Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 3 gerelateerde onderwerpen
 registraties spelen allen nog met easy pop af
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

aberendse5
Average Member

104 berichten

Geplaatst - 25/01/2009 :  22:54:28  Toon profiel  Klik om aberendse5s MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Dag heren,
Meestal kom ik met deze site wel aardig uit de voeten, maar nu heb ik iets vreemds.
Door wat te stoeien met de t3, heb ik op een gegeven moment de boel gereset. (hoogste C indrukken), en de t3 aanzetten.

Maar de registraties (op de harddisk) die wij bij Oostendorp kregen zijn nog wel aanwezig maar met een zwart rondwieltje ervoor. (yamaha teken?)
als ik bank 1 kies, heb ik wel alle voices, (right 1 2 en3) maar niet meer de ritme/style begeleiding. Het ritme blijft op easy pop staan, ongeacht of ik kies voor welke registratie dan ook.
Dit geld voor alle registratiebanken.

Iemand een idee hoe ze terug te zetten zijn?

alvast dank, voor het meedenken.

Player
Average Member

221 berichten

Geplaatst - 26/01/2009 :  19:00:44  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Aart,

Probeer eens het volgende.
Kopieër alle regestraties naar een USB stick en haal de stick uit de USB poort. Delete alle registraties op je HD en reset nu de T-3 opnieuw (hoogste C etc.)
Kopieér nu de registraties van je USB stick op je HD (wel op dezelfde plaats en check of het probleem verholpen is.
Als je overigens nog een kopie op een andere PC hebt staan kun je deze natuurlijk terugzetten.

Succes

Groet, Player
Ga naar bovenaan de pagina

aberendse5
Average Member

104 berichten

Geplaatst - 28/01/2009 :  13:04:32  Toon profiel  Klik om aberendse5s MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Hoi Player,

sorry voor de late reactie. nachtdiensten enzo :-(
Ik ga er vanavond mee aan de gang. En ik heb helaas geen backup gemaakt. stom stom stom.

dank je voor het meedenken, en het resultaat zal ik laten weten.

groeten aart

appie21
Junior Member

81 berichten

Geplaatst - 28/01/2009 :  15:55:43  Toon profiel  Bezoek de homepagina van appie21  Klik om appie21s MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
hebben wij registraties van Henk gehad? ik zie niets op mijn HD van de tyros :)

aberendse5
Average Member

104 berichten

Geplaatst - 28/01/2009 :  21:00:26  Toon profiel  Klik om aberendse5s MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Yep appie,
ze staan,bij een T3 in de map T3 op de harddisk.
Samen met songs, en diverse andere stylen.
De naam van het pakket ben ik even kwijt.

appie21
Junior Member

81 berichten

Geplaatst - 28/01/2009 :  22:49:05  Toon profiel  Bezoek de homepagina van appie21  Klik om appie21s MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
nou bij mij niet :(
ik wil mijn geld terug! haha (grapje)
mijn hardeschijf was schoon toen ik hem kreeg! maar geen paniek ik neem aan dat oostendorp ook nu wel service gaat verlenen.

Soneg
Advanced Member

1617 berichten

Geplaatst - 28/01/2009 :  23:29:45  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
Zat bij mij ook niets op

Soryt

aberendse5
Average Member

104 berichten

Geplaatst - 30/01/2009 :  01:26:27  Toon profiel  Klik om aberendse5s MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Oke Appie en Soryt,
Zo gauw ik de hard disk weer origineel heb, ga effe ergens een kopietje trekken, zal ik ze ergens neerzetten zodat jullie het ook hebben.

Ik hou je op de hoogte.

T-Rossie
Moderator

3238 berichten

Geplaatst - 30/01/2009 :  08:59:19  Toon profiel  Reageer met citaat
Naar mijn idee is het niet de bedoeling dat je de bestanden ergens gaat 'neerzetten' zodat jan-en-alleman er bij kan

Iemand die nog iets meent te moeten krijgen klopt maar even aan bij zijn dealer.

Houd je svp aan de gedragsregels van dit forum!!

laakies
Advanced Member

1616 berichten

Geplaatst - 30/01/2009 :  20:02:57  Toon profiel  Bezoek de homepagina van laakies  Reageer met citaat
Wat ben je toch weer streng Roel....

Inderdaad moeten we allen rekening houden met de forum regels, dus heb je gelijk dat je effe ingrijpt.

Gr Toine

Tyros 3 xxl + Stagepass 300

appie21
Junior Member

81 berichten

Geplaatst - 30/01/2009 :  21:33:12  Toon profiel  Bezoek de homepagina van appie21  Klik om appie21s MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
grijpen jullie maar even in! dan grijp ik mis! :( haha

wees niet bang ik denk dat oostendorp binnekort wel de downloads beschikbaar heeft (achter gesloten deuren)

Ik denk dat we(leden van oostendorp) binnekort namelijk bij de downloads kunnen! lees laatste nieuwsbrief)

aberendse5
Average Member

104 berichten

Geplaatst - 30/01/2009 :  21:50:54  Toon profiel  Klik om aberendse5s MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
oke de mededeling is duidelijk. Wij hebben onze t3 toch allemaal gekocht bij de Firma Oostendorp, of kijk ik door een roze wolk?
Maar goed, het pakket zat bij het servicepakket wat geleverd werd bij de tyros.

En ik heb er geen slechte bedoelingen mee.
En staat het straks bij de downloads, dan is het ook geregeld.

Sorry

laakies
Advanced Member

1616 berichten

Geplaatst - 30/01/2009 :  22:31:16  Toon profiel  Bezoek de homepagina van laakies  Reageer met citaat
Hoi,

Even ter verduidelijking; dit forum is voor iedereen toegangkelijk, of je nu wel of niet bij Oostendorp gekocht hebt maakt niet uit!!

Iedereen mag hier mee praten of vragen stellen om bepaalde probleempjes met de Tyros op te kunnen lossen.

Alleen dit forum over de Tyrossen is dankzij Oostendorp opgezet ter ondersteuning.

Gr Toine

Tyros 3 xxl + Stagepass 300
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000