Auteur |
Onderwerp  |
Hanswiel
Senior Member

888 berichten |
Geplaatst - 15/01/2009 : 19:38:58
|
Henk Oostendorp heeft op de website 2 downloads staan. Versie 2.01 OS. Dat is al door mij geinstalleerd en werkt. (Heb mijzelf daarvoor een schouderklopje gegeven)
Maar, wat is nu de 2e download. Wat is een scat voice?
Kan ik daar iets mee, zodat het de moeite waard is te installeren? Of moet je dat niet op de T3 installeren?
Muzikale groet,
Hans |
|
Rene
Senior Member

717 berichten |
Geplaatst - 15/01/2009 : 19:59:26
|
Hallo Hans,
De scatvoices zijn UVN geluiden. Deze kan je inladen naar je Tyros 3. Dit zijn geluiden die in de Expansion moeten komen. Hoe je dit precies moet doen, kan je beter even bij ome Frans op de side kijken, daar staat precies hoe je dit moet doen. Ze staan bij de tips voor Tyros 2, tyros 2 superpack installeren.
Zie hier de link........
http://home.hccnet.nl/f.lijflander/tyros2/t2-tips/indext2tips.html
Succes. Rene
|
 |
|
Louis
Junior Member

81 berichten |
Geplaatst - 16/01/2009 : 09:43:16
|
De scat-voices download geeft bij het uitpakken de vermelding file beschadigd en dus lukt het niet!
m.vr. groet Louis |
 |
|
Rene
Senior Member

717 berichten |
Geplaatst - 16/01/2009 : 10:18:08
|
Hallo Louis,
Dan heb je denk ik toch iets verkeeerd gedaan, ik heb ze al in de Tyros zitten, zonder problemen. ( ze werken allemaal )
Rene |
 |
|
theplayer
Moderator

3037 berichten |
Geplaatst - 16/01/2009 : 11:07:37
|
Hallo,
Nee, ik denk niet dat Louis iets fout heeft gedaan. Er zat inderdaad een fout in beide downloadfiles. Na contact is e.e.a. inmiddels hersteld door Mark van de firma Oostendorp. Alles werkt weer. Goed gedaan Mark!! Je hoeft dus niet bij jezelf te zoeken wat er fout zit. Gewoon opnieuw downloaden, unzippen en installeren. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
Oostendorp
Starting Member
2 berichten |
Geplaatst - 16/01/2009 : 11:11:02
|
Scat voices
Beste Tyros 3 klanten de Scat voices kunnen in iedere Tyros 3 worden ingeladen. Ze zijn nu inmiddels goed te downloaden via onze site www.ty3.nl. Excuus voor de foutmeldingen die sommige reeds meldde op het forum. Ondanks dat we alles goed getest hebben blijken computer toch computers en zijn er bij sommige downloads problemen geweest. De downloads horen nu weer goed te werken, mocht dit niet zo zijn dan horen we dit graag van u. Meldt dit dan via de mail aan mark@oostendorp-muziek.nl
Nog even over de scat voices. Dit zijn 5 sample voices van stemmen. Ze heten:
*Dooba Scats *Live! Bah *Live! Dao *Live! Doo *Live! Vocal
De Tyros 3 bevat 4 MB intern sample geheugen en als mijn bevindingen correct zijn, dan zijn ze dus ook te gebruiken voor de mensen die geen sample geheugen hebben. Mocht deze info niet juist zijn dan zal hier uiteraard op gereageerd worden (forum eigen ) en hoor ik het graag.
Wederom met Muzikale groet, Mark |
 |
|
Rene
Senior Member

717 berichten |
Geplaatst - 16/01/2009 : 13:46:57
|
Dan zal ik wel geluk hebben gehad met het installeren, want bij mij ging het echt zonder problemen.
Rene |
 |
|
theplayer
Moderator

3037 berichten |
Geplaatst - 16/01/2009 : 20:12:42
|
Hallo Mark,
Zonder extra geheugen kun je er hooguit 1 of 2 laden. Wel leuk om te oefenen/luisteren dus. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
Hanswiel
Senior Member

888 berichten |
Geplaatst - 20/01/2009 : 19:11:00
|
Wellicht doe ik een aantal forumleden een plezier met de installatie-procedure van de scatvoices.
(met dank aan de fa. Oostendorp voor de duidelijke uitleg)
1 Download de scatvoices van Oostendorp in de root van de stick 2 Stop d stick in de T3 3 Druk op Voice creator 4 Druk op individual load 5 Kies een voice 6 Nu kom je in het scherm custom voice :druk op assign
Nu moet de installatie compleet zijn.
Groeten,
Hans Wielakker |
 |
|
theplayer
Moderator

3037 berichten |
Geplaatst - 20/01/2009 : 21:12:25
|
Sorry Hans,
Maar zo gaat het echt niet lukken. Haal de usb-stick er maar eens uit en start dan de Tyros nog eens op. Weg voices!!!!! Eerst naar een map op de harde schijf kopiëren en daar vandaan dus installeren. Lees anders eens op mijn site bij Tyros2 Tips het stukje "T2 superpack installeren" eens na. Werkt voor de Tyros3 nagenoeg hetzelfde. Groetjes,
Frans
Bewerkt door theplayer op 20/01/2009 21:13:08 |
 |
|
Rene
Senior Member

717 berichten |
Geplaatst - 20/01/2009 : 23:17:58
|
Volgens mij had ik dat ook al gemeld bij dit onderwerp. ( kijk even bij ome Frans op de site )
Rene |
 |
|
theplayer
Moderator

3037 berichten |
Geplaatst - 21/01/2009 : 06:30:10
|
Jawel Rene,
Maar Hans zet hier een beschrijving neer, waarbij hij iets vergeet. Veel mensen maken de fout door het op de stick te laten staan. Vandaar. Groetjes,
Frans
 |
|
Hanswiel
Senior Member

888 berichten |
Geplaatst - 21/01/2009 : 09:32:34
|
OK. Dus eerst de scatvoices kopieren naar de harde schijf. Daarna is de rest van de omschrijving van de installatie-procedure correct.
Met dank aan een ieder die opa Hans de puntjes op de i heeft laten zetten.
Groeten,
Hans |
Bewerkt door Hanswiel op 21/01/2009 09:33:22 |
 |
|
Rene
Senior Member

717 berichten |
Geplaatst - 21/01/2009 : 12:28:48
|
Hoi Hans,
Daarom zitten we allemaal op dit forum.
Rene |
 |
|
lacobo
Average Member

245 berichten |
Geplaatst - 21/01/2009 : 12:46:52
|
Op 't pkowner forum staat in 't Tyros3 forum een draadje waar je met de voice editor de stokoude scat-voices (ze komen uit 't PSR-9000 tijdperk) weer wat nieuw leven in kan blazen. Helaas is de pkowner site sinds vandaag uit de lucht voor onderhoud, maar als ie terug is plaats ik 't hier wel even.
Bert.
_______________________________________ LACOBO's Tyros2>3 site: http://www.lacobo.com |
 |
|
Rene
Senior Member

717 berichten |
Geplaatst - 21/01/2009 : 14:00:19
|
zo zo......nostalgie
Rene |
 |
|
Onderwerp  |