| Auteur |
Onderwerp  |
|
|
Fred Noorlander
Junior Member

82 berichten |
Geplaatst - 07/12/2008 : 16:04:54
|
De productionset en entertainerset blijven niet in de custumvoices staan, ik heb deze naar een usbstick gekopieerd zoals bij de tyros 2 is voo.rgeschreven maar het merkwaardige doet zich voor dat als ik de tyros 3 uitzet hij de voices niet meer kan vinden. De alpenvoices uit het superpack van de tyros 2 blijven er wel in staan. De firma Oostendorp heeft mijn harde schijf gekopieert van tyros 2 naar tyros 3. Ook vind hij gek genoeg de supmappen van de tyros 2 niet meer. Ik heb inmiddels contact gezocht met Mark van de firma Oostendorp,en die zei dat ik moest proberen de voices een voor een in teladen Maar tot nog toe weer het zelfde probleem. Hij zou proberen om het zelf te doen van deze week. Als dit ook niet lukt zou hij contact opnemen met Yamaha , want volgens hun moeten de CD s van Word of Keys zonder problemen na converteren in de tyros 3 worden geladen.
Met muzikale groeten Fred |
|
|
theplayer
Moderator

3053 berichten |
Geplaatst - 07/12/2008 : 21:07:10
|
Hallo Fred,
Zorg dat je de voices eerst naar de harde schijf kopiëert en installeer ze daar vandaan. Laat de voices dan wel op de harddisk staan, want bij het opstarten zoekt de Tyros ze steeds weer op. Dan zal waarschijnlijk het probleem over zijn. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
Bewerkt door theplayer op 07/12/2008 21:12:43 |
 |
|
|
R.A. Jansen
New Member

47 berichten |
Geplaatst - 08/12/2008 : 15:00:17
|
| Je moet ook echt saven, anders ben je alles kwijt na uitzetten, Oostendorp heeft uitstekend workshop banden waar alles duidelijk op wordt uitgelegd. |
 |
|
|
Fred Noorlander
Junior Member

82 berichten |
Geplaatst - 08/12/2008 : 17:21:29
|
hallo
De voices en de mappen staan ook op de harddisk net als de alpenvoices en zij gesaved. het merkwaardige is dat alpenvoices er wel in blijven staan maar zodra ik de usb stick eruit haal,zijn de voices van de World of Keys verdwenen. De Alpenvoices zijn wel beschikbaar,dus ik denk dat het met Tyros 3 temaken heefd. Met de Tyros 2 heb ik het zelfde gedaan , maar geen problemen ondervonden.
M.v.g. Fred |
 |
|
|
T-Rossie
Moderator

3293 berichten |
Geplaatst - 08/12/2008 : 17:47:49
|
Fred,
Ik heb het geprobeerd met de James Strings.... het gaat probleemloos.
Het leuke is dat je eigenlijk niets hoeft te saven 
a. Eerst de file op de T3 harddisk zetten (bijv. in map VOICES) b. Voice creator - individual load (file van harddisk halen... jij lijkt de individual load vanaf de USB stick te doen) c. Kies een lege plek (doet de T3 zelf al) druk assign. d. Vanaf dat moment zal bij opstarten de voice automatisch worden ingeladen.
Makkelijker kan ik het niet maken.... moeilijker wél 
Ik ga er van uit dat je natuurlijk ook de extra DIMMS hebt geplaatst? |
Bewerkt door T-Rossie op 08/12/2008 17:48:52 |
 |
|
|
Rene
Senior Member

717 berichten |
Geplaatst - 08/12/2008 : 23:04:12
|
Ik denk ook dat Roel gelijk heeft. Volgens mij sla je een stap over.
Rene |
 |
|
|
Fred Noorlander
Junior Member

82 berichten |
Geplaatst - 09/12/2008 : 09:09:10
|
Hallo Roel Ik heb inderdaad dat zo gedaan , nu staat alles er correct in en worden de voices bij het opstarten geladen Bedankt voor alle reacties.
Muzikale groeten Fred |
 |
|
| |
Onderwerp  |
|