Auteur |
Onderwerp  |
|
Evert
Average Member

124 berichten |
Geplaatst - 13/01/2006 : 21:05:26
|
Hallo allemaal,
Soms heb je wel eens van een bepaalde song de tekst en de accoorden nodig bv om een kar/mid file met songtekst te maken. Op de volgende prachtige site vind je teksten met de accoorden van de 50's tot nu toe, wel allemaal Engelstalig.
http://bettylou.zzruss.com/
Groetjes Evert
|
|
Tyr0s_Fre4k
Senior Member

520 berichten |
Geplaatst - 13/01/2006 : 21:10:11
|
Geweldig, bedankt Evert. KIJK aan zulke nieuwe leden hebben we wat  |
 |
|
Evert
Average Member

124 berichten |
Geplaatst - 13/01/2006 : 22:06:15
|
Kijk hier ook maar even. http://www.theguitarguy.com/home.htm
Groetjes Evert
quote: Originally posted by Tyr0s_Fre4k
Geweldig, bedankt Evert. KIJK aan zulke nieuwe leden hebben we wat 
|
 |
|
n/a
deleted

158 berichten |
Geplaatst - 14/01/2006 : 11:09:19
|
Verhip Evert, dit topic had ik nog niet gezien dit is wat ik ook zocht, zo heb ik geen accoord schema's meer nodig, en heb tevens de tekst van veel liederen. Zo zie je maar een mens moet wel eens flink aandringen, en dan verschijnt er ineens een nieuw gezicht, en worden er weer wat oudere problemen opgelost.
Bedankt. Cees. |
 |
|
Berend
Junior Member

82 berichten |
Geplaatst - 14/01/2006 : 15:03:25
|
Hoi,
Van de meest eenvoudige notenleer tot de complexere toonladders. Van Beethoven tot Chipz en nog vééél meer. Kijk eens op: http://home.iae.nl/users/rvloef/voorjou.html Klik op 'bladmuziek' en Voila ! Zorg wel dat je browser ftp:// ondersteunt. En je hebt kilo's printerpapier nodig ;-)
Veel plezier, Berend |
 |
|
n/a
deleted

158 berichten |
Geplaatst - 14/01/2006 : 22:21:31
|
Te gek te gek, we kunnen nu bijna een muziekwinkel beginnen, echte organisten maak je niet ongerust, we hebben nog heel wat in te halen, ook bedankt berend!
Mvgr. Cees. |
 |
|
fboss
Average Member

380 berichten |
Geplaatst - 16/01/2006 : 09:59:12
|
Hallo allemaal;
Bedankt voor de genoemde internet-site's Stond veel moois tussen.
Op de door Berend genoemde site vond ik onder bladmuziek op de ftp-site;
ftp://212.187.112.229/Bladmuziek/Jazz/ In de directory jazz, het e-book Jazz
New Real Book II(sheet music & cords).PDF
gewoon openen als PDF-file en wegschrijven, of rechtstreeks te downloaden Bijna 98 Mb, 483 music-sheets
Jazz classics Brazilian Classics Choice standaards Contemporary jazz and jazz/fusion (Exactly as written or recorded)
Ik ben gek op e-books, heb er diverse van verzameld, en als er meer geintereeseerde zijn zal ik nog eens uitzoeken waar ik ze heb gevonden op het net, en hier de download-link vermelden.
Allemaal weer de groetjes van; fboss. |
 |
|
fboss
Average Member

380 berichten |
Geplaatst - 16/01/2006 : 11:06:59
|
Hallo Allemaal;
Voor geintersseerden in e-books, vond ik ook een grote verzameling op de volgende site;
http://www.musiciansroom.net/default.aspx
onder "e-books"
The all time best collection Vol3 The Beatles - All Songs 1962-1974 The Ultimate Pop Rock Fake Book The Latin Real Book The Real Book of Blues The Standards Real Book
Alles bij elkaar een hele kluif met (schat ik) zo'n 2500-3000 sheets.
Veel plezier ermee.
Weer de Groetjes van; fboss.
P.S. Deze site staat boordevol met muziek, voor en door muzikanten (wel even registreren)
|
 |
|
n/a
deleted

158 berichten |
Geplaatst - 18/01/2006 : 20:18:50
|
Nou die betty-lou op haar website is niet in slaap gevallen zeg, ze hebben al die Oldies nummers er uit gehaald, dat waren oude hits tot aan de jaren 60 aan toe, op alphabetische volgorde! Dat was een mooie lijst. Daarvoor in de plaats gekomen zijn een paar albums van groepen, hebben jullie dat ook al gezien? Da's heel heel jaammer. |
 |
|
Evert
Average Member

124 berichten |
Geplaatst - 18/01/2006 : 21:05:24
|
Hoi Cees,
Ik weet niet waar je het over hebt want ik heb net gekeken en zie gewoon nog alle oldies staan. Misschien een server foutje, kijk maar.
Groetjes Evert.
quote: Originally posted by Cees
Nou die betty-lou op haar website is niet in slaap gevallen zeg, ze hebben al die Oldies nummers er uit gehaald, dat waren oude hits tot aan de jaren 60 aan toe, op alphabetische volgorde! Dat was een mooie lijst. Daarvoor in de plaats gekomen zijn een paar albums van groepen, hebben jullie dat ook al gezien? Da's heel heel jaammer.
|
 |
|
n/a
deleted

158 berichten |
Geplaatst - 18/01/2006 : 23:09:56
|
Volgens mij is er wat veranderd, er was eerst een hele lange lijst met heel veel oude hits, waarin je helemaal naar onder kon scrollen, die lijst kan ik niet meer vinden, en daarin had ik eerder een lied uit 1964 gevonden die ik graag wilde hebben, en die wilde ik opzoeken en weg.
Mwa geeft niet vindt wel iets anders. |
 |
|
Evert
Average Member

124 berichten |
Geplaatst - 19/01/2006 : 12:32:21
|
Cees,
je moet op Nr 1 hits klikken dan 60's en last year of next year
Evert.
quote: Originally posted by Cees
Volgens mij is er wat veranderd, er was eerst een hele lange lijst met heel veel oude hits, waarin je helemaal naar onder kon scrollen, die lijst kan ik niet meer vinden, en daarin had ik eerder een lied uit 1964 gevonden die ik graag wilde hebben, en die wilde ik opzoeken en weg.
Mwa geeft niet vindt wel iets anders.
|
 |
|
n/a
deleted

158 berichten |
Geplaatst - 19/01/2006 : 17:34:19
|
Ja ik heb het liedje gevonden, heel leuk en gezellig oud liedje, was een hit toen ik zo'n 11 A 12 jaar was. Heb vanmorgen 15 minuten zitten oefenen, valt niet mee hoor, spelen en zingen gelijk hier moet je goed geoefend in zijn! Maar we komen er wel gewoon rustig aan doen.
Zag iemand die een synthesizer wou aansluiten en dat niet erg wilde lukken, je moet niet te veel willen hoe meer je aan wil sluiten, hoe meer weerstand je gaat ondervinden is mijn ervaring. Whahahaha.
Groet. Cees. |
 |
|
Berend
Junior Member

82 berichten |
Geplaatst - 18/03/2006 : 21:11:40
|
Hallo,
Voor de liefhebbers van pdf (ebooks) bladmuziek. Hier een link waar giga veel te vinden is, wel even zoeken : http://pianosheets.org:80/
Even registreren, P2P-applicatie starten en zoeken maar  Ben net begonnen met o.a. bestand 'PianoFiles.comm' te downloaden, daar zitten zoiezo al meer dan 1000 bladmuziek pdf's in. Was eigenlijk op zoek naar titels van Booker T. & The MG's.
Groetjes, Berend 
|
 |
|
|
Onderwerp  |
|