Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 3 gerelateerde onderwerpen
 Irritante demo |Tyros 3
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Vorige pagina
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp
Pagina: van 2

n/a
deleted

1312 berichten

Geplaatst - 11/11/2008 :  17:30:14  Toon profiel  Reageer met citaat

citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door appie21

Goed hier heeft de topic starter wat anders :D
http://www.youtube.com/watch?v=ylor111-PWc

Geweldige demo
hoempa, hoempa, enz...
Is DIT de T-3
oleeeeeeeeee
sis

T-2 rules
Ga naar bovenaan de pagina

theplayer
Moderator

3062 berichten

Geplaatst - 11/11/2008 :  20:18:47  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
Hallo,

Probeer hier dan maar eens hier te luisteren.
Als je dan nog het verschil niet hoort, ben je voor mij de titel "beroepsmuzikant" niet meer waard.
Groetjes,

Frans

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
http://home.hccnet.nl/f.lijflander

n/a
deleted

1312 berichten

Geplaatst - 11/11/2008 :  20:47:45  Toon profiel  Reageer met citaat
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theplayer

Hallo,

Als je dan nog het verschil niet hoort, ben je voor mij de titel "beroepsmuzikant" niet meer waard.
Groetjes,

Frans

Zeer mooi
En beroepsmuzikant heeft niks met de T-3 , klankjes en styltjes te maken Frans !!
sis

T-2 rules

Bewerkt door n/a op 11/11/2008 20:52:15

Soneg
Advanced Member

1663 berichten

Geplaatst - 11/11/2008 :  23:14:28  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
Niet alleen klankmatig is de verbetering groot,niet te vergeten het verbeterde display,usb2 en de schuifregelaars.
Deze 3 dingen zijn al bijna de overstap waard,er zijn ook wat functie,s verdwenen ,maar dat is door niemand nog opgemerkt
Ik ben in ieder geval zeer tevreden met mn Tyros3,en ontdek elke dag weer nieuwe klanken en variaties.De SA2 voices zijn super en met een beetje oefenen heb je die knoppies echt niet nodig.
Ik denk sis als je er een aantal uurtjes mee gewerkt hebt ben je verkocht

Groet,
Soryt

Sneakyman
Average Member

275 berichten

Geplaatst - 11/11/2008 :  23:48:52  Toon profiel  Reageer met citaat
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theplayer

Hallo,

Groetjes,

Frans

Beroepsmuzikant hoort naar mijn mening met elk keyboard een mooi optreden te kunnen geven!

Ze klinken wel mooi, maar krijg je dit er zelf ook uit. Zijn wel irritante melodietjes trouwens... Over standaard gesproken
Er is ook flink gespeelt met de effecten. (harmony, het door laten klinken, octaaf akkoorden etc.)
Waardoor ook de opmerking: krijg je dit er zelf ook uit...

Bewerkt door Sneakyman op 11/11/2008 23:50:43

n/a
deleted

1312 berichten

Geplaatst - 12/11/2008 :  12:12:24  Toon profiel  Reageer met citaat
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Soryt

Ik denk sis als je er een aantal uurtjes mee gewerkt hebt ben je verkocht

Groet,
Soryt

Nou, toen bijna iedereen met een PSR 9000 en een T-1 speelde had ik nog altijd een PSR 8000 om op te treden, toen kwam de T-2 en mijn PSR 8000 was dringend aan vervanging toe ( na 6 jaar intensief gebruik )
Dus, maar een T-2 gekocht , het was een geheel nieuwe ontdekking, prachtig gewoon, wat een verschil met de PSR 8000
Persoonlijk heb ik nood aan goeie styles. ( die vind ik terug bij de T-2 )
Ik doe meestal : seniorenfeesten, alle soorten instellingen, 25 tot 60 jarige jubileums, diners enz...
Als klanken gebruik ik hoofdzakelijk : blazers, strijkers, piano, accordeon .
Ik heb geen behoefte aan de nieuwe klanken van de T-3, die zijn allemaal wel mooi, maar voor mijn werk niet doeltreffend en weinig tot nooit inzetbaar .
Voor mijn optredens en mijn broodwinning voldoet de T-2 nog altijd in alle opzichten en daar draait het om .
Werken met de middelen die je hebt .
Verder kan ik mij best voorstellen dat mensen die hobbymatig bezig zijn met muziek en een T-3 aanschaffen er veel plezier aan beleven ( vooral in de huiskamer ).

Ik heb de afgelopen weken eens mijn collega's ( ook beroeps ) gecontacteerd en zij blijven voorlopig ook op de T-2 spelen . sommigen nog op de PSR 9000

Denk dat het duidelijk is dat je met minder ook goed werk kan leveren en in onze branche is dat belangrijk , zeker in deze slechte tijden

sis

T-2 rules

theplayer
Moderator

3062 berichten

Geplaatst - 12/11/2008 :  19:33:31  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
Hoi Sis,

Ik begrijp je wel, want ik roep zelf altijd dat je voor "het publiek" geen ander keyboard nodig hebt.
Maar dat is geen reden om zo kleinerend / afwijzend over een nieuw product te doen.
Er is wel degelijk een groot verschil, maar dat is het jou niet waard.
Dat klinkt wat beter, als dat je het doet op de manier zoals jij dat doet.
Dat is n.l. niet charmant tegenover de mensen die er wel vol van zijn.
Groetjes,

Frans

Tyr0s_Fre4k
Senior Member

520 berichten

Geplaatst - 12/11/2008 :  23:08:07  Toon profiel  Klik om Tyr0s_Fre4ks MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Ach theplayer en sis en anderen, waar gaat het nu om ??

De een prijst de T-3 de hemel in, de ander "stampt 'm de grond in" en als je dat middelt, komt ie gewoon op aarde terecht . Hoe iemand zijn mening uitdrukt kan heel anders op een forum overkomen.

De T-3 is een prachtmachine, maar niet voor iedereen goed genoeg om de aanschaf te doen, wat je er ook van vindt. Ik begrijp dat iedereen de ander zijn mening duidelijk wil maken, maar dat kan natuurlijk ook te ver gaan. Dus laten we nu ophouden met het flamen en bashen van elkaar... want het gaat tenslotte om meningen.

Groeten,
Martijn

Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen.

Bewerkt door Tyr0s_Fre4k op 12/11/2008 23:08:59

Fred
Average Member

109 berichten

Geplaatst - 13/11/2008 :  01:37:36  Toon profiel  Reageer met citaat
Tja, Nu moet ik toch maar eens reageren.
Ik ben best een poosje weggeweest van de fora, maar een ding:
Met de T3 heeft Yamaha een grote stap gemaakt en het is nu alleen maar jammer, dat er geen 76 of 88 toetsen op zitten.
Met de groeten van een zeer tevreden 3 gebruiker, al weer 3 weken.

Fred te B.
Pagina: van 2 Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
Vorige pagina
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000