Ik ben overgestapt van de T2 naar de T3 .Mijn registratie bank bevat onder een knop een audio file (met 2e stem) op de Hard disk met daaraan gekoppeld een txt bestand. Maar nu alles in de t3 overgezet is laad deze wel de audio maar niet het tekst bestand. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem of moet ik alle 300 registratie's opnieuw gaan laden met het juiste txt bestand en dan weer opnieuw saven?? Over enkele dagen heb ik mijn eerste optreden met de T3 dus veel tijd heb ik niet te verliezen. Groetjes Tony uit Panningen Limburg
Inmiddels heb ik gemerkt dat de HD wel overgezet is maar niet het user geheugen waar ik de txt files had staan. En omdat ik de txt als backup op een stick heb opgeslagen onder een andere naam n.l. met vermelding Backup en de datum erbij kan de Tyros 3 hem waarschijnlijk niet vinden.Ik heb inmiddels contact gehad met de winkel en gevraagd of ze mijn ingeruilde Tyros 2 even kunnen opstarten en mij dan doorgeven hoe de bestandsnaam precies geschreven is. Als ik hiermee het probleempje oplos zal ik binnenkort mijn ervaringen met het optreden met de Tyros 3 hier dit forum vermelden.
Zéér belangrijk is dat de bestanden ook in folders staan met precies dezelfde namen. (paden) De directory structuur moet je identiek maken zodat de opgeslagen paden er zijn. Waar stonden in de T2 de teksten en waar staan ze nu in de Tyros3?
In het user geheugen....ja... maar ook in een map/folder met dezelfde naam en dezelfde map structuur? Simpele verschillen zoals een map met naam TEXT, TEKST, TEKSTEN, TXT, LYRICS kunnen het voor de T3 onmogelijk maken om bestanden te vinden. Het sub-mappen systeem kan ook 'fataal' zijn (het pad) Mogelijk is de map hetzelfde, maar is het een submap van SONGS.
Zoiets moet het zijn Tony.
Overigens kan jouw T3 wel de registratie vinden maar blijkbaar niet alle onderdelen van een registratie.