kunnen we het verschil toch zelf horen ?

grtn. Jeroen
http://www.2mymusic.com

Sneakyman
Average Member

275 berichten

Geplaatst - 04/09/2008 :  10:33:41  Toon profiel  Reageer met citaat
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyr0s_Fre4k

Ben het wel al een tijdje van plan, maar net als Sneakyman ben ik student... en dan kom je altijd tijd te kort (tog Menno? )

Groet,
Martijn

Zeker,

Dan moet je ook nog werken, sporten en andere eigen dingetjes. Kan ver oplopen . En slaap heb je eigenlijks ook wel nodig, dus na 1 uur 's nachts kan je eigenlijks niks meer doen En dan rond 8 uur weer klaar maken voor school of nog eerder voor stage.

Bovendien kan je na 10 uur niet echt meer op je keyboard gaan spelen. Dan krijg ik ruzie met mijn ouders en waarschijnlijk ook met de buurt

Bewerkt door Sneakyman op 04/09/2008 10:37:26

dave
Average Member

160 berichten

Geplaatst - 06/09/2008 :  10:43:55  Toon profiel  Klik om daves MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
ey sneakyman

ik ben 17 jaar en ik ben ook nog student.ik leer voor schilder.misschien een hele andere sector maar voor muziek moet je tijd maken.zodra ik vrije tijd heb spring ik erachter.ik heb les dus je bent ook wel verplicht om erachter te kruipen want je kunt niet onvoorbereid je lessen volgen.je zult toch moeten kiezen voor je sport of voor de muziek.daar ben ik zelf ook achtergekomen.het is moeilijk om beslissingen te nemen maar alles tegelijk dat gaat niet.
ik hou het bij 1 hobby

dave

charlie
New Member

30 berichten

Geplaatst - 27/09/2008 :  02:30:53  Toon profiel  Reageer met citaat

Sorry mensen voorlopig geen songs meer van mij
M'n tyros is al verkocht en ben in blijde verwachting voor Tyros-3

Gr Charlie

Marlie
Junior Member

55 berichten

Geplaatst - 07/10/2008 :  08:19:09  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Marlie  Reageer met citaat
Hoi Allemaal,

Hebben jullie er al eens aan gedacht, dat er op dit forum mensen zijn die alleen voor hun hobby spelen en nooit het niveau zullen halen wat anderen hebben, die er zelfs mee optreden.

Misschien durven ze daarom niet.

Ik heb een vijftal filmpjes (met alleen het geluid) op You Tube gezet.

Als jullie daar marlieros intypen kunnen jullie ze horen.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groetjes,
Marlie

charlie
New Member

30 berichten

Geplaatst - 07/10/2008 :  16:51:46  Toon profiel  Reageer met citaat

Hoi Marlie

Zeer mooi gespeeld
Waarom post je ze niet op het forum het mag zeker gehoord worden

Gr Charlie

michel
New Member

30 berichten

Geplaatst - 23/10/2008 :  20:09:57  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik denk er ook zo over als Marlie.
Ik speel nu 2 jaar op Tyros 2 en doe 2 jaar een beetje zelfstudie en ik wil ook wel eens een nummer spelen .
maar ik wil mijn muziek eerst door iemand laten laten horen,en als het goed is dan....? in jubox zetten.
Spijtig dat het niet onder verdeeld is in bv:hobby,zoveel ervaring of,beroeps.
ik zie mij niet meteen tussen die groten tussen zitten .
Er zitten toch wat kanjers tussen a'mai.
Alléé ik wil zeggen ik zal wel ooit proberen.
maar voorlopig geniet ik ervan wat er nu sta ,ik heb een paar favorieten onderanderen sis en meer
michien zijn er velen zoals ik de 'drempel' als je begrijp wat ik bedoeld.

Groeten Michel

remind
New Member

37 berichten

Geplaatst - 23/10/2008 :  21:09:24  Toon profiel  Bezoek de homepagina van remind  Reageer met citaat
Is er iets aan de hand met de jukebox / moderator. Ik heb het e.e.a. gemaild (afgelopen weekend) maar nog steeds niet geplaatst......

grtn. Jeroen
http://www.2mymusic.com
Pagina: van 2 Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
Volgende pagina
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000