Auteur |
Onderwerp  |
|
fboss
Average Member

380 berichten |
Geplaatst - 16/01/2006 : 15:40:58
|
Hallo allemaal;
Onlangs stelde ik de vraag over het X4 voorzetsel bij de Dirk-Styles.
Ik vond op het Zwitserse Yamaha PSR-forum, daar nog wat info over. Vandaar voor de liefhebbers (helaas in het Duits), de Yamaha Styles-aanduiding. (voor commerciële styles)
Info gekopiëerd van onderstaand forum;
http://www.psr-world.ch/
Iedereen weer de groetjes van; fboss.
Welche Styles passen am besten für den EInsatz auf Tyros:
XT passen am besten, da sie für Tyros programmiert sind. XT= Tyros
Hier mal der Auszug den man auf der folgenden Seite beiYamaha nachlesen kann ,betreff Formaten. Formate Styles:
GM 2 (2V GM): Für YAMAHA Instrumente mit Diskettenlaufwerk die den GM Standard unterstützen, und eine Custom Style Funktion haben. z.B. PSR-1700; PSR-2700; PSR-620; PSR-4000; PSR-7000; PSR-340; PSR-350; CVP-59S; CVP-69A; CVP-79A; und alle nachfolgenden Modelle
XG 2 (2V XG): Für 2-Variationen Style YAMAHA Instrumente mit HD Diskettenlaufwerk und Custom Style Funktion, die den XG Standard unterstützen – auch kompatibel zum GM Standard. z.B: PSR-7000; PSR-630; PSR-730; PSR-8000; PSR-540; PSR-640; PSR.550; CVP-92; CVP-94; CVP-96; CVP-98; CVP-600; AR-100; und alle nachfolgenden Modelle. Ebenfalls sind diese Styles kompatibel zu Instrumenten, welche mit 4-Variationen Styles ausgerüstet sind. In diesem Fall arbeiten dort dann eben nur 2 Varianten.
X8 2 (2V X Acht) Für das PSR-8000 – hier werden die speziellen Klangfarben und die DSP Power dieses Instruments herangezogen. Kompatibel zu: PSR-8000;
XG 4 (4V XG): Für 4-Variationen Style YAMAHA Instrumente mit HD Diskettenlaufwerk und Custom Style Funktion, die den XG Standard unterstützen. z.B: PSR-740; PSR-9000; 9000Pro; PSR-1000; PSR-2000; CVP-103; CVP-105; CVP-107; CVP-109; CVP-700; CVP-203; CVP-205; CVP-207; CVP-209;
X9 4 (4V X9): Für die 4-Variationen Begleitautomatik des PSR-9000 – hier werden die speziellen Klangfarben und die gesamte DSP Power dieses Instruments herangezogen. Incl. je 4 OTS Registrierungen für PSR-9000 und 9000Pro. Kompatibel zu: PSR-9000; 9000Pro
P9 4 (4V P9): Speziell für das 9000Pro – Stimmen, Effekte, Stereo Drum- und Percussionkits des 9000Pro werden benutzt. Incl. je 4 OTS Registrierungen für 9000Pro Kompatibel zu: 9000Pro
XA 4 (4V XA) Für 4-Variationen Style YAMAHA Instrumente der neuen Generation ab Modelljahr 2001. Auch hier werden die speziellen Klangfarben und die gesamte DSP Power dieser Instrumente herangezogen. Kompatibel zu: PSR-2100; PSR-2000; PSR-1100; PSR-1000; CVP-900; CVP-210; CVP-209; CVP-208; CVP-207; CVP-206; CVP-205;CVP-204; CVP-203; PF-1000
XT 4 (4V XT) Speziell für Tyros. Styles mit 4-Variationen incl. je 4 OTS Registrierungen. Die neue Mega Voice Technologie und die volle DSP Power des Tyros wird hier unterstützt. Styles in einzigartiger Qualität. Kompatibel zu: Tyros |
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 16/01/2006 : 16:06:19
|
Ik heb mijn post verwijderd wegens irritante e-mails van een stelletje ongelukkige mensen die het niet kunnen verdragen dat ik iets gratis weggeef  Mijn bedoelingen zijn goed, om velen onder jullie te helpen, maar ik merk dat er bepaalde mensen op dit forum dit niet kunnen aanvaarden of waarderen !!
Wat velen onder jullie niet weten , maar ik wel !! dat ik wel eens de eerste Belgische demonstrateur zou kunnen worden voor de T2 !!
Dit zegt iets over mijn muzikale ervaring  Ik was niet voor niks pianist bij ADAMO en DEMMIS ROUSSOS
Ik ga de komende weken en maanden werken aan een repertoire voor de T 2
Uiteraard met eigen auteursrechterlijke nummers !!! + eigen bewerkte styles waar jullie allemaal gratis gebruik van kunnen maken !!!
Als dat geen service is dan weet ik het ook niet meer !!!
Nog even geduld 
groeten sis |
Bewerkt door n/a op 16/01/2006 20:39:46 |
 |
|
aberendse5
Average Member

104 berichten |
Geplaatst - 17/01/2006 : 00:41:00
|
Als dat geen service is dan weet ik het ook niet meer !!!
Sis je hebt helemaal gelijk. in plaats van dankbaar te zijn om het met ons te willen delen, krijg je dit gez........
ik heb jouw styles ook opgehaald en ze klinken opperbest, hulde man.
Kritiek zal er altijd zijn want iedereen zijn smaak is anders, maar ik ben trots op je dat je het met ons wil delen.
succes in belgie. |
 |
|
tyros2
Senior Member

806 berichten |
Geplaatst - 17/01/2006 : 08:07:41
|
Hoi SIS. Ik sluit mij hier volledig bij aan. De styls/songs die ik van jou heb mogen ontvangen worden door mij veelvuldig gebruikt en ik ben er jou dankbaar voor. Ik hoop in de toekomst nog meer van jou te zullen ontvangen, kijk er reikhalzend naar uit. Ik heb op dit forum als eens eerder gezegd en ik zeg het nu nog een keer. Laten we a.u.b. ophouden met elkaar af te katten en blij zijn dat er mensen zijn die de moeite nemen om ons te voorzien van div.soorten muziek en info. En mocht dat iets zijn wat niet in uw/jou straatje past jammer dan, ik weet zeker dat er veel mensen zijn die dit wel kunnen waarderen. SIS ga hier vooral mee door en ik wens je veel muzikaal succes.
Henk
|
 |
|
Typhoon
Junior Member

70 berichten |
Geplaatst - 17/01/2006 : 12:52:06
|
Hallo Sis
Blijf zo doorgaan, er zullen altijd mensen zijn die negatief zijn en blijven. Ikzelf heb 14 CD's met songs-styles-midifyles en karaoke, maar omdat ik mijn T2 pas begin februari krijg zal ik dit eerst even op mijn eigen T2 uitproberen. Het zijn zo ongeveer 350.000 stuks dus ben er nog wel even mee bezig. Dit zijn zowel voor de PSR en andere modellen.
Mocht er t.z.t belangstelling voor zijn dan ben ik niet de beroerdste om dit met andere muziek liefhebbers te delen, ondanks dat ik er zelf een flinke som geld heb voor betaald.
Ik zie nu al uit naar jouw eigen styles hou me aanbevolen. Ga vooral zo door op deze weg. Heb nu nog een PSR 2100 en heb van de CD's al enkele styles en midi's geprobeerd ze zijn uitstekend.
Groetjes Typhoon |
Bewerkt door Typhoon op 17/01/2006 12:56:10 |
 |
|
T-Rossie
Moderator

3287 berichten |
Geplaatst - 17/01/2006 : 15:31:48
|
Beste forumleden,
Ik probeer het voorzichtig aan te geven :
Realiseer je dat dit forum een 'publiek' forum is en iedereen hier kan kijken. Realiseer je óók dat er auteursrechten rusten op midifiles en dat het publiekelijk 'verhandelen'/weggeven ervan strafbaar is.
Van een goede kennis gehoord : "Iemand vroeg om een bepaalde midifile en ik stuurde die naar hem toe om te helpen omdat ik die file had". Later bleek die 'iemand' een speurneus van een producent van midifiles te zijn !! Gevolg een hoop narigheid .....
Als je denkt dat die speurneuzen (software FIOD) hier niet snuffelen ben je ietwat naïef.
Het is aan jullie hoe hiermee om te gaan.
vriendelijke groet
|
 |
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 17/01/2006 : 16:30:27
|
quote: Originally posted by T-Rossie
Beste forumleden,
Ik probeer het voorzichtig aan te geven :
Realiseer je dat dit forum een 'publiek' forum is en iedereen hier kan kijken. Realiseer je óók dat er auteursrechten rusten op midifiles en dat het publiekelijk 'verhandelen'/weggeven ervan strafbaar is.
Van een goede kennis gehoord : "Iemand vroeg om een bepaalde midifile en ik stuurde die naar hem toe om te helpen omdat ik die file had". Later bleek die 'iemand' een speurneus van een producent van midifiles te zijn !! Gevolg een hoop narigheid .....
Als je denkt dat die speurneuzen (software FIOD) hier niet snuffelen ben je ietwat naïef.
Het is aan jullie hoe hiermee om te gaan.
vriendelijke groet
Hier heb je helemaal gelijk in en het is inderdaad link !! maar als je eens rondneust op google, kan je op vele sites zomaar midifiles downloaden ( gratis )  Dan gaan we maar zwijgen over kazaa, limewire enz... het is gewoon niet meer tegen te houden 
Maar inderdaad , iedereen gaat ermee om zoals hij zelf wil groeten sis |
 |
|
fboss
Average Member

380 berichten |
Geplaatst - 17/01/2006 : 23:55:14
|
Hallo Allemaal;
Op het Internet worden vele midifiles (vaak uit particuliere bron) aangeboden Free, en zonder rechten.
Het doorgeven of uitwisselen voor particulier gebruik kan hier NOOIT een probleem zijn.
Commercieel uitgebrachte Midifiles, met ook nog in de file aangegeven commercieele rechten, mogen NOOIT uitgewisseld worden.
Hier moeten organisatie's hun brood mee verdienen, en wij moeten blij zijn als zij die voor ons willen ontwikkelen.
Goed of Fout, dat weet iedereen van ons die even nadenkt.
Dus zoek deze verantwoording bij jezelf. Ik zeg het nog een keer, bij twijfel, ben je niet verplicht te downloaden. Dit is en blijft je eigen verantwoordelijkheid.
Dus S.V.P NOOIT meer naar ELKAAR wijzen. In de toekomst ligt de verantwoordelijk dus altijd bij jezelf, en NOOIT bij een ander.
WIJS DAAR DAN DUS OOK NIET NAARTOE, WIJS HOOGSTENS NAAR JEZELF !!!!!!!
Weer allemaal de groetjes van; fboss. |
 |
|
|
Onderwerp  |
|