| Auteur |
Onderwerp  |
|
n/a
deleted

84 berichten |
Geplaatst - 04/11/2008 : 20:23:31
|
Ik wil gewoon even kwijt dat ik in blijde afwachting ben van de T3 maar er moet me toch wel wat van het hart..
Ik heb reeds op de T3 gespeeld en ik ben erg onder de indruk van de kwaliteiten van de T3
Waarom zie en hoor ik ineens alleen maar demo's van een of andere ierse fluit en een clarinet.... Dat zijn geluiden en samples welke ik in het verleden met alle macht heb proberen te onrwijken op mijn keyboards..
Ik weet wel dat je zo de SA 2 kunt laten horen... Maar ik kan u zeggen dat ik veel meer overstag ben gegaan toen ik het geluid en de andere kwaliteiten van de T3 zag en hoorde.
Ik hoop echt van ganse harte dat deze zaken in de toekomstige demo's en presentaties meer aan het voetlicht worden gebracht..
Sterker nog ik irriteer me steeds vaker aan de eentonige demo's waar ik telkens het zelfde geluidje moet aanhoren...
De presentatie van de T3 is mijn inziens niet goed.. En dat is jammer voor zo'n dijk van een machine..
Want dat de T3 heel erg mooi en goed is staat voor mij wel vast
MVGr Geert |
|
|
T-Rossie
Moderator

3309 berichten |
Geplaatst - 04/11/2008 : 22:13:41
|
Je kunt ook dergelijke demo's ontwijken  |
 |
|
|
Heiko
Advanced Member

1645 berichten |
Geplaatst - 05/11/2008 : 06:41:31
|
Ik begrijp Geert wel een beetje. 9 vd 10 demo's komt weer die "vreselijke" fluit tevoorschijn. Is ook niet mijn instrument. Hoewel ik het een knap stukje vakwerk vind! Gelukkig laat Peter Baartmans ook de andere (véél) betere samples horen.  Grtz, Heiko |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 05/11/2008 : 11:15:38
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door T-Rossie
Je kunt ook dergelijke demo's ontwijken 
Dit ga ik dus ook doen  Want met een klarinet, een orgeltje en die irritante Ierse fluit kan je niks  Hallo beste mensen , ik heb een nieuwe fluit  Ik zie het al gebeuren, lachen toch hé  sis
T-2 rules |
 |
|
|
Sneakyman
Average Member

275 berichten |
Geplaatst - 05/11/2008 : 14:07:16
|
Helemaal mee eens met jullie allemaal 
Ook al kan ik die nieuwe fluit toch wel gebruiken als ik ga spelen , gebruik toch wel regelmatig een fluit .
Hoor steeds hetzelfde en hetzelfde en hetzelfde. En hoor meestal geen verschil met Tyros 2...
En soms zeggen ze dat dit anders is dan de Tyros 2, maar dan is het niet eens zo, door bijv. harder te drukken kun je dan hetzelfde effect krijgen. daar ergerde ik me het ergste aan, want dat is gewoon mensen bedriegen...  |
 |
|
|
T-Rossie
Moderator

3309 berichten |
Geplaatst - 05/11/2008 : 14:43:23
|
Neem van mij aan dat SA2 wérkelijk revolutionair is en dat het niet een kwestie is van 'harder drukken' en dat er niemand 'bedrogen' wordt. SA2 is door iedereen te gebruiken. Het is ook niet alleen die SA2 voices die de toegevoegde waarde van de Tyros3 maken.
Een goedbedoeld advies : Ga op de Tyros3 spelen, probeer 'm van top tot teen, in ieder geval de nieuwe styles, de orgels, de blazers, de strings, de synths, de piano, de gitaren, de effekt-processors (bijv. reverbs, leslie etc)
Als je de tijd ervoor neemt en hij aangesloten is op goede speakers én de Tyros3 de gelegenheid geeft om zijn best te doen.... dan kom je er vanzelf achter dat de Tyros3 klinkt als een 'klok'. (sprankelend, gedetailleerd, alles afgewerkt tot in de puntjes)
Off topic: Een collega muzikant heeft een PA1XPro (korg) en een SD1 (ketron) weggedaan nadat hij een Tyros3 thuis kreeg. Zijn oordeel : De Tyros3 overtreft alle verwachtingen en laat al de andere keyboards ver achter zich!!
|
 |
|
|
Sneakyman
Average Member

275 berichten |
Geplaatst - 05/11/2008 : 16:14:14
|
Hier voor de mensen die wat anders willen En dan ook echt anders  (beetje humor mag ook wel )
Alle 3 de moeite waard om te kijken. Wel aan te raden om op goeie speakers af te spelen... (PS. Ik lag bij 1 van de 2 wel in de deuk )
http://www.youtube.com/watch?v=8SoU1jlng_c&feature=channel
http://www.youtube.com/watch?v=uzxFLKcqrYc
Oke, nu even serieus 
http://www.youtube.com/watch?v=vUEfxSzD9c4
Kijk ook bij: meer van deze Gebruiker. Ook braveheart en movie soundtrack style worden dan gebruikt. Vind bij deze wel erg mooi hoe gespeelt is met de windflows en water etc. Weet niet of dat een style is of zo, maar toch erg mooi .
Als de normale demo's je niet aanstaan, moet je verder zoeken. Youtube is daar een goed voorbeeld voor, ook omdat heel de wereld behalve vele nederlanders al een Tyros 3 hebben/ kunnen krijgen.
@ T-Rossie Deze was wel een kwestie van harder drukken, en nu kon je een knopje gebruiken. Heb het nog bekeken ook dus 
Gr. Menno  |
Bewerkt door Sneakyman op 05/11/2008 16:21:42 |
 |
|
|
R.A. Jansen
New Member

47 berichten |
Geplaatst - 05/11/2008 : 18:31:16
|
Dit hebben meerdere op dit forum al verteld, hij is echt velen malen beter, het is zelfs een totaal andere machine door verregaande technische hoogstandjes, maar ik geef je gelijk, je moet niet op de demo's af gaan, maar zelf spelen! Dan ben je onherroepelijk verkocht.
|
 |
|
|
n/a
deleted

100 berichten |
Geplaatst - 07/11/2008 : 15:35:19
|
Hier eventjes een mooi nummer wat met de nieuwe ierse fluit gespeeld kan worden. In deze opname is het trouwens een echte fluit, want de Tyros 3 bestond toen nog lang niet :)
http://www.youtube.com/watch?v=1-WkPZQebLI
|
Bewerkt door n/a op 24/11/2010 11:51:36 |
 |
|
|
Javaan
Starting Member
4 berichten |
Geplaatst - 07/11/2008 : 18:09:31
|
| Tijdens mijn bezoek eens grondig de T3 verkend. Drie korte demo's (Ballad, Blockbuster en Moviesoundtrack) zijn te vinden in de jukebox onderaan de pagina: www.vanandel.nu |
Bewerkt door Javaan op 10/11/2008 08:11:57 |
 |
|
|
guyske
Average Member

295 berichten |
Geplaatst - 07/11/2008 : 18:48:50
|
Mag ik jullie even verwittigen als je op bovenstaande link klikt loop je het risico op ClickClear and Clickjacking, niet aan te raden om daar een bezoekje te brengen, iedereen is natuurlijk vrij om dat wel te doen maar ik wil het toch even meegeven.
The way to go, heerlijk die Tyros 2 |
 |
|
|
guyske
Average Member

295 berichten |
Geplaatst - 07/11/2008 : 18:50:29
|
Een beetje meer uitleg:
The most specific and ambitious is called ClearClick: whenever you click or otherwise interact, through your mouse or your keyboard, with an embedded element which is partially obstructed, transparent or otherwise disguised, NoScript prevents the interaction from completing and reveals you the real thing in “clear”. At that point you can evaluate if the click target was actually the intended one, and decide if keeping it locked or unlock it for free interaction. This comes quite handy now that more dangerous usages of clickjacking are being disclosed, such as enabling your microphone or your webcam behind your back to spy you through the interwebs
Het probleem is in dit geval: enabling your microphone or your webcam behind your back to spy you through the interwebs
The way to go, heerlijk die Tyros 2 |
Bewerkt door guyske op 07/11/2008 19:08:58 |
 |
|
|
MrBoembas
Average Member

336 berichten |
Geplaatst - 07/11/2008 : 21:08:07
|
Oh dat filmpje is echt lachen met die doos bij de Tyros3 :P nou iets voor Marco Riedijk? hahaha leuke act 
|
 |
|
|
krocht
Starting Member
8 berichten |
Geplaatst - 10/11/2008 : 11:00:41
|
Hallo allemaal,
Ik ben ook bij verschillende demo's geweest. Ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben hoe de tyros3 klinkt. Vind het een mooi ding kun je wel zeggen. Ik ben bij verschillende demonstrateurs geweest en ik moet zeggen dat ze alle 3 er verschillende dingen mee doen. Maar bij alle 3 komen dezelfde onderwerpen voor maar de volgorde is anders. Wat ik dan wel flauw vind is dat er toch weer mensen zijn die dan toch weer wat te zeuren hebben. De gene die zeurt kan natuurlijk ook eens op de desbetreffende demonstrateur aflopen om verzoekjes te vragen. Zo krijgt iedereen te horen wat hij/zij wilt. Zomaar afgeven op de demo's zonder dit te doen is zwak. Kritiek geven is zo makkelijk. Die gasten spelen werkelijk ALLES dus ook voor de mensen die net even niet horen wat ze graag willen horen. Toevallig ga ik vanavond naar Den Dekker muziek in Kapelle. Daar zit Marco Riedijk ik zal hem eens vragen. Ik ga in ieder geval een tyros3 kopen. Hij is echt veel mooier dan tyros2. Wat ik wel weet is dat als je de tyros 2 registraties overzet in tyros3 dat het dan hetzelfde klinkt . Dit komt omdat deze klanken van tyros2 ook nog steeds in tyros3 zitten. Deze heten lagacy klanken en er is ook een aparte map voor. De kunst zit hem in de ots instellingen. Deze hebben mij wakker gemaakt. Blijf niet hangen bij je eigen instellingen maar maak nieuwe met de nieuwe klanken. Wie het dan nog niet hoort heeft zijn oren dicht of wil het geld er gewoon niet voor uitgeven. |
 |
|
|
Javaan
Starting Member
4 berichten |
Geplaatst - 10/11/2008 : 18:33:28
|
Goeie bijdrage, hoor. Bedankt! Wil ik net de style "World" kiezen om iedereen voor zijn Tyros te kunnen bekijken via de display van mijn keyboard, pff Laat maar.citaat: Oorspronkelijk geplaatst door guyske
Een beetje meer uitleg:
The most specific and ambitious is called ClearClick: whenever you click or otherwise interact, through your mouse or your keyboard, with an embedded element which is partially obstructed, transparent or otherwise disguised, NoScript prevents the interaction from completing and reveals you the real thing in “clear”. At that point you can evaluate if the click target was actually the intended one, and decide if keeping it locked or unlock it for free interaction. This comes quite handy now that more dangerous usages of clickjacking are being disclosed, such as enabling your microphone or your webcam behind your back to spy you through the interwebs
Het probleem is in dit geval: enabling your microphone or your webcam behind your back to spy you through the interwebs
The way to go, heerlijk die Tyros 2
www.vanandel.nu |
 |
|
|
appie21
Junior Member

81 berichten |
|
Onderwerp  |
|