| Auteur |
Onderwerp  |
|
|
n/a
deleted

84 berichten |
Geplaatst - 15/11/2008 : 16:29:41
|
Tot mijn grote verbazing.. heb ik de afgelopen tijd regelmatig naar een aantal demo's gekeken van de T3
Vaak hoor je in het begin een rustig intro met een appergio
Als je goed kijkt zie je op het grote de scherm de klanken
CrossPhase en OrbitSine...
Ik ben zelf ook in het bezit van een T3 en heb alles afgezocht maar deze klanken zitten helemaal niet in de T3
Begrijp ik nu goed dat de demo wordt gegeven met eigen gemaakte klanken of ben ik nu gek..
Als dit eigen klanken zijn is dit dus geen demo van de T3 maar van eigen samengestelde geluiden
gr geert |
|
|
n/a
deleted

84 berichten |
|
|
n/a
deleted

84 berichten |
Geplaatst - 15/11/2008 : 16:37:11
|
| Ik moet even nuanceren de klank crossphase bestaat wel in de t3 |
 |
|
|
marcel
New Member

39 berichten |
Geplaatst - 15/11/2008 : 16:38:47
|
| Volgens de Tyros 3 data manual zit OrbitSine onder de Synth categorie en CrossPhase onder de Pad category. |
 |
|
|
n/a
deleted

84 berichten |
Geplaatst - 15/11/2008 : 16:40:33
|
Nou marcel ik heb ze net nog allemaal doorgelopen maar dus niet ?
gr geert |
 |
|
|
marcel
New Member

39 berichten |
Geplaatst - 15/11/2008 : 17:47:27
|
OrbitSine zit onder de Legacy Synth categorie.
Handig he, die manuals ;-)
Groet, Marcel |
 |
|
|
n/a
deleted

84 berichten |
Geplaatst - 15/11/2008 : 17:53:21
|
Weet echt niet waar jij het over hebt.... ik zit achter de T3 en die cat staat helemaal niet op de t3
gr geert |
 |
|
|
marcel
New Member

39 berichten |
Geplaatst - 15/11/2008 : 18:14:07
|
| Druk in het voice selectie scherm op de Up knop. Dan vind je o.a. de Legacy, Expansion, GM&XG en GM2 categorien. |
 |
|
|
n/a
deleted

84 berichten |
Geplaatst - 15/11/2008 : 18:42:07
|
Je hebt gelijk.... ik neem mijn woorden terug en ga direct het manual aandachtig doorlezen.. heel bedankt voor de hulpvaardigheid en excuses voor mijn voorbarige uitspraken
gr geert |
 |
|
|
amateur
Junior Member

74 berichten |
|
|
n/a
deleted

84 berichten |
Geplaatst - 15/11/2008 : 23:29:56
|
waarvoor dienen die legacy geluiden e.d.
gr geert |
 |
|
|
theplayer
Moderator

3053 berichten |
Geplaatst - 16/11/2008 : 00:06:08
|
Hoi Geert,
Als ik mij niet vergis zijn dat de klanken zoals ze in de voorgaande Tyros(sen) zaten. Dit kan belangrijk zijn als je er speciale effecten mee gemaakt had. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
|
n/a
deleted

84 berichten |
Geplaatst - 16/11/2008 : 13:19:36
|
| Thnx for the replay |
 |
|
|
Hanswiel
Senior Member

888 berichten |
Geplaatst - 03/12/2008 : 11:33:42
|
[quote]Oorspronkelijk geplaatst door marcel
Volgens de Tyros 3 data manual zit OrbitSine onder de Synth categorie en CrossPhase onder de Pad category. [/quo
Hoi Marcel,
Ik ben Hans Wielakker. Vrijdag j.l. heb ik in Wezep mijn T3 opgehaald (en een T1 ingeruild).
Bij een van mijn nummers (Qnquest of Paradise) gebruikte ik een multipad van de T1. Zijn deze mulipads uit de T1 ook nog ergens in de T3? Zo niet, kun je daar op de een of andere manier dan nog wel aankomen?
De desbetreffende multipad (ik weet de naam niet meer) voegde in het refrein ontzettend veel toe qua sfeer.
Vriendelijke groet,
Hans oftewel Henske
|
 |
|
|
R.A. Jansen
New Member

47 berichten |
Geplaatst - 03/12/2008 : 19:15:41
|
Volgens mijn mening heb je sommige van deze voices nodig, wanneer je b.v. op de vorige tyros midifiles etc. hebt gebruikt of bijgewerkt en je oude piano's etc. hebt gebruikt. Als die nu zou afspelen zou de tyros3 die niet herkennen, dus niet weergeven. Voorbeeld: We hebben allemaal standaard onder songs: Can't help falling .....
Druk op Song, selecteer deze song, druk op mixingconsole, druk meestal drie keer tot je het menu mixing console ( song ch 1-8 ) hebt.
Dan zie je op tweede kanaal piano, druk op C om de voice te selecteren, druk op het desbetreffende knopje onder beeldscherm, ( nu 4 ) dan krijg je een beeldscherm met pianoklanken( voices )druk op UP, dan zie je een overzicht van de GM&XG klanken, als je deze map niet had kon de Tyros3 dit dus niet afspelen!!! want dit is zo'n oude map, je kan dit wel veranderen in een veel betere piano door nog een keer op UP te drukken, dan kom je bij de Tyros 3 voices, pagina 1 voor piano en selecteer dan b.v. Concertgrand. Als je wil kan je dit ook nog vastleggen of opslaan. Dat leer je straks wel op de Workshops van Oostendorp te Wezep.
|
 |
|
| |
Onderwerp  |
|