Auteur |
Onderwerp |
|
n/a
deleted
1 bericht |
Geplaatst - 02/02/2009 : 21:02:12
|
Beste collega's Tyros 3 bezitters,
Zoals velen onder jullie ben ik de trotse bezitter van een Tyros 3. Het is het beste keyboard dat ik ooit heb gehad (voordien Korg, Technics en Roland). De internet direct connection vind ik persoonlijk buitengewoon maar tot op heden ben ik er niet in geslaagd de juiste Wireless Lan adapter te vinden. Ik weet dat Yamaha de Buffalo WLI-U2-KG54-AI of de Planex GW-US54GXS voorschrijft maar waar vind je in godsnaam deze adapters. In België alvast niet.
Kan er mij iemand helpen.
Alvast bedankt. |
|
hans52
Starting Member
7 berichten |
Geplaatst - 02/02/2009 : 21:22:51
|
Beste Leslie, het probleem is niet zo groot, je kunt 'm online bestellen bij Oostendorp en dan krijg je 'm netjes per post thuis bezorgd met installatiehandleiding. Kijk bij hun maar op de accessoirepagina Tyros2. En ik heb ondervonden dat hij echt werkt (de Buffalo adaptor).
Succes, Hans |
|
|
Fred
Average Member
109 berichten |
Geplaatst - 03/02/2009 : 01:14:42
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Leslie
Beste collega's Tyros 3 bezitters,
Zoals velen onder jullie ben ik de trotse bezitter van een Tyros 3. Het is het beste keyboard dat ik ooit heb gehad (voordien Korg, Technics en Roland). De internet direct connection vind ik persoonlijk buitengewoon maar tot op heden ben ik er niet in geslaagd de juiste Wireless Lan adapter te vinden. Ik weet dat Yamaha de Buffalo WLI-U2-KG54-AI of de Planex GW-US54GXS voorschrijft maar waar vind je in godsnaam deze adapters. In België alvast niet.
Kan er mij iemand helpen.
Alvast bedankt.
Hallo Leslie,
Ik gebruik de Air Station Wireless G (is Buffalo zoals Hans bedoeld), maar misschien kan je hem onder die naam wel vinden. Ook ik heb hem trouwens via Henk Oostendorp besteld, maar toch, wie weet dat dit in jouw locatie hept.
Gr. Fred te B. |
|
|
|
Onderwerp |
|
|
|