Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 3 gerelateerde onderwerpen
 Update Tyros3
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Vorige pagina | Volgende pagina
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp
Pagina: van 3

Player
Average Member

221 berichten

Geplaatst - 14/01/2009 :  21:42:54  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi Allemaal,

Ik heb de file van de Oostendorp site (om 14:30u) gedownload en zonder problemen uitgepakt / geinstalleerd.
Misschien is het de uitpaksoftware die mogelijk problemen geeft. Ik gebruik zelf 7Zip.
Hoe dan ook. The Player heeft reeds e.e.a. gemeld en wat o.a. T-Rossie aangeeft downloaden vanaf de Yamaha site.

Groetjes Player
Ga naar bovenaan de pagina

theplayer
Moderator

3016 berichten

Geplaatst - 14/01/2009 :  22:23:58  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aldo

Hallo allen, mss een domme vraag van mij,is er een mogelijkheid om de oude firmware te saven voor men de nieuwe firmware erop zet?

Hallo Aldo,

Nee, die mogelijkheid id er niet.
Je kunt ze wel vanaf de eerste update bewaren.
Groetjes,

Frans

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
http://home.hccnet.nl/f.lijflander

aldo
Starting Member

19 berichten

Geplaatst - 14/01/2009 :  23:02:09  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Frans,

Hartelijk dank voor het antwoord,
Vriendelijke groeten
Aldo

Fred
Average Member

109 berichten

Geplaatst - 15/01/2009 :  01:39:04  Toon profiel  Reageer met citaat
Als ik dit zo lees, vraag ik me af of updaten in dit stadium al zin heeft?????????????

Gr. Fred te B.

theplayer
Moderator

3016 berichten

Geplaatst - 15/01/2009 :  07:46:38  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
Hoi Fred,

Het updaten heeft altijd zin.
Het kost een vermogen om zo'n update te ontwikkelen en dat doen ze echt niet voor niets.
Veel gebruikers zijn angstig om deze handeling uit te voeren, maar als je even doorleest hoe je moet handelen, stelt het niets voor.
Ook op mijn site kun je in het nederlands lezen hoe het werkt.
Staat onder Tyros2, maar komt redelijk overeen met de Tyros3.
Groetjes,

Frans

Hanswiel
Senior Member

888 berichten

Geplaatst - 15/01/2009 :  11:41:08  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Hanswiel  Reageer met citaat
Ja, inderdaad, de download geeft een foutmelding.

Van de site van Yamaha gaar het prima.

Hans

R.A. Jansen
New Member

47 berichten

Geplaatst - 15/01/2009 :  13:56:41  Toon profiel  Reageer met citaat
Er is volgens mij niets mis met de firmware upgrade van de site van Oostendorp, ik heb hem gedownload en alles werkt prima, bij mij deed ook een bepaalde usb stick het niet, en je moet het inderdaad niet in een map zetten.
Niet gelijk naar een ander wijzen, maar alles zelf goed doen, het is soms met dit soort handelingen erg kritisch.

laakies
Advanced Member

1616 berichten

Geplaatst - 15/01/2009 :  16:38:01  Toon profiel  Bezoek de homepagina van laakies  Reageer met citaat
Hoi,

Gelukkig doen mijn custom voices van Irishacts ( http://www.irishacts.com) na de nieuwe update versie 1.02 het allemaal weer perfekt.

In de oude versie bleven sommige toetsen hangen met het geluid, dus deze upgrade heeft dus o.a. met het custom voice gebeuren te maken.

En natuurlijk kleine andere probleempjes waar wij nog niet achter zijn gekomen.

Mischien dat Frans hierop een antwoord kan geven: Hoeveel updates zijn er destijds voor de Tyros 2 uitgekomen?????

Ben benieuwd naar het antwoord,

Gr Toine

Tyros 3 xxl + Stagepass 300

Bewerkt door laakies op 15/01/2009 16:45:40

Tyr0s_Fre4k
Senior Member

520 berichten

Geplaatst - 15/01/2009 :  17:24:40  Toon profiel  Klik om Tyr0s_Fre4ks MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Volgens mij heeft de Tyros 2 3 updates in ontvangst mogen nemen

In ieder geval zijn ze tot versie 1.3 gekomen, en ik meen me te herinneren dat 1.1 en 1.2 ook voorbij zijn gekomen.

Groeten,
Martijn

EDIT: Ik zie net op de site van Frans dat de T-2 4 updates heeft gehad. Voor details en informatie: Frans' Site en dan links op OS Upgraden

Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen.

Bewerkt door Tyr0s_Fre4k op 15/01/2009 17:35:08

Fred
Average Member

109 berichten

Geplaatst - 15/01/2009 :  22:21:01  Toon profiel  Reageer met citaat
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theplayer

Hoi Fred,

Het updaten heeft altijd zin.
Het kost een vermogen om zo'n update te ontwikkelen en dat doen ze echt niet voor niets.
Veel gebruikers zijn angstig om deze handeling uit te voeren, maar als je even doorleest hoe je moet handelen, stelt het niets voor.
Ook op mijn site kun je in het nederlands lezen hoe het werkt.
Staat onder Tyros2, maar komt redelijk overeen met de Tyros3.
Groetjes,

Frans

Hoi Frans,

Nee ik ben niet bang voor de handeling, maar vroeg me gewoon af of er merkbare verschillen zijn.
Ik lees nu wel het e.e.a. en zal m'n machientje dus ook maar even up to date brengen.

ALLEEN WEL JAMMER, DAT IK NA DOWNLOAD OP TWEE COMPUTERS DE FILES NIET KAN UITPAKKEN!!!!! HENK HELP
De update van Yamaha zelf werkt wel, maar hoe zit het nu met de scatvoices, want die wil ik ook graag
Gr. Fred te B.

Bewerkt door Fred op 15/01/2009 23:01:49

T-Rossie
Moderator

3238 berichten

Geplaatst - 15/01/2009 :  22:58:49  Toon profiel  Reageer met citaat
http://music-tyros.com/en/downloads/index.html

Hier vind je de officiele Yamaha Tyros3 downloads. Werken prima!
Geen idee wat er met de zip-file van Henk aan de hand is, zowel winzip als winrar krijgen 'm niet uitgepakt.

Fred
Average Member

109 berichten

Geplaatst - 15/01/2009 :  23:07:59  Toon profiel  Reageer met citaat
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door T-Rossie

http://music-tyros.com/en/downloads/index.html

Hier vind je de officiele Yamaha Tyros3 downloads. Werken prima!
Geen idee wat er met de zip-file van Henk aan de hand is, zowel winzip als winrar krijgen 'm niet uitgepakt.

Volgens mij waren we gelijk aan het typen

Fred te B.

Oostendorp
Starting Member

2 berichten

Geplaatst - 16/01/2009 :  10:32:38  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Oostendorp  Reageer met citaat
Beste Tyros 3 klanten,

We hebben inmiddels de link problemen opgelost, dat wil zeggen dat niet meer gebruikmaken van downloads van onze eigen server. Deze bleek veel sneller dat de Yamaha server, maar helaas zijn er toch wat mensen die tegen problemen aanliepen. Uiteraard testen wij goed door voor wij zaken op de site plaatsen echter blijven computers computers en werkt het toch niet overal zoals we het graag zouden willen.

Mocht iemand nog tegen fouten of problemen aanlopen met de downloads dan horen we dit graag. Mail dan even naar mark@oostendorp-muziek.nl
Excuus voor het ongemak en veel speel plezier en wie weet tot vanavond bij de demonstratie: http://www.ty3.nl/tyros_3_demonstraties

Met muzikale groet Mark

klinkt als
Average Member

112 berichten

Geplaatst - 17/01/2009 :  21:09:26  Toon profiel  Reageer met citaat
de update staat op mijn stick. Als ik mijn tyros opstart zoals aangegeven voor de update te installeren krijg ik alleen een wit scherm met wat tekst, maar geen"now loading", hoelang moet je die startknop dan ingedrukt houden.
Er gebeurt dus niets.
Graag advies

Fred
Average Member

109 berichten

Geplaatst - 17/01/2009 :  23:48:25  Toon profiel  Reageer met citaat
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door klinkt als

de update staat op mijn stick. Als ik mijn tyros opstart zoals aangegeven voor de update te installeren krijg ik alleen een wit scherm met wat tekst, maar geen"now loading", hoelang moet je die startknop dan ingedrukt houden.
Er gebeurt dus niets.
Graag advies

OK: dus je hebt de losse files op je stick staan,(niet in een mapje dus!!) daarna:
Stick in je T3, opstarten met start/stop ingedrukt naast de sync/start, loslaten als je dat witte scherm met zwarte letters ziet.
Dan opnieuw de start/stop knop indrukken om de update te starten.
Daarna moet je wachten tot je de melding krijgt, dat de update compleet is.
Zet je T3 uit en verwijder de usb stick.
Controleer door: Functietoets/Utility/tabblad owner/Toets 7of8 indrukken om te kijken of de versie 1.02 is geworden.
Zo ja KLAAR

Gr. Fred te B.

Bewerkt door Fred op 17/01/2009 23:56:16
Pagina: van 3 Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
Vorige pagina | Volgende pagina
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000